Misselijke post van mij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb de misselijke post en quote verwijderd.
Ik skrikte al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee jouw quote van de misselijke post
Je uitleg beginnen met "ieder zijn humor" na zo'n opmerking lees ik niet eens verder en heb ik meteen weg gehaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het nogal een aanname dat ik homoseksualiteit niet zou tolereren en jammer dat mijn vorige post, waarin ik dat uitleg gelijk wordt verwijderd
Er worden hier allerlei seksueel getinte opmerkingen gemaakt in alle richtingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het nogal een aanname dat ik homoseksualiteit niet zou tolereren en jammer dat mijn vorige post, waarin ik dat uitleg gelijk wordt verwijderd
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er worden hier allerlei seksueel getinte opmerkingen gemaakt in alle richtingen
Dat iemand dit ziet als probleem hebben met homo’s is misschien zijn of haar misvatting
Ik interpreteerde het niet zo dat je iets tegen homo's hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Mooi woord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice pas op wat je zegt, Rupert is een slang. Dat hij nu even lijkt in te binden is een decoy
De mijne is dus ook verwijderd maar dat we homofoob genoemd worden mag wel blijven staanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Zeker, zo gaat het beter. Maar Rupert blijft een slang. En die zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:00 schreef mootie het volgende:
Nu wordt het een beter gesprek. Rupert lijkt haar beter te begrijpen. Rupert krijgt ook geen ruimte meer om te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |