Misselijke post van mij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb de misselijke post en quote verwijderd.
Ik skrikte al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jouw quote van de misselijke post
Je uitleg beginnen met "ieder zijn humor" na zo'n opmerking lees ik niet eens verder en heb ik meteen weg gehaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het nogal een aanname dat ik homoseksualiteit niet zou tolereren en jammer dat mijn vorige post, waarin ik dat uitleg gelijk wordt verwijderd
Er worden hier allerlei seksueel getinte opmerkingen gemaakt in alle richtingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het nogal een aanname dat ik homoseksualiteit niet zou tolereren en jammer dat mijn vorige post, waarin ik dat uitleg gelijk wordt verwijderd
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er worden hier allerlei seksueel getinte opmerkingen gemaakt in alle richtingen
Dat iemand dit ziet als probleem hebben met homo’s is misschien zijn of haar misvatting
Ik interpreteerde het niet zo dat je iets tegen homo's hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Mooi woord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice pas op wat je zegt, Rupert is een slang. Dat hij nu even lijkt in te binden is een decoy
De mijne is dus ook verwijderd maar dat we homofoob genoemd worden mag wel blijven staanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Zeker, zo gaat het beter. Maar Rupert blijft een slang. En die zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:00 schreef mootie het volgende:
Nu wordt het een beter gesprek. Rupert lijkt haar beter te begrijpen. Rupert krijgt ook geen ruimte meer om te praten
Sorry las deze pas na mijn vorige reactiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Deze hele discussie kan verder in Feedback, hier in de COS is niet de juiste plek.
In FB.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:01 schreef Sestra666 het volgende:
waar is verdomme nu die fitty?
daar of hier
Uitslag van de Poll?quote:
En fantaseren over wat ze morgen te eten krijgen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]same old, same old
klagen, roddelen en kaarten
Thais.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
En fantaseren over wat ze morgen te eten krijgen?
Nee, ik was on-topicquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
F1 kijken , maar dat zal je wel niet bedoelen ..... denk saaie zaterdagavond daar verder
jammer dat het hier ook zo preuts is geworden, verder heb ik ook geen excuus richting mij voor deze 'homohater' aanname gezien. dit is duidelijk niet de plek voor mij en iedereen ongeachte zijn of haar seksualiteit met humor wat hier niet wordt getolereerd , byequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je uitleg beginnen met "ieder zijn humor" na zo'n opmerking lees ik niet eens verder en heb ik meteen weg gehaald.
Ja, maar hoe ze dat in gaan vullen, en of ze (zoals ze hopen) een halve week kunnen leven van de restjesquote:
blijvonquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
jammer dat het hier ook zo preuts is geworden, verder heb ik ook geen excuus richting mij voor deze 'homohater' aanname gezien. dit is duidelijk niet de plek voor mij en iedereen ongeachte zijn of haar seksualiteit met humor wat hier niet wordt getolereerd , bye
Allemaal bakjes,wat bijv. een JW wel niet zal lusten want geen babi pangang wat hij gewend is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:05 schreef Sestra666 het volgende:
zal wel tegenvallen morgen, dat thais eten
Gewoon laten lullen. Rupert is een gewoon een rat en of hij nu genderneutraal is, homo of hetero, veranderd daar niets aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over
ik denk dat ze het zelf moeten maken, net als in bb toenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Allemaal bakjes,wat bijv. een JW wel niet zal lusten want geen babi pangang wat hij gewend is.
Waarom haal je een l weg?quote:
Dat was van Jonny Boer toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik denk dat ze het zelf moeten maken, net als in bb toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |