Als dan. Maar twijfelachtig dat zoiets zou slagen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:09 schreef Sjemmert het volgende:
Elon wil toch alle users authenticeren. Dan kunnen die vinkjes er wel af ja.
Hou toch eens op met je arrogante vertellen wat ik denk, je hebt duidelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Jij denkt dat ik het heb over de intentie van het vinkje. Maar ik heb het over het effect. Daar zit je misvatting.
Hoeft niet als je het eerst op je website zet en dan daar via een tweet melding van maakt. En dat is wat verstandige mensen en bedrijven doen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem. Snelheid wint het van nauwkeurigheid en dat leidt tot een neerwaardse spiraal.
En dus gaat alle waarde verloren.
Nee, dat kan dus niet. Want er is geen waarde. Alleen door het vinkje denken mensen dat dat wel zo is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En op basis daarvan kun je de Tweet zelf prima op waarde schatten. Dat is het effect.
Kan gewoon door lijsten te maken.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Ik zou trouwens best geld over hebben voor een betere versie van Twitter. Ik volg nu wat mensen die ik op hun vakgebied wel interessant vind, maar die zich dan ook opeens gaan bemoeien met de #ophef van de dag. Die drek mag er in mijn algoritme uitgefilterd worden. Alles in de trend van Sander Schimmelpenninck vs Wierd Duk ook eruit. Alleen kwaliteitscontent en graag alleen reacties met een minimum aantal likes. Geen herhaling van nieuws. Geen advertenties en geen geplug.
Ik verwacht dat de Telegraaf met liefde die $ 20 voor Saskia Belleman aftikt, en zo niet dan zal ze ze wel kunnen opvoeren als zakelijke kosten, en dan wordt het een aftrekpost waardoor we er allemaal aan meebetalen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het voor haar wel een verdienmodel..en voor de Telegraaf. Denk dat ik er geen moeite mee zou hebben als hier een maandelijkse bijdrage voor het platform gevraagd zou worden.
Ik vind dat anders bij niet commerciële instellingen. Maar goed. Daar valt verders natuurlijk ook over te discussiëren.
Een basic fit die 0 telefoonnummers heeft en alles via Twitter (en social media) afhandelt, voelt voor mij anders dan een Pieter Omtzigt die vraagt of mensen problemen ervaren met de pricecap op de energietarieven.
Zomaar een voorbeeldje.
Mij staat meer tegen dat je met een vinkje kennelijk ook allerlei complotmeuk hoog de eter ingegooid krijgt. Met voorkeursbehandeling.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is dan de uitdaging. Valt niet mee denk ik, maar wie weet.
Dat denk ik ook wel. Maar voor onafhankelijke journalisten is dat alweer een ander verhaal. Eigenlijk iedereen die niet gebonden is aan een grote organisatie of zwemt in het geld kan nu dat blauwe vinkje gedag zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Telegraaf met liefde die $ 20 voor Saskia Belleman aftikt, en zo niet dan zal ze ze wel kunnen opvoeren als zakelijke kosten, en dan wordt het een aftrekpost waardoor we er allemaal aan meebetalen.
Zoals het geval zal zijn bij de meeste commerciële accounts.
Dat is prima, maar dan is het vinkje ook niet nodig.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoeft niet als je het eerst op je website zet en dan daar via een tweet melding van maakt. En dat is wat verstandige mensen en bedrijven doen.
Je kan een beetje tweaken, maar meer ook niet.quote:
Okay, dus als iemand straks Tweet dat hij/zij persoon X om zeep gaat helpen dan heeft dat sowieso geen waarde en als het een verified account van Volkert van der G is dan kunnen we ook gewoon doen alsof er niks aan de hand is?quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat kan dus niet. Want er is geen waarde. Alleen door het vinkje denken mensen dat dat wel zo is.
Klopt en dat is vervelend. Want dat zijn juist vaak degenen die prima op de hoogte zijn en niet allerlei BS posten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Maar voor onafhankelijke journalisten is dat alweer een ander verhaal. Eigenlijk iedereen die niet gebonden is aan een grote organisatie of zwemt in het geld kan nu dat blauwe vinkje gedag zeggen.
Een eigenaar mag twitter kopen en het vervolgens tot een soort napster omvormen. Hij mag ook gewoon alle user accounts trashen en er zelf plaatjes van z'n huisdieren opzetten. Het is je zandbak.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dit is dus ook het hele punt. En daarom wordt ook gezegd dat het beter is als het niet in bedrijfshanden is. Open source, algoritme duidelijk etc.
Alleen vertrouw ik Elon niet zomaar op zijn blauwe vinkjes.![]()
Ja. Dit is bekend. We gaan het zien.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een eigenaar mag twitter kopen en het vervolgens tot een soort napster omvormen. Hij mag ook gewoon alle user accounts trashen en er zelf plaatjes van z'n huisdieren opzetten. Het is je zandbak.
Of het slim is, is een tweede. En gegeven Musk z'n andere bedrijven nu risico lopen door het geklootviool van Chief twit is dit alles niet zo slim.
Doodsbedreigingen zijn sowieso tegen de wet, waar je dat ook plaatst.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dus als iemand straks Tweet dat hij/zij persoon X om zeep gaat helpen dan heeft dat sowieso geen waarde en als het een verified account van Volkert van der G is dan kunnen we ook gewoon doen alsof er niks aan de hand is?
Okay, dan schenk ik de hoofdinspecteur nog een kopje koffie in.
Niet in je dagboek.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen zijn sowieso tegen de wet, waar je dat ook plaatst.
Toch fijn als je dan wel zeker weet dat degene die de bedreiging verstuurd heeft niet echt Elon Musk of Volkert van de G. is, maar iemand die zich als hem voordoet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Net zo weinig als een doodsbedreiging hier. Toch allebei tegen de wet.
Dat is de taak van de politie, heb jij verder niets mee te maken. Verder blijf je mijn punt negeren, tweets hebben geen waarde, vinkje of niet is irrelevant.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch fijn als je dan wel zeker weet dat degene die de bedreiging verstuurd heeft niet echt Elon Musk is, maar iemand die zich als hem voordoet.
Als iemand mij zou dreigen met ontslag als ik een bepaalde feature niet op tijd af heb dan neem ik direct ontslag, je zet een engineer nooit onder tijdsdruk om feature op zulke korte termijn af te hebben. Zoals Developers zeggen: Het is af wanneer het af is.quote:Nieuwe ceo Elon Musk heeft medewerkers volgens The Verge een deadline van 7 november gegeven om de wijziging door te voeren. Als deze niet wordt gehaald, dan zouden de medewerkers die werken aan het project ontslagen worden, schrijft The Verge.
Zelfde als je code inleveren bij Elon zodat hij je code kan gaan reviewen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als iemand mij zou dreigen met ontslag als ik een bepaalde feature niet op tijd af heb dan neem ik direct ontslag, je zet een engineer nooit onder tijdsdruk om feature op zulke korte termijn af te hebben. Zoals Developers zeggen: Het is af wanneer het af is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |