teveel gedoe met typenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Tikken jullie ook Maddy omdat Madeleine eigenlijk te chique voor haar is en het teveel gedoe met typen is?
Ik tik Maddy en noem haar ik mijn hoofd ook Maddy, geen Meddy, maar Maddy, net als Zoe, geen Zoë, maar Zoe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
Tikken jullie ook Maddy omdat Madeleine eigenlijk te chique voor haar is en het teveel gedoe met typen is?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik tik Maddy en noem haar ik mijn hoofd ook Maddy, geen Meddy, maar Maddy, net als Zoe, geen Zoë, maar Zoe.
ik geloof haar ook niet zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
Esther heeft wel altijd het excuus van haar rug
of ze overdrijft hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik geloof haar ook niet zoweet ook niet waarom
Je moet haar eens zien "sporten."quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik geloof haar ook niet zoweet ook niet waarom
soepeltjes of echt lastquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet haar eens zien "sporten."
in hun velletjequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:37 schreef Sestra666 het volgende:
waar zijn
bern
mora
ima
roepert
bijvoorbeeld nu?
En heel theatraal,ze zoekt dan ook altijd een camera op.quote:
kinderachtig vind ik dat.. dat deed je als puber, maar volwassenen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een mafkees is die Marciano als je KimK een zuigzoen geeft waardoor zij de dagen daarna met een coltrui moet lopen
Een zuigzoen geven geven deed ik toen ik 14 was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een mafkees is die Marciano als je KimK een zuigzoen geeft waardoor zij de dagen daarna met een coltrui moet lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |