Hou toch eens op met je arrogante vertellen wat ik denk, je hebt duidelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Jij denkt dat ik het heb over de intentie van het vinkje. Maar ik heb het over het effect. Daar zit je misvatting.
Hoeft niet als je het eerst op je website zet en dan daar via een tweet melding van maakt. En dat is wat verstandige mensen en bedrijven doen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem. Snelheid wint het van nauwkeurigheid en dat leidt tot een neerwaardse spiraal.
En dus gaat alle waarde verloren.
Nee, dat kan dus niet. Want er is geen waarde. Alleen door het vinkje denken mensen dat dat wel zo is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En op basis daarvan kun je de Tweet zelf prima op waarde schatten. Dat is het effect.
Kan gewoon door lijsten te maken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Ik zou trouwens best geld over hebben voor een betere versie van Twitter. Ik volg nu wat mensen die ik op hun vakgebied wel interessant vind, maar die zich dan ook opeens gaan bemoeien met de #ophef van de dag. Die drek mag er in mijn algoritme uitgefilterd worden. Alles in de trend van Sander Schimmelpenninck vs Wierd Duk ook eruit. Alleen kwaliteitscontent en graag alleen reacties met een minimum aantal likes. Geen herhaling van nieuws. Geen advertenties en geen geplug.
Ik verwacht dat de Telegraaf met liefde die $ 20 voor Saskia Belleman aftikt, en zo niet dan zal ze ze wel kunnen opvoeren als zakelijke kosten, en dan wordt het een aftrekpost waardoor we er allemaal aan meebetalen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het voor haar wel een verdienmodel..en voor de Telegraaf. Denk dat ik er geen moeite mee zou hebben als hier een maandelijkse bijdrage voor het platform gevraagd zou worden.
Ik vind dat anders bij niet commercile instellingen. Maar goed. Daar valt verders natuurlijk ook over te discussiren.
Een basic fit die 0 telefoonnummers heeft en alles via Twitter (en social media) afhandelt, voelt voor mij anders dan een Pieter Omtzigt die vraagt of mensen problemen ervaren met de pricecap op de energietarieven.
Zomaar een voorbeeldje.
Mij staat meer tegen dat je met een vinkje kennelijk ook allerlei complotmeuk hoog de eter ingegooid krijgt. Met voorkeursbehandeling.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is dan de uitdaging. Valt niet mee denk ik, maar wie weet.
Dat denk ik ook wel. Maar voor onafhankelijke journalisten is dat alweer een ander verhaal. Eigenlijk iedereen die niet gebonden is aan een grote organisatie of zwemt in het geld kan nu dat blauwe vinkje gedag zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Telegraaf met liefde die $ 20 voor Saskia Belleman aftikt, en zo niet dan zal ze ze wel kunnen opvoeren als zakelijke kosten, en dan wordt het een aftrekpost waardoor we er allemaal aan meebetalen.
Zoals het geval zal zijn bij de meeste commercile accounts.
Dat is prima, maar dan is het vinkje ook niet nodig.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoeft niet als je het eerst op je website zet en dan daar via een tweet melding van maakt. En dat is wat verstandige mensen en bedrijven doen.
Je kan een beetje tweaken, maar meer ook niet.quote:
Okay, dus als iemand straks Tweet dat hij/zij persoon X om zeep gaat helpen dan heeft dat sowieso geen waarde en als het een verified account van Volkert van der G is dan kunnen we ook gewoon doen alsof er niks aan de hand is?quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet. Want er is geen waarde. Alleen door het vinkje denken mensen dat dat wel zo is.
Klopt en dat is vervelend. Want dat zijn juist vaak degenen die prima op de hoogte zijn en niet allerlei BS posten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Maar voor onafhankelijke journalisten is dat alweer een ander verhaal. Eigenlijk iedereen die niet gebonden is aan een grote organisatie of zwemt in het geld kan nu dat blauwe vinkje gedag zeggen.
Een eigenaar mag twitter kopen en het vervolgens tot een soort napster omvormen. Hij mag ook gewoon alle user accounts trashen en er zelf plaatjes van z'n huisdieren opzetten. Het is je zandbak.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dit is dus ook het hele punt. En daarom wordt ook gezegd dat het beter is als het niet in bedrijfshanden is. Open source, algoritme duidelijk etc.
Alleen vertrouw ik Elon niet zomaar op zijn blauwe vinkjes.![]()
Ja. Dit is bekend. We gaan het zien.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een eigenaar mag twitter kopen en het vervolgens tot een soort napster omvormen. Hij mag ook gewoon alle user accounts trashen en er zelf plaatjes van z'n huisdieren opzetten. Het is je zandbak.
Of het slim is, is een tweede. En gegeven Musk z'n andere bedrijven nu risico lopen door het geklootviool van Chief twit is dit alles niet zo slim.
Doodsbedreigingen zijn sowieso tegen de wet, waar je dat ook plaatst.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dus als iemand straks Tweet dat hij/zij persoon X om zeep gaat helpen dan heeft dat sowieso geen waarde en als het een verified account van Volkert van der G is dan kunnen we ook gewoon doen alsof er niks aan de hand is?
Okay, dan schenk ik de hoofdinspecteur nog een kopje koffie in.
Niet in je dagboek.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen zijn sowieso tegen de wet, waar je dat ook plaatst.
Toch fijn als je dan wel zeker weet dat degene die de bedreiging verstuurd heeft niet echt Elon Musk of Volkert van de G. is, maar iemand die zich als hem voordoet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Net zo weinig als een doodsbedreiging hier. Toch allebei tegen de wet.
Dat is de taak van de politie, heb jij verder niets mee te maken. Verder blijf je mijn punt negeren, tweets hebben geen waarde, vinkje of niet is irrelevant.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch fijn als je dan wel zeker weet dat degene die de bedreiging verstuurd heeft niet echt Elon Musk is, maar iemand die zich als hem voordoet.
Als iemand mij zou dreigen met ontslag als ik een bepaalde feature niet op tijd af heb dan neem ik direct ontslag, je zet een engineer nooit onder tijdsdruk om feature op zulke korte termijn af te hebben. Zoals Developers zeggen: Het is af wanneer het af is.quote:Nieuwe ceo Elon Musk heeft medewerkers volgens The Verge een deadline van 7 november gegeven om de wijziging door te voeren. Als deze niet wordt gehaald, dan zouden de medewerkers die werken aan het project ontslagen worden, schrijft The Verge.
Zelfde als je code inleveren bij Elon zodat hij je code kan gaan reviewen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als iemand mij zou dreigen met ontslag als ik een bepaalde feature niet op tijd af heb dan neem ik direct ontslag, je zet een engineer nooit onder tijdsdruk om feature op zulke korte termijn af te hebben. Zoals Developers zeggen: Het is af wanneer het af is.
Nee, je begrijpt het niet... geeft niet pop, kan gebeurenquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is de taak van de politie, heb jij verder niets mee te maken. Verder blijf je mijn punt negeren, tweets hebben geen waarde, vinkje of niet is irrelevant.
Op YouTube werkt dat best goed. Die waarderen hun grote kanalen, laten ze meedelen in de advertentie-inkomsten en delen zelfs plaquette enzo uit als je een bepaald aantal abonnees aantrekt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:49 schreef capricia het volgende:
Voor goede contentschrijvers moet je betalen, want die zorgen dat er gebruikers komen. Ben echt heel benieuwd hoe dit uit gaat werken.
[ twitter ]
Nee, dat waren verschillende zinnen, te herkennen aan de punt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij vindt het belachelijk dat mensen op Twitter bijv Pieter Omtzigt aan kunnen spreken?
Of commentaar op een MH17-rapport kunnen geven?
Ik had ooit een intake waarbij ik opmerking kreeg dat de code op mijn Github gestolen was, de best man kende het concept Fork nietquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als je code inleveren bij Elon zodat hij je code kan gaan reviewen.
Vandaar dat de twitter engineers maar 4 uur per week werkten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als iemand mij zou dreigen met ontslag als ik een bepaalde feature niet op tijd af heb dan neem ik direct ontslag, je zet een engineer nooit onder tijdsdruk om feature op zulke korte termijn af te hebben. Zoals Developers zeggen: Het is af wanneer het af is.
uitgeprintquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als je code inleveren bij Elon zodat hij je code kan gaan reviewen.
Twitter is tijdbesteding voor mensen. Daar zitten mensen echt niet voor goede content.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:49 schreef capricia het volgende:
Voor goede contentschrijvers moet je betalen, want die zorgen dat er gebruikers komen. Ben echt heel benieuwd hoe dit uit gaat werken.
[ twitter ]
Een marathonloper werkt op jaarbasis ook maar 4 uurquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaar dat de twitter engineers maar 4 uur per week werkten.
Echt niet: https://twitter.com/belgischehuizen?lang=enquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Twitter is tijdbesteding voor mensen. Daar zitten mensen echt niet voor goede content.
Rare investeringsstrategie. Geld pompen in een medium, waarvan de eigenaar 'free speech' pretendeert, maar als je onderdanen ook maar iets kritisch erop zetten, gooi je ze voor jaren achter de tralies.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:05 schreef Momo het volgende:
[..]
En Elon Musk is geen elite? En de prins van Saoedi-Arabi ook niet?
[ twitter ]
Zijn dat de voorvechters tegen de elite?
Je zou het bijna uitlokking kunnen noemenquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Rare investeringsstrategie. Geld pompen in een medium, waarvan de eigenaar 'free speech' pretendeert, maar als je onderdanen ook maar iets kritisch erop zetten, gooi je ze voor jaren achter de tralies.
Als hij contentmakers wil gaan waarderen zal hij ze eerst moeten behouden en krijg niet de indruk dat hij nu een campagne ter behoud van goede contentmakers aan het runnen is. Daarnaast lijkt me dat positieve PR omtrent behandeling van eigen personeel nodig is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op YouTube werkt dat best goed. Die waarderen hun grote kanalen, laten ze meedelen in de advertentie-inkomsten en delen zelfs plaquette enzo uit als je een bepaald aantal abonnees aantrekt.
Zoiets schijnt Musk met Twitter ook wel te willen, maar ik weet niet hoe dat er dan uit moet zien.
Voor het einde van het jaar is Twitter 90% goedkoper.quote:
Hetgeen er bijkomt is geen fake news disclaimer maar lijkt een ondersteuning van het verhaal van Biden te zijn.quote:
Dat is een aanname.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:29 schreef MoreDakka het volgende:
want bijna niemand klikt op de link en leest alleen de headline.
Ik zie het niet in zijn feedquote:
Wij als Nederlandse gebruikers kunnen *nog* geen notes/of raten van Tweets. Of zelfs lezen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie het niet in zijn feedHeb je een linkje, of is het een photoshop?
Het feit dat hem gevraagd wordt of Trump terugkomt zegt niets over het wel of niet terugwillen van Trump.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
De hele wereld wil oranjeman
Dat gaat hem nooit worden, natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Ik zou trouwens best geld over hebben voor een betere versie van Twitter. Ik volg nu wat mensen die ik op hun vakgebied wel interessant vind, maar die zich dan ook opeens gaan bemoeien met de #ophef van de dag. Die drek mag er in mijn algoritme uitgefilterd worden. Alles in de trend van Sander Schimmelpenninck vs Wierd Duk ook eruit. Alleen kwaliteitscontent en graag alleen reacties met een minimum aantal likes. Geen herhaling van nieuws. Geen advertenties en geen geplug.
Ja das wel een goed punt. Soms denk je wat meer info onder een tweet te kunnen vinden, kom je opeens de meest rare berichten tegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Nou nou, niet zo negatief over zijn grote held, daar kan hij niet tegenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat hem gevraagd wordt of Trump terugkomt zegt niets over het wel of niet terugwillen van Trump.
Ik vind dingen op microniveau ontzettend positiefquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wij als Nederlandse gebruikers kunnen *nog* geen notes/of raten van Tweets. Of zelfs lezen.
Bij die van Biden zijn allemaal notes gemaakt waarin biden's zijn claims worden gechecked, en die note heeft hele hoge rating dankzij de gebruikers.
Het is Birdwatch https://twitter.com/i/birdwatch/
"readers added context they thought people might want to know" Staat onder de tweet van Biden
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wij als Nederlandse gebruikers kunnen *nog* geen notes/of raten van Tweets. Of zelfs lezen.
Bij die van Biden zijn allemaal notes gemaakt waarin biden's zijn claims worden gechecked, en die note heeft hele hoge rating dankzij de gebruikers.
Het is Birdwatch https://twitter.com/i/birdwatch/
"readers added context they thought people might want to know" Staat onder de tweet van Biden
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_maquote:Celebrities are starting to leave Twitter. Here's a running list.
TV powerhouse Shonda Rhimes, "Madam Secretary" actor Ta Leoni and others in the entertainment world say they're dropping the platform after Elon Musk's takeover.
Tea Leoni kent iedereen wel, echter weet niemand dat ze dat weten. Volgens mij was zij ook getrouwd met Mulder van the XFilesquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Wie?
[..]
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma
"Ta Leoni, Shonda Rhimes, Alex Winter and Sara Bareilles are among the celebrities who say they plan to quit Twitter now that it is owned by the mogul Elon Musk. "
Oh, okay. Toni Braxton staat ook bij de namen. Die ken ik wel van naam.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tea Leoni kent iedereen wel, echter weet niemand dat ze dat weten. Volgens mij was zij ook getrouwd met Mulder van the XFiles
Zijn die mensen bang voor andere meningen of zo , man man manquote:
Pfoeh, die moeten we allemaal maar missen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, okay. Toni Braxton staat ook bij de namen. Die ken ik wel van naam.
Tja, zoiets heette vroeger een kwaliteitskrantquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Gewoon die mensen blocken, scheelt een hoop.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Sterker nog, er zijn nog gewoon kwaliteitskranten waar de eigenaar niet als een gestoorde kleuter achterlijke leugenverhalen herhaalt en dan schielijk verwijderd als hij voor lul staat.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tja, zoiets heette vroeger een kwaliteitskrantEr zijn wat mij betreft nog steeds sites die dat soort dingen doen.
Steeds minder helaas. Veel te veel van die zogenaamde kwaliteitskranten zijn bijna volledig afhankelijk van en tegelijkertijd bang voor twitteraars.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn nog gewoon kwaliteitskranten waar de eigenaar niet als een gestoorde kleuter achterlijke leugenverhalen herhaalt en dan schielijk verwijderd als hij voor lul staat.
Je kunt tegenwoordig filteren op trends en nieuwe accounts, sinds ik dat heb ingesteld scheelt het een hoop bagger. Beroepsmatig is Twitter voor mij wel belangrijk omdat een aantal belangrijke mensen dit als primaire bron gebruiken, vooral op security gebied, bijvoorbeeld Brian Kebs, Goshy the Dog en Swift on Security..quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Teletekst 101 is volgens mij een prima no-nonsense bron voor alle headlines.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tja, zoiets heette vroeger een kwaliteitskrantEr zijn wat mij betreft nog steeds sites die dat soort dingen doen.
Zullen vast veel "wie??" Amerikanen zijn. Maar als er een trend wordt ingezet is dat wel een teken aan de wand. Stephen King ook mogelijk weg, dan heb je wel een groot hek van de dam.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Wie?
[..]
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma
"Ta Leoni, Shonda Rhimes, Alex Winter and Sara Bareilles are among the celebrities who say they plan to quit Twitter now that it is owned by the mogul Elon Musk. "
Wie is dit nou weer? 22k volgers. En dan moeten we van jou maar gewoon aannemen wat hij zegt?quote:Op dinsdag 1 november 2022 02:27 schreef Kijkertje het volgende:
Ah blijkbaar denkt Musk onder het betalen van de ontslagvergoedingen uit te kunnen komen door zijn executives 'for cause' te ontslaan.
[ twitter ]
Wat aannemen? Dat hij moet bewijzen dat ze terecht 'for cause' zijn ontslagen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 02:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wie is dit nou weer? 22k volgers. En dan moeten we van jou maar gewoon aannemen wat hij zegt?
Wat is zijn argument?quote:Op dinsdag 1 november 2022 02:27 schreef Kijkertje het volgende:
Ah blijkbaar denkt Musk onder het betalen van de ontslagvergoedingen uit te kunnen komen door zijn executives 'for cause' te ontslaan.
[ twitter ]
Ja dat lijkt me het punt niet. Denk wel de reden waarom hij ze niet wil betalenquote:Op dinsdag 1 november 2022 02:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is zijn argument?
"Jullie hebben niet voor gezorgd dat de aandeelhouders goed betaald werden door mij?"
Ik denk niet dat dat stand gaat houden. Het is overduidelijk dat Musk veel te veel heeft betaald, dus de directie van Twitter heeft zijn werk goed gedaan.
Musk heeft toch inzicht in de interne communicatie ? Zou er niet bij voorbaat van uitgaan dat hij geen werkelijke 'cause' heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2022 02:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat aannemen? Dat hij moet bewijzen dat ze terecht 'for cause' zijn ontslagen?
Dat lijkt me vrij logisch. Zou een beetje raar zijn als het niet zo was![]()
Bovendien zegt het aantal volgers helemaal niets over het waarheidsgehalte van de tweet![]()
Wat heeft het dan voor zin? Dat ze voorlopig niet uitbetaald worden? Want uiteindelijk moet hij dat toch gaan doen als er geen reden voor ontslag is en moet hij bovendien de kosten ervan betalen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 03:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Musk heeft toch inzicht in de interne communicatie ? Zou er niet bij voorbaat van uitgaan dat hij geen werkelijke 'cause' heeft.
Als er geen reden voor is wel ja. Ik zeg alleen dat ik daar niet zomaar van uit zou gaan gezien Musk blijkbaar inzicht heeft in oude interne communicatie.quote:Op dinsdag 1 november 2022 03:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor zin? Dat ze voorlopig niet uitbetaald worden? Want uiteindelijk moet hij dat toch gaan doen als er geen reden voor ontslag is en moet hij bovendien de kosten ervan betalen.
Oh sorry, las het verkeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 03:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als er geen reden voor is wel ja. Ik zeg alleen dat ik daar niet zomaar van uit zou gaan gezien Musk blijkbaar inzicht heeft in oude interne communicatie.
Het is ver-schrikkelijk meid. Linksaf, en dan de trap naar beneden, daar is de deur.quote:Op dinsdag 1 november 2022 01:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zullen vast veel "wie??" Amerikanen zijn. Maar als er een trend wordt ingezet is dat wel een teken aan de wand. Stephen King ook mogelijk weg, dan heb je wel een groot hek van de dam.
Zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 02:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is zijn argument?
"Jullie hebben niet voor gezorgd dat de aandeelhouders goed betaald werden door mij?"
Ik denk niet dat dat stand gaat houden. Het is overduidelijk dat Musk veel te veel heeft betaald, dus de directie van Twitter heeft zijn werk goed gedaan.
Zijn dat dezelfde mensen die een paar jaar geleden hebben beloofd dat ze zouden emigreren?quote:Op dinsdag 1 november 2022 01:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zullen vast veel "wie??" Amerikanen zijn. Maar als er een trend wordt ingezet is dat wel een teken aan de wand. Stephen King ook mogelijk weg, dan heb je wel een groot hek van de dam.
Een gewone phishing mail uitventen als een security risicoquote:
Ja, uiteraard. Iedereen die na overname aan kan tonen dat cijfers opgeklopt en vervalst zijn, heeft een goede zaak.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:11 schreef Scorpie het volgende:
Als Musk kan aantonen dat de aantallen fake accounts vele malen hoger zijn dan de cijfers die werden gebruikt voor de merger, en hij kan aantonen dat de directie dat wist, dan denk ik dat hij wel een zaak heeft.
Zoals al beschouwd 'was er praktisch niets meer voor Musk om nog onderuit te komenquote:Op dinsdag 1 november 2022 07:11 schreef Scorpie het volgende:
Als Musk kan aantonen dat de aantallen fake accounts vele malen hoger zijn dan de cijfers die werden gebruikt voor de merger, en hij kan aantonen dat de directie dat wist, dan denk ik dat hij wel een zaak heeft.
ja de vraag is dan wel wat precies waarde is. want uiteindelijk is twitter natuurlijk niet meer dan wat servers en een hoop gebruikers. Waarom zou het aantal bots dat actief is van belang zijn voor de waarde van het bedrijf?quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Iedereen die na overname aan kan tonen dat cijfers opgeklopt en vervalst zijn, heeft een goede zaak.
Omdat het uitmaakt hoeveel van die "hoop gebruikers" echte mensen zijn. Bots kijken niet naar advertenties.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:24 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja de vraag is dan wel wat precies waarde is. want uiteindelijk is twitter natuurlijk niet meer dan wat servers en een hoop gebruikers. Waarom zou het aantal bots dat actief is van belang zijn voor de waarde van het bedrijf?
Ja dat klopt maar dat zien adverteerders toch terug in statitics. een bot zal nooit zijn tijdlijn openen en dus zal hij geen view of click voor een advertentie generen. Ik denk dat adverteerders eerder naar dat soort cijfers kijken dan dat ze kijken naar hoeveel accounts er in totaal zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het uitmaakt hoeveel van die "hoop gebruikers" echte mensen zijn. Bots kijken niet naar advertenties.
Het gaat om de waarde van Twitter. Als er veel echte mensen zijn, is het veel waard. Maar als het voornamelijk bots zijn, is het een stuk minder waard.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:36 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dat zien adverteerders toch terug in statitics. een bot zal nooit zijn tijdlijn openen en dus zal hij geen view of click voor een advertentie generen. Ik denk dat adverteerders eerder naar dat soort cijfers kijken dan dat ze kijken naar hoeveel accounts er in totaal zijn.
Ja, natuurlijk. Twitter verdient centjes met advertenties. Advertenties leveren geld op als je echte gebruikers hebt. Bots heb je niks aan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:24 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja de vraag is dan wel wat precies waarde is. want uiteindelijk is twitter natuurlijk niet meer dan wat servers en een hoop gebruikers. Waarom zou het aantal bots dat actief is van belang zijn voor de waarde van het bedrijf?
Nou ja als Musk 80 miljoen in ontslagvergoedingen kan ontlopen lijkt het me voor hem wel een zinvolle exercitiequote:Op dinsdag 1 november 2022 08:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat om de waarde van Twitter. Als er veel echte mensen zijn, is het veel waard. Maar als het voornamelijk bots zijn, is het een stuk minder waard.
Maar dat maakt nu allemaal niet meer uit, want Elon heeft gewoon een bod gedaan en dat betaald, dus ik zie niet in wat er nu nog te bereiken is.
Je vraagt dit voor een vriend?quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
^ Hoe zit het eigenlijk met porno en shit. Ik neem aan dat daar AI filters voor zijn.
is niet verboden op twitter.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
^ Hoe zit het eigenlijk met porno en shit. Ik neem aan dat daar AI filters voor zijn.
Er zijn betere plekken om dat te vindenquote:Op dinsdag 1 november 2022 09:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vraagt dit voor een vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |