Kunnen ze een maand prima van eten, hoeft niemand daar een maand lang over te praten, en alles wat ze verdienen gaat naar 10 euro zakgeld p.w., en de rest sparenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een ton te verbrassen.
Hoeft ook niet hij heeft zichzelf er al opgezet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
IK heb hem ook niet op een voetstuk gezet
Ook dat nog eensquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hij heeft zichzelf er al opgezet.
Meen je niet?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:21 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
elke bedrag die ze gebruiken van de prijzenpot gaat x 25 van de pot af.
Even naar de boys in Vught.quote:
wat een stom kindquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik stom.
[ afbeelding ]
wist je dat nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik stom.
[ afbeelding ]
Regels van het spelquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik stom.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik stom.
[ afbeelding ]
Nu wel.quote:
quote:
we wisten al dat Mirthe niet echt mensen kennis bezitquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe wil de pure mensen behouden zoals Babet en Alicia
[ afbeelding ]
Hij zit ons te fuckenquote:
Zo werkt het wel.quote:
Niet gehoord, maar die veranderd met de minuut, dus zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
heeft iemand wat gehoord , dat Mirthe ook twijfelt of ze wil blijven
Nee niet gehoordquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
Niks van gehoord maar ik zit met die eikel (Jeff) op de streamquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
Ja, zijdelings in een gesprek vanochtend.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
leuk hequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niks van gehoord maar ik zit met die eikel (Jeff) op de stream
Moet je naar de andere stream gaan, daar zijn Babet en Mirthequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Jeff is geen eikel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik volg gesprek van Jeff met Sasha en Bernquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:37 schreef greysbones het volgende:
het geluid van stream 2 is altijd zachter
Behalve Jeff, kimD en Wendyquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:37 schreef Cargamelk het volgende:
Allemaal een winter depressie .. nouja bijna dan.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Die mini cooper deed me wel aan iemand denken.
Ze kiest voor Imadief dus? Tja een foute keuze is ook een keuzequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik ga me toch wel aan m'n woord houden.....
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik ga me toch wel aan m'n woord houden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |