Dank u.quote:
Gewonnen met boksspel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:44 schreef MacDeMarco het volgende:
hebben ze die massagestoel gewonnen of gekocht van de 970k?
Ik ben blij dat je het goed vindtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:45 schreef Poesjuh het volgende:
Betere tt was iets met eunice en ruppert maar goed weer
huh?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:46 schreef mootie het volgende:
FOK!kers kunnen nog steeds homoseksualiteit niet handelen hè?
Waar heb je het in vredesnaam overquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:46 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:46 schreef mootie het volgende:
Is ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die massage stoel er voor een paar dagen was
Eunice is duidelijk genoegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
Dit gaat hem niet worden. Eunice is niet duidelijk genoeg en Rupert vindt haar schijnlheilig en is niet van plan zich aan te passen
Alleen het weekendquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die massage stoel er voor een paar dagen was
Jij hebt het over fokquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
En niet iedereen hoeft zich niet aangesproken te voelen.
Rupert vindt eunice schijnheilig. Versta veel te weinig van het geratel.
Klopt, maar ik heb de misselijke post en quote verwijderd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Was gewoon een herhaling van wat hier allemaal voorbij komt geloof ik...
Doen er homo's mee dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:46 schreef mootie het volgende:
Misselijke post van mij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb de misselijke post en quote verwijderd.
Ik skrikte al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jouw quote van de misselijke post
Je uitleg beginnen met "ieder zijn humor" na zo'n opmerking lees ik niet eens verder en heb ik meteen weg gehaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het nogal een aanname dat ik homoseksualiteit niet zou tolereren en jammer dat mijn vorige post, waarin ik dat uitleg gelijk wordt verwijderd
Er worden hier allerlei seksueel getinte opmerkingen gemaakt in alle richtingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het nogal een aanname dat ik homoseksualiteit niet zou tolereren en jammer dat mijn vorige post, waarin ik dat uitleg gelijk wordt verwijderd
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er worden hier allerlei seksueel getinte opmerkingen gemaakt in alle richtingen
Dat iemand dit ziet als probleem hebben met homo’s is misschien zijn of haar misvatting
Ik interpreteerde het niet zo dat je iets tegen homo's hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Mooi woord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice pas op wat je zegt, Rupert is een slang. Dat hij nu even lijkt in te binden is een decoy
De mijne is dus ook verwijderd maar dat we homofoob genoemd worden mag wel blijven staanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Zeker, zo gaat het beter. Maar Rupert blijft een slang. En die zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:00 schreef mootie het volgende:
Nu wordt het een beter gesprek. Rupert lijkt haar beter te begrijpen. Rupert krijgt ook geen ruimte meer om te praten
Sorry las deze pas na mijn vorige reactiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Deze hele discussie kan verder in Feedback, hier in de COS is niet de juiste plek.
In FB.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:01 schreef Sestra666 het volgende:
waar is verdomme nu die fitty?
daar of hier
Uitslag van de Poll?quote:
En fantaseren over wat ze morgen te eten krijgen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]same old, same old
klagen, roddelen en kaarten
Thais.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
En fantaseren over wat ze morgen te eten krijgen?
Nee, ik was on-topicquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
F1 kijken , maar dat zal je wel niet bedoelen ..... denk saaie zaterdagavond daar verder
jammer dat het hier ook zo preuts is geworden, verder heb ik ook geen excuus richting mij voor deze 'homohater' aanname gezien. dit is duidelijk niet de plek voor mij en iedereen ongeachte zijn of haar seksualiteit met humor wat hier niet wordt getolereerd , byequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je uitleg beginnen met "ieder zijn humor" na zo'n opmerking lees ik niet eens verder en heb ik meteen weg gehaald.
Ja, maar hoe ze dat in gaan vullen, en of ze (zoals ze hopen) een halve week kunnen leven van de restjesquote:
blijvonquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
jammer dat het hier ook zo preuts is geworden, verder heb ik ook geen excuus richting mij voor deze 'homohater' aanname gezien. dit is duidelijk niet de plek voor mij en iedereen ongeachte zijn of haar seksualiteit met humor wat hier niet wordt getolereerd , bye
Allemaal bakjes,wat bijv. een JW wel niet zal lusten want geen babi pangang wat hij gewend is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:05 schreef Sestra666 het volgende:
zal wel tegenvallen morgen, dat thais eten
Gewoon laten lullen. Rupert is een gewoon een rat en of hij nu genderneutraal is, homo of hetero, veranderd daar niets aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over
ik denk dat ze het zelf moeten maken, net als in bb toenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Allemaal bakjes,wat bijv. een JW wel niet zal lusten want geen babi pangang wat hij gewend is.
Waarom haal je een l weg?quote:
Dat was van Jonny Boer toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik denk dat ze het zelf moeten maken, net als in bb toen
De popi /niet popi poll.quote:
Weke?quote:
De homo’s een slechte naam geven?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:08 schreef Silves het volgende:
Rupert zegt "ik scheld graag iedereen uit....oke ik ook..vieze goedkope hoer, met je sugar boy en je gesteel en de homo,s een slechte naam te geven .
Ron Blaauw?quote:
Die poll loopt nog steeds, tussenstanden staan in de respectievelijke OP'squote:
Babi pangang bij de Thai?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Allemaal bakjes,wat bijv. een JW wel niet zal lusten want geen babi pangang wat hij gewend is.
Dat weet JW toch niet Pingu.quote:
Jaquote:
Met appelmoes.quote:
Dat weten we morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar komt er een verzorgde maaltijd of moeten ze het zelf koken?
Ah okayquote:
Even iemand blokkeren.quote:
JW heeft jaren in Thailand gewerktquote:
Slechte grap dus,en door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft jaren in Thailand gewerkt
En kent zeker Thais
JW weet alles(beter) maar kan het gewoon niets schelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft jaren in Thailand gewerkt
En kent zeker Thais
Ik heb Kim D en Mirthe even teug gekeken.Een paar bijtwonden had best gekund.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:22 schreef D. het volgende:
Niemand blijvend letsel van het bokstoernooi opgelopen?
Buiten Nadir dan?
Sollyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slechte grap dus,en door.
Ik heb duidelijk mijn dag niet.
Dat was vanmiddag. Heb er wel een gedeelte van gezien...was grappig maar ook niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Moraima vond de date met Erik leuk, wanneer was die date?
Ik snap die poll nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Die poll loopt nog steeds, tussenstanden staan in de respectievelijke OP's
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 22-10
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 22-10
Men kan dus nog stemmen!
Vanmiddag,hand in hand wandelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Je had er bij willen zijn ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat ze mij erbij wilden.quote:
Mirthe heeft tandafdrukken in haar arm of schouderquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb Kim D en Mirthe even teug gekeken.Een paar bijtwonden had best gekund.
Emmenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
Komt GJ van Urk?? de hele tiid alleen over zijn heel hechte familie, en zijn nichtjes en neefjes, verder dan dat komt hij niet echt ver met zijn gesprekken, de echte pvver en wappie die nu de kriebels heeft van een donker iemand..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slechte grap dus,en door.
Ik heb duidelijk mijn dag niet.
Schouder denk ik.Je ziet dat ze er steeds op duikt.Aparte techniek wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Mirthe heeft tandafdrukken in haar arm of schouder
Ben ik gewend hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:27 schreef mootie het volgende:
Per ongeluk een tr ipv gewijzigd, excuus
Hij moet toch wat, want bijna iedereen op 2 na moesten kamer 3 uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
Zit Martin nu stiekem af te luisteren
Dan ben je natuurlijk Team Jeff?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
Nu over dat Alicia het pak van Jeff aan had
Nee dat ze allemaal verschillende kleding aan heeft om er maar leuk uit te zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben je natuurlijk Team Jeff?
Het ziet er ook best wel apart uit met GJ en Aliesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn er dus van overtuigd dat alicia en gj verliefd zijn op elkaar
Babette denkt dat er iets is gebeurtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ziet er ook best wel apart uit met GJ en Alies
Man3.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat ze allemaal verschillende kleding aan heeft om er maar leuk uit te zien
Heeft ze het nu niet over Jeff en Kim?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette denkt dat er iets is gebeurt
Zit ook zo'n 20 jaar tussen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn er dus van overtuigd dat alicia en gj verliefd zijn op elkaar
Nee gj en aliciaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ze het nu niet over Jeff en Kim?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee gj en alicia
Die al 4 dagen aan elkaar plakken
Ik heb ook liever Alies dan Babette.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit ook zo'n 20 jaar tussen?
wat is dat toch met die jonge meiden en oude knarren.
Ik heb ook liever Jeff dan Isaacquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Alies dan Babette.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Jeff dan Isaac
Die oude knarren snap ik wel, die jonge meiden niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Alies dan Babette.
Dit moet Babette toch herkennen of op zijn minst opvallenquote:
Dat valt haar al tijden opquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit moet Babette toch herkennen of op zijn minst opvallen
Daar was het wachten op dat ze hem beginnen door te krijgen met van alle walletjes eten, was ook niet vol te houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:47 schreef Poesjuh het volgende:
Babette spreekt Isaac erop aan dat hij tegen elk mondje iets anders zegt
En bij Imi in het management team.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:48 schreef Poesjuh het volgende:
Hij gaat sowieso voor jeff, zegt Isaac nu tegen Babette
quote:
Dat zegt hij...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Geloof ik geen reet van dat het kinderspel voor hem is
Ik geloof jequote:
Ik vindt hem met de dag vervelender worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof je
Constant overal een ander verhaal op hangen kost je heel veel energie .. je moet al je verhaaltjes onthouden
Hij speelt het spel goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vindt hem met de dag vervelender worden.
Nog een keer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo praten de teletubies ook #herhaling
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vindt hem met de dag vervelender worden.
Oh ohhhhquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo praten de teletubies ook #herhaling
Tering.quote:
zijn val wordt het mooistequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:02 schreef mangalie het volgende:
[..]Dit gaat hij zo niet volhouden...Sommige hebben hem al door..
Trilfunctie?quote:
het is vast de satifyer van ???quote:
Die maken best veel geluid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is vast de satifyer van ???
geen idee wie er 1 bij zich had
Er ligt hier ergens eentje.Een pro.quote:
dan tel ik die voor Jeffquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar laat hij zich vooralsnog niet over uit...
Esther niet,haalt ze niet met haar rug.quote:
Ja dat hoorde ik ook, maar ik maakte me meer zorgen om Moraimaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Esther niet,haalt ze niet met haar rug.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook, maar ik maakte me meer zorgen om Moraima
Netjes.quote:
Alleen dit weekend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:17 schreef patat het volgende:
Mogen ze die massagestoel houden of staat hij er voor een bepaalde tijd?
Goedeavond COSsers
Hey,dit weekend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:17 schreef patat het volgende:
Mogen ze die massagestoel houden of staat hij er voor een bepaalde tijd?
Goedeavond COSsers
ze hebben alleen een trainingsschemaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Maar dan is nog mijn vraag niet beantwoord
[..]
Dat weten we niet Mario,er is nog niet een eens een opdracht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
er zat verder geen instructies bij, alleen een papier met 30 dagen challenge eropquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weten we niet Mario,er is nog niet een eens een opdracht.
En een stopwatch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
er zat verder geen instructies bij, alleen een papier met 30 dagen challenge erop
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weten we niet Mario,er is nog niet een eens een opdracht.
Dat is al een begin.quote:
Hij vertelde net dat hij een heel lang lichaam heeft om geplakt te houdenquote:
De maand november heeft 30 dagen en het zou een ultieme knipoog zijn naar twee eliminaties waardoor 30 deelnemersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
er zat verder geen instructies bij, alleen een papier met 30 dagen challenge erop
oeh scherpquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De maand november heeft 30 dagen en het zou een ultieme knipoog zijn naar twee eliminaties waardoor 30 deelnemers
Heeft ze niet zelf bedacht hoor.quote:
Wist niet dat ik een flamoes had maar bedankt voor het meldenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft ze niet zelf bedacht hoor.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wist niet dat ik een flamoes had maar bedankt voor het melden
Bye esther dan of moraimaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De maand november heeft 30 dagen en het zou een ultieme knipoog zijn naar twee eliminaties waardoor 30 deelnemers
Of doodquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ik planken wil zien ga ik wel naar de Gamma
Dat zijn er 6.quote:
en ze loopt als een kerelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat broekje van Maddy zo onflatteus
Echt vintage jaren 80.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat broekje van Maddy zo onflatteus
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat Wanda Jaar van je leven bakt organiseren?
daar lijkt t wel opquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat Wanda Jaar van je leven bakt organiseren?
jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Tikken jullie ook Maddy omdat Madeleine eigenlijk te chique voor haar is en het teveel gedoe met typen is?
teveel gedoe met typenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Tikken jullie ook Maddy omdat Madeleine eigenlijk te chique voor haar is en het teveel gedoe met typen is?
Ik tik Maddy en noem haar ik mijn hoofd ook Maddy, geen Meddy, maar Maddy, net als Zoe, geen Zoë, maar Zoe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik tik Maddy en noem haar ik mijn hoofd ook Maddy, geen Meddy, maar Maddy, net als Zoe, geen Zoë, maar Zoe.
ik geloof haar ook niet zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
Esther heeft wel altijd het excuus van haar rug
of ze overdrijft hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik geloof haar ook niet zoweet ook niet waarom
Je moet haar eens zien "sporten."quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik geloof haar ook niet zoweet ook niet waarom
soepeltjes of echt lastquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet haar eens zien "sporten."
in hun velletjequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:37 schreef Sestra666 het volgende:
waar zijn
bern
mora
ima
roepert
bijvoorbeeld nu?
En heel theatraal,ze zoekt dan ook altijd een camera op.quote:
kinderachtig vind ik dat.. dat deed je als puber, maar volwassenen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een mafkees is die Marciano als je KimK een zuigzoen geeft waardoor zij de dagen daarna met een coltrui moet lopen
Een zuigzoen geven geven deed ik toen ik 14 was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een mafkees is die Marciano als je KimK een zuigzoen geeft waardoor zij de dagen daarna met een coltrui moet lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |