Dat wel ja, maar de vleugels zijn echt niveau loos. En een spits hebben ze ook niet. Dan krijg je het tegen iedereen lastig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind die pool wel een leuke speler
Timber was echt mokerslecht gisteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
LiTo Bv op de socials mis ik ook, en ook Til en Senesi waren aardige populair bij het publiek. Nu was vorig jaar een zeldzaam leuke ploeg en met zoveel vertrekken is het niet gek dat het even duurt voordat de hiërarchie zich herstelt, maar man, ik heb weinig gevoel bij die jongens. Het zijn zoals je zegt alleen Santi, Hancko en Timber die mij bevallen en die laatste twee omdat ze meer met hun voeten spreken.
Voorin is het echt heel matig allemaal ja en dan vind ik het middenveld (vooral met Kokcu-Timber-Geertruida) nou ook niet echt overlopen van creatieve ideeën. Niet geholpen door het gebrek aan diepgang.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar de vleugels zijn echt niveau loos. En een spits hebben ze ook niet. Dan krijg je het tegen iedereen lastig.
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Beertruida geen succes is op 6quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorin is het echt heel matig allemaal ja en dan vind ik het middenveld (vooral met Kokcu-Timber-Geertruida) nou ook niet echt overlopen van creatieve ideeën. Niet geholpen door het gebrek aan diepgang.
Dat werd meteen al gezegd. Opereert veel te veel in dezelfde zones als Kökcü (ondanks iets andere kwaliteiten). Als je dat geld nou bespaard had had je Aursnes nooit hoeven te verkopen en hadden we nu het heerlijke middenveld Kökcü - Aursnes - Szymanski gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het talent er absoluut in alleen was het niet zo het type speler wat we nodig hadden eigenlijk.
Hij zal er ongetwijfeld zelf geen zin in hebben maar ik zou hem eigenlijk wel op rechtsback willen zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat werd meteen al gezegd. Opereert veel te veel in dezelfde zones als Kökcü (ondanks iets andere kwaliteiten). Als je dat geld nou bespaard had had je Aursnes nooit hoeven te verkopen en hadden we nu het heerlijke middenveld Kökcü - Aursnes - Szymanski gehad.
Of er was gewoon een hele goeie vervanger van Aursnes gekomen, ook goed.
Dan had je een ontevreden Fred gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:45 schreef Scrummie het volgende:
We hadden Aursnes niet moeten verkopen.
Nog een jaar goed presteren en hij had naar een niveau hoger dan Benfica gekund. Zo'n speler blijft echt niet een jaar lang ontevredenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan had je een ontevreden Fred gehad.
Denk dat Feyenoord iets te gretig was dat het Ajax kon aftroeven, en op zich was Timber een goede investering geweest als Kökcü was vertrokken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat werd meteen al gezegd. Opereert veel te veel in dezelfde zones als Kökcü (ondanks iets andere kwaliteiten). Als je dat geld nou bespaard had had je Aursnes nooit hoeven te verkopen en hadden we nu het heerlijke middenveld Kökcü - Aursnes - Szymanski gehad.
Of er was gewoon een hele goeie vervanger van Aursnes gekomen, ook goed.
Ach, die vleugels. Erger me daar al het hele seizoen kapot aan. Daar komt zo weinig rendement vandaan waardoor je aanvallend best vaak onmachtig bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorin is het echt heel matig allemaal ja en dan vind ik het middenveld (vooral met Kokcu-Timber-Geertruida) nou ook niet echt overlopen van creatieve ideeën. Niet geholpen door het gebrek aan diepgang.
Dat spel heb ik nog gespeeldquote:
Of hij raakt zwaar geblesseerd, hij is al 26 en kon nu een klappertje maken, ik snap 'm wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog een jaar goed presteren en hij had naar een niveau hoger dan Benfica gekund. Zo'n speler blijft echt niet een jaar lang ontevreden
Los van hoe goed hij speelde vond ik Alireza gisteren de enige die met een beetje peper in zijn reet speelde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die vleugels. Erger me daar al het hele seizoen kapot aan. Daar komt zo weinig rendement vandaan waardoor je aanvallend best vaak onmachtig bent.
Onze spitsen vind ik ook maar matig. En wat hier al eerder werd verteld zit er ook niet echt iets leuks / plezier in deze ploeg al kan dat nog best komen en we zijn vorig jaar erg verwend. Maar heb er nog niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van hoe goed hij speelde vond ik Alireza gisteren de enige die met een beetje peper in zijn reet speelde.
Verder is het echt janken op de vleugels ja. Idrissi is geblesseerd, Wålemark is totaal ingestort, Dilrosun weet gewoon niet wat ie met een bal moet in de 16 en de enige buitenspeler met een beetje diepgang snapt left right behind nog niet eens. Het is allemaal totaal niet dreigend, en dan stond gisteren ook nog die slappe Danilo alles te verprutsen.
Ik blijf het roepen dat je gewoon 4-4-2 moet spelen met Danilo en Gimenez.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Onze spitsen vind ik ook maar matig. En wat hier al eerder werd verteld zit er ook niet echt iets leuks / plezier in deze ploeg al kan dat nog best komen en we zijn vorig jaar erg verwend. Maar heb er nog niet zoveel mee.
Dan nog liever 532quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik blijf het roepen dat je gewoon 4-4-2 moet spelen met Danilo en Gimenez.
Voor die Timber hebben ze ook echt veel teveel betaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje trechterkots.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind de potentie van Gimenez maar moeilijk in te schatten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet gewoon eens een tijdje het vertrouwen krijgen. Niet 1-2 wedstrijden maar een langere periode. Dan kan je pas eerlijk oordelen of het er in zit of niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de potentie van Gimenez maar moeilijk in te schatten.
Hij is echt goed, hij weet heel goed de diepte in te lopen iedere keer maar het is wel nog wat grillig. Hij heeft ook een beetje de pech dat hij geen enkele aanvoer krijgt. De voorzetten bij ons zijn schandalig slecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de potentie van Gimenez maar moeilijk in te schatten.
Lopez & Pedersenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan moeten je backs opkomen en goeie voorzetten geven? Zie je dat gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vleugelbacks zijn een stuk moeilijker te verdedigen omdat ze geen natuurlijke tegenstander hebben. Vooral als je het spel snel naar de andere kant kan verplaatsen hebben ze vaak alle vrijheid. Denk dat Lopez en Pedersen daar heel geschikt voor zijn. Dan kan Geertruida ook naar een positie die voor hem gemaakt lijkt: rechts centraal. En dan is het ook minder gevaarlijk om Kökcü en Timber naast elkaar op het middenveld op te stellen, met Szymanski ervoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan moeten je backs opkomen en goeie voorzetten geven? Zie je dat gebeuren?
In het belang van onze Europese prestatiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Waarom spelen we dit weekend eigenlijk niet?
Lopez als wingback kan prima, weet alleen niet wie je dan aan de rechterkant moet zetten, Alireza ofzo. En dan is een voorhoede met Danilo en Gimenez natuurlijk geen optie, dan moet je alsnog Dilro opstellen daar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
PSV/AZ spelen wel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In het belang van onze Europese prestaties
Welke dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alireza lijkt me eigenlijk geschikter als 2e spits in zo'n systeem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez als wingback kan prima, weet alleen niet wie je dan aan de rechterkant moet zetten, Alireza ofzo. En dan is een voorhoede met Danilo en Gimenez natuurlijk geen optie, dan moet je alsnog Dilro opstellen daar.
Want Danilo kan niet wat Dilrosun kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez als wingback kan prima, weet alleen niet wie je dan aan de rechterkant moet zetten, Alireza ofzo. En dan is een voorhoede met Danilo en Gimenez natuurlijk geen optie, dan moet je alsnog Dilro opstellen daar.
Pedersen als wingback kan echt niet, die heeft echt nul opbouwende kwaliteiten en kan ook niks in de 16 aanrichten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:21 schreef hhh38 het volgende:
Denk dat Lopez en Pedersen daar heel geschikt voor zijn.
Stap Feyenoord --> hoger niveau dan Benfica is carrieretechnisch voor de speler veel minder zeker dan goed presteren bij Benfica en daarna hogerop, slim bedacht van Aursnes kut voor jullie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog een jaar goed presteren en hij had naar een niveau hoger dan Benfica gekund. Zo'n speler blijft echt niet een jaar lang ontevreden
Je hebt ook geen opbouwende kwaliteiten nodig. Hans Hateboer kan ook niks maar die heeft er toch een carrière uit gemaakt. Gewoon hard rennen in zeeën van ruimte. Het probleem bij Pedersen is dat ie vaak niet weet wat ie moet doen als ie samen met de buitenspeler tegen 2 tegenstanders staat, dat probleem heb je dan nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pedersen als wingback kan echt niet, die heeft echt nul opbouwende kwaliteiten en kan ook niks in de 16 aanrichten.
Ik denk oprecht dat Alireza in die rol nog het meest geschikt is. Alhoewel hij zoals je zegt het beste als tweede spits kan staan in dat systeem.
Nee, Danilo kan niet dribbelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want Danilo kan niet wat Dilrosun kan.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:28 schreef hhh38 het volgende:
Het probleem bij Pedersen is dat ie vaak niet weet wat ie moet doen
Die dribbel gaat nou precies primaquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Top Oss ja maar tegen iedere tegenstander die ook maar een klein beetje kwaliteiten heeft om tegen ons aan te vallen gaat dat niet werken (omdat je de bal niet meer goed voor krijgt).quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk oprecht dat Danilo en Gimenez elkaar prima kunnen aanvullen.
Die formaties liggen inderdaad dicht bij elkaar. Maar er moet een manier worden gevonden om je goede spelers optimaal te gebruiken en je degelijke spelers nuttig te maken. Vorig seizoen speelden we heel vaak met Til, Linssen, Ali/Nelson en Pedersen. Ook helemaal geen geweldige spelers en toch creëerden we heel veel kansen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt.
Verder heb je misschien wel gelijk, maar heb het idee dat zo’n 5-3-2 een verkapte 4-3-3 is zoals we hem al vaker hebben gespeeld (met Geert op het middenveld en Szymanski op de flanken) waardoor we helemaal eenvoudig een linie naar achteren gedrukt kunnen worden.
Heeft ook al dotten van kansen gemist. Wat dat betreft doet hij me een beetje aan Dessers denken; de makkelijkste kansen missen en dan af en toe een hele fraaie goal. Al vond ik Dessers wel de betere voetballer (tot nu toe).quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is echt goed, hij weet heel goed de diepte in te lopen iedere keer maar het is wel nog wat grillig. Hij heeft ook een beetje de pech dat hij geen enkele aanvoer krijgt. De voorzetten bij ons zijn schandalig slecht.
Onzin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Top Oss ja maar tegen iedere tegenstander die ook maar een klein beetje kwaliteiten heeft om tegen ons aan te vallen gaat dat niet werken (omdat je de bal niet meer goed voor krijgt).
Dan heb je dus twee spelers die in principe niet zoveel (tot niets) toevoegen aan het voetbal en speel je dus eigenlijk met 9 man.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat Danilo lekker om Gimenez heencirkelen
En wat moet Danilo dan doen? Gimenez is niet echt een speler voor de combinatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onzin.
De ballen die dit jaar goed voor gekomen zijn is op 1 hand te tellen.
Laat Danilo lekker om Gimenez heencirkelen, elke variatie die we nu voorin gebruikt hebben werkt ook voor geen ene klote.
Ik denk dat ie heel goed kan zijn in de combinatie en het vasthouden van de bal, maar de aansluiting is voorlopig nog ondermaats. Volgens mij heeft ie wel een aardige klik met Szymanski.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
H
[..]
Heeft ook al dotten van kansen gemist. Wat dat betreft doet hij me een beetje aan Dessers denken; de makkelijkste kansen missen en dan af en toe een hele fraaie goal. Al vond ik Dessers wel de betere voetballer (tot nu toe).
Ik vind Gimenez niet echt sterk in de combinatie, maar misschien zit ik ernaast. Vind hem meer een spits die je de bal in de 16 moet geven en dan laten afmaken. Maar, zoals je terecht zegt, de aanvoer is echt dramatisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie heel goed kan zijn in de combinatie en het vasthouden van de bal, maar de aansluiting is voorlopig nog ondermaats. Volgens mij heeft ie wel een aardige klik met Szymanski.
Doelpunten maken komt ook wel als ie iedere wedstrijd een paar kansen krijgt, maar de laatste tijd is de aanvoer echt dramatisch als hij in het veld staat.
Danilo moet combineren met de Kokcu en Szymanskis van deze wereld. Doet hij nu ook in den treure maar er is vervolgens niemand die ook maar enige actie naar voren maakt. En daar komt Santi natuurlijk in dit verhaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
En wat moet Danilo dan doen? Gimenez is niet echt een speler voor de combinatie.
Gimenez heeft aanvoer van de zijkanten nodig. Trechtervoetbal heb ik niet zo’n vertrouwen in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Danilo moet combineren met de Kokcu en Szymanskis van deze wereld. Doet hij nu ook in den treure maar er is vervolgens niemand die ook maar enige actie naar voren maakt. En daar komt Santi natuurlijk in dit verhaal
Ik heb nieuws voor je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Gimenez heeft aanvoer van de zijkanten nodig. Trechtervoetbal heb ik niet zo’n vertrouwen in.
Ik zag voor rust twee mooie kansen uit voorzetten. Danilo verpestte ze allebeiquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je.
Die is er nu ook niet. En dat zal ook niet komen met deze vleugelspelers.
Kansen missen is echt niet het verhaal van dit seizoen. Ja hij miste gisteren een grote kans maar tot nu toe is Danilo behoorlijk effectief geweest. En hetzelfde geldt ook voor Gimenez, die heeft tegen Twente wel een paar redelijk lastige een op een kansen gemist (uit moeilijke hoeken) maar verder nauwelijks gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
H
[..]
Heeft ook al dotten van kansen gemist. Wat dat betreft doet hij me een beetje aan Dessers denken; de makkelijkste kansen missen en dan af en toe een hele fraaie goal. Al vond ik Dessers wel de betere voetballer (tot nu toe).
Waarom spelen we dan eigenlijk nog met een spits?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zou je sowieso als het probleem is dat je geen fatsoenlijke ballen in de 16 krijgt met twee spitsen spelen die eigenlijk alleen in de 16 iets met de bal kunnen.
Mwah ik zou hem niet vergelijken met Dessers. Dat 'dotten van kansen missen en af en toe een prachtige goal scoren' zit wel een beetje in iedere spits omdat ze gewoon vaak in scoringspositie komen. Over Danilo en Linssen kan je dat nog meer zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
Ook die goal (van Danilo dan) tegen Sturm Graz had dat wel, maar dat was Lopez met Idrissi, en dat herhaalde zich ook tegen PSV uit toen we nog wel een overwicht hadden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alleen heb je dan wel daarnaast iemand nodig die de achterlijn haalt en een voorzet kan geven maar die hebben we (behoudens Paixao) niet.
Ik snap dit argument nooit zo eigenlijk, maakt dat het erger ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:21 schreef bbuddybb het volgende:
Daar word je in het buitenland toch (wederom) mee geassocieerd.
Weer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:21 schreef bbuddybb het volgende:
Stel je voor dat je dadelijk weer een paar jaar geen Europese wedstrijden meer mag spelen...
Nou ja het uiteindelijke streven is zeg maar wel dat je een aanspeelpunt in de 16 hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom spelen we dan eigenlijk nog met een spits?
Dan hebben we een groot probleem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja het uiteindelijke streven is zeg maar wel dat je een aanspeelpunt in de 16 hebt.
Als je die niet goed bereikt is het de oplossing net zo min om zonder te spelen als dat je er met twee gaat spelen.
Dat ontken ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hebben we een groot probleem.
Thanks hiervoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 2 goals verschil winnen van Lazio en Feyenoord is door. Als Midtjylland dan wint, maar niet met meer dan 1 goal extra verschil dan Feyenoord, worden jullie nog eerste.
Bij met 1 goal verschil winnen is Conference League ook zeker, maar is de hulp van Midtjylland nodig voor een plaats in de Europa League.
Alles in eigen hand!
Het is toch niet leuk als ze je cluppie associëren met dit soort tuig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dit argument nooit zo eigenlijk, maakt dat het erger ofzo?
De laatste keer was het voor de rest van het seizoen. Foutje.quote:
Toen konden de meesten die gisteren stonden te rellen pas net kruipen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:29 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Thanks hiervoor.
Gek genoeg heb ik toch de hoop dat we Lazio thuis met twee goals verschil verslaan...![]()
Ze spelen dit weekend ook niet, dus ze hebben de hele week om zich optimaal voor te bereiden voor Lazio-thuis. Het voelt (en is...) toch als een finale. Ben benieuwd of ze het laten zien of dat ze onder de druk bezwijken.
[..]
Het is toch niet leuk als ze je cluppie associëren met dit soort tuig?
[..]
De laatste keer was het voor de rest van het seizoen. Foutje.
Goede post.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:40 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat focussen op individuele spelers niet helpt. Ik denk dat de meesten echt moeiteloos ingepast hadden kunnen worden in een goed draaiend elftal. Maar met zo weinig basisspelers over van vorig jaar moet je helemaal vanaf de grond af bouwen. En daarvoor had je ideaal gezien een hele zomer voor gehad, maar de helft kwam pas na de start van de competitie.
En nu ze eindelijk wat langer bij elkaar zijn wordt het muurtje steeds na een paar wedstrijden weer afgebroken om iets anders te proberen, er is nou eenmaal druk om constant te presteren. Europees voetbal is dit seizoen eerder een last dan een lust, het is overleven tot het WK
Balde terughalen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
zie alleen niet zo snel hoe je het flankprobleem gaat oplossen.
Het valt te hopen dat Paixao snel een beetje left right behind leert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Goede post inderdaad. Je hebt ook gewoon nog steeds een goede kans om te overwinteren en doet bovenin mee met een compleet bij elkaar gekocht team, moet je niet vergeten
Heb er opzich wel vertrouwen in dat er met de tijd een leuk team van gemaakt kan worden, zie alleen niet zo snel hoe je het flankprobleem gaat oplossen.
Ik denk dat je Paixao (en Bullaude) echt pas volgend seizoen kan gaan afrekenen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt te hopen dat Paixao snel een beetje left right behind leert.
Dan zou ik Jahanbakhsh op die andere flank gooien en dan komt het misschien wel goed.
Die gedachte heeft afgelopen week ook wel door mijn hoofd gespeeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:09 schreef Haringkop het volgende:
Arzakan terughalen in de winter, of ben ik nu heel opportunistisch.
Ben het hier wel mee eens ja. Wat mij betreft moeten we er ook voor zorgen dat we volgende zomer niemand verkopen en door kunnen bouwen, maar ik zie het alweer gebeuren dat een Hancko, Bijlow, Kokcu etc vertrekken en we volgend seizoen weer hetzelfde liedje gaan krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:40 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat focussen op individuele spelers niet helpt. Ik denk dat de meesten echt moeiteloos ingepast hadden kunnen worden in een goed draaiend elftal. Maar met zo weinig basisspelers over van vorig jaar moet je helemaal vanaf de grond af bouwen. En daarvoor had je ideaal gezien een hele zomer voor gehad, maar de helft kwam pas na de start van de competitie.
En nu ze eindelijk wat langer bij elkaar zijn wordt het muurtje steeds na een paar wedstrijden weer afgebroken om iets anders te proberen, er is nou eenmaal druk om constant te presteren. Europees voetbal is dit seizoen eerder een last dan een lust, het is overleven tot het WK
Ik zeg ook nergens dat kansen missen het probleem is. Ik vraag me alleen af wat de potentie van Gimenez is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kansen missen is echt niet het verhaal van dit seizoen. Ja hij miste gisteren een grote kans maar tot nu toe is Danilo behoorlijk effectief geweest. En hetzelfde geldt ook voor Gimenez, die heeft tegen Twente wel een paar redelijk lastige een op een kansen gemist (uit moeilijke hoeken) maar verder nauwelijks gehad.
Kortom, kansen creëren is juist het probleem. Gisteren ook gewoon veel te weinig hoor, 2 redelijke in totaal.
We staan er weer goed op hé.quote:,Zulke wedstrijden, met zoveel geweld, hebben we in Graz niet eerder meegemaakt”, stelt een woordvoerder van de politie
Altijd de eerstequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:54 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)ergestoken~a9aaa602/
[..]
We staan er weer goed op hé.
Ik ook wel, al denk ik dat je de manier van voetballen dan zal moeten aanpassen. Gimenez lijkt op z'n best als ie het allerlaatste station is in een aanval. Maar ik ben niet erg onder de indruk van Gimenez als aanspeelpunt, maar zijn loopacties maken wel de weg vrij voor andere spelers. Zowel Danilo als Gimenez opstellen is een idee, maar dan heb je geen spits meer om te wisselen. Toch denk ik dat Gimenez veel ruimte kan creëren voor Walemark en Danilo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat kansen missen het probleem is. Ik vraag me alleen af wat de potentie van Gimenez is.
Ben die tribale eencelligen ook wel behoorlijk zat nu. Flinke taakstraf lijkt me wel op z'n plaats naast het verhalen van de schade. Lekker vuil prikken na evenementen of zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:09 schreef Vis1980 het volgende:
Ik word zo ontzettend moe van die rellende kneuzen, ga dan op een vechtsport. Misschien zijn er afspraken te maken met politieleden om een sport te organiseren om eens in de zoveel tijd met elkaar op de vuist te gaan, waarbij de politie wel wapens mag gebruiken.
De club is zo mooi, maar wordt altijd omringd door een stel mongolen, die echt geen ene ruk om voetbal geven. Zij zien Feyenoord in een Europees duel als 'fighting round the world'. Insluiten en een paar uur met honden en knuppels goed in elkaar slaan, dat zou een goed begin zijn. En ook eens onderzoeken of een meldplicht uitvoerbaar is. Of anders de wet veranderen dat supportersgeweld meteen jarenlang brommen is. Wat de oplossing ook is, het gaat allemaal een hoop geld kosten voor de samenleving.
Misschien eens zonder proberen, we hebben heel veel middenvelders. Misschien kunnen die wat wijder staan met 4 of 5 man. Of toch een systeem proberen waarbij de backs opkomen, maar er meer mensen in het centrum staan. Onze spitsen krijgen op het moment amper een goede bal van de zijkanten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Goede post inderdaad. Je hebt ook gewoon nog steeds een goede kans om te overwinteren en doet bovenin mee met een compleet bij elkaar gekocht team, moet je niet vergeten
Heb er opzich wel vertrouwen in dat er met de tijd een leuk team van gemaakt kan worden, zie alleen niet zo snel hoe je het flankprobleem gaat oplossen.
Bal vasthouden met rug naar de goal, inspelen op opkomende middenvelder, terwijl Gimenez diep gaat. Danilo is goed in de combinatie, Gimenez loopt goed de ruimtes in. Voor de verdedigers zal die combinatie nog wel eens supervervelend kunnen zijn, zeker met zoveel opkomende middenvelders, die eventueel in het gat kunnen duiken dat Gimenez achterlaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
En wat moet Danilo dan doen? Gimenez is niet echt een speler voor de combinatie.
Het hele ballen van de zijkanten voor de pot gooien is natuurlijk sowieso een vrij achterhaalde spelopvattingquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Misschien eens zonder proberen, we hebben heel veel middenvelders. Misschien kunnen die wat wijder staan met 4 of 5 man. Of toch een systeem proberen waarbij de backs opkomen, maar er meer mensen in het centrum staan. Onze spitsen krijgen op het moment amper een goede bal van de zijkanten.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bal vasthouden met rug naar de goal, inspelen op opkomende middenvelder, terwijl Gimenez diep gaat. Danilo is goed in de combinatie, Gimenez loopt goed de ruimtes in. Voor de verdedigers zal die combinatie nog wel eens supervervelend kunnen zijn, zeker met zoveel opkomende middenvelders, die eventueel in het gat kunnen duiken dat Gimenez achterlaat.
Probleem is alleen dat we dan geen spitsen hebben voor achter de hand.
Dat zal best, maar nu komt er helemaal niets aan. Dus, zonder buitenspelers en twee spitsen (Jahanbaksch zou er eentje van kunnen zijn bedenk ik mij net).quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele ballen van de zijkanten voor de pot gooien is natuurlijk sowieso een vrij achterhaalde spelopvatting
Ik zal Arend eens bellen.quote:
Ja de uitvoering was dan ook dramatisch, kan best zijn ook dat Slot verder geen kennis van zo'n formatie heeft. Misschien is 4-4-2 een idee, maar dan prefereer ik alsnog 4 echte middenvelders, die eventueel wat wijder gaan staan in balbezit, of die elkaar overnemen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:38 schreef Caland het volgende:
Die 5-3-2 tegen Twente duurde toch maar 20 hele minuten
We zien Wieffer sinds halverwege september alleen maar minder ipv meer, is die nou gewoon afgeschreven?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Ik zou alleen eens beginnen met KarimGOD op 6
Van daaruit kijken we wel verder
It’s a dirty job but someone has to do it..quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jammer dat jullie Europa niet serieus nemen en alleen maar steden en stadions komen slopen.
Deze typefout is onbedoeld nog best lollig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
It’s a dirty job nut someone has to do it..
Ja, schijt autocorrectiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Deze typefout is onbedoeld nog best lollig.
Die traint maar één keer in de week mee met het eerste, die is er overduidelijk nog niet klaar voor alhoewel hij in de wintervoorbereiding wel eens wat meer kansen mag krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Ik zou alleen eens beginnen met KarimGOD op 6
Van daaruit kijken we wel verder
"Danilo is goed in de combinatie"!??quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bal vasthouden met rug naar de goal, inspelen op opkomende middenvelder, terwijl Gimenez diep gaat. Danilo is goed in de combinatie, Gimenez loopt goed de ruimtes in. Voor de verdedigers zal die combinatie nog wel eens supervervelend kunnen zijn, zeker met zoveel opkomende middenvelders, die eventueel in het gat kunnen duiken dat Gimenez achterlaat.
Probleem is alleen dat we dan geen spitsen hebben voor achter de hand.
Als Pierre het met je eens is weet je echt dat je fout zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook Pierre vindt dat Feyenoord met twee spitsen, en dus Danilo en Gimenez, moet spelen.
Weet echter ook dat Arne dit natuurlijk nooit gaat doen. 😔
Ja of kijk jij geen wedstrijden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Danilo is goed in de combinatie"!??
Misschien is het handig als je je ogen open doet als je gaat kijken.quote:
Combinatie bank - tribunequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Danilo is goed in de combinatie"!??
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
kan best zijn ook dat Slot verder geen kennis van zo'n formatie heeft.
Hij heeft de formatie in totaal 20 minuten gespeeld in zijn hele carrière als coach. Zo'n systeem heeft tijd nodig, tot nu toe heeft hij al zijn tijd gestoken in dezelfde opstelling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Anders bel je hem effe op en leg je het hem uit…!
Dan kijk je echt niet, want toen hij een vaste basiswaarde was, kwam hij elke keer in de kaats en was een aanspeelpunt voorin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je je ogen open doet als je gaat kijken.
Danilo is helemaal niet goed in de combinatie joh. Hij is uberhaupt nergens goed in. Die man is 90 minuten lang totaal onzichtbaar en draagt niks bij aan de aanval.
Maar die kaatsen kwamen nooit aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan kijk je echt niet, want toen hij een vaste basiswaarde was, kwam hij elke keer in de kaats en was een aanspeelpunt voorin.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danilo was gewoon leuk voor opgelegde kansen die hij miljoenen keer per wedstrijd kreeg bij Jong Ajax. Scoren kan ie wel.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar die kaatsen kwamen nooit aan.
Die man ademt voetbal en zweet uit elke porie van z’n lijf formaties en combinaties. Is een van de slimste Nederlandse coaches en leeft al 25 jaar voor deze sport.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij heeft de formatie in totaal 20 minuten gespeeld in zijn hele carrière als coach. Zo'n systeem heeft tijd nodig, tot nu toe heeft hij al zijn tijd gestoken in dezelfde opstelling.
Erg fijn in een voorhoede met weinig diepgang en creatief vermogen om de bal panklaar in de zestien te leggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
Danilo kan to-taal niet meevoetballen, zijn enige nut ligt in de 16.
Als je het simpel houdt op zich. Das al een verschil met een hoop spitsen die ik de afgelopen jaren bij ons heb gezien maar dan noem je ook wel een rijtje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:22 schreef fetX het volgende:
Ik snap ook echt niet hoe mensen er bij komen dat we spitsen hebben die goed zijn in de combinatie. Dan kijk je echt met je ogen dicht. Misschien dat Gimenez dat op termijn kan maar nu absoluut niet.
Winnen wel, mooie goal net van Bullaudegod.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:33 schreef Elan het volgende:
O21 speelt met dezelfde aidsmentaliteit als het eerste.. Ook niet om aan te gluren..
Ze kunnen hem op zich heel goed gebruiken daar, maar Bullaude is natuurlijk veel te goed voor O21.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Winnen wel, mooie goal net van Bullaudegod.
Érg mooi. Begin maar met twee goaltjes tegen Lazio, om vervolgens dat knotsgekke wijf in een close-up te zien stampen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:59 schreef Scrummie het volgende:
Santi's vriendin is weer in Nederland. Die gaat weer goals maken dus.
Sinds PSV uit heb jij bijzonder veel vertrouwen in elke wedstrijd heb ik het ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Érg mooi. Begin maar met twee goaltjes tegen Lazio, om vervolgens dat knotsgekke wijf in een close-up te zien stampen.
Weet niet waarom maar heb eigenlijk best vertrouwen in dat potje van donderdag.
Eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:32 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat wij Kitolano niet gehaald hebben.
Dat is erg knap ja. Zag dat Sini niet speelde, blessure?quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:15 schreef hhh38 het volgende:
Summerville scoort al 2 wedstrijden op rij, vandaag de winnende tegen Liverpool. Had niet verwacht dat die het zou redden daar
Was een heel groot talent ook wel beetje problemen gehad.Ook nog zijn broer die moeilijk ging zitten doen bij contract verlenging die al ver gevorderd waren. Maar vond het toen al jammer dat hij zo snel weg ging leuk dat hij het nu zo goed doet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:15 schreef hhh38 het volgende:
Summerville scoort al 2 wedstrijden op rij, vandaag de winnende tegen Liverpool. Had niet verwacht dat die het zou redden daar
Valt reuze mee. Heb best wel vaak een slecht voorgevoel (zo ook tegen Fortuna en Sturm), alleen spreek ik het dan niet uit omdat ik nog altijd vind dat we veel meer kwaliteit hebben en gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds PSV uit heb jij bijzonder veel vertrouwen in elke wedstrijd heb ik het idee
Maar prima hoor, ik heb er ook wel vertrouwen in, en ik heb er zin in. Knotsgek avondje gaat het worden.
Mooie 1-0 ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Winnen wel, mooie goal net van Bullaudegod.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Heb best wel vaak een slecht voorgevoel (zo ook tegen Fortuna en Sturm), alleen spreek ik het dan niet uit omdat ik nog altijd vind dat we veel meer kwaliteit hebben en gewoon moeten winnen.
Goh, zou dat misschien iets te maken hebben me dat ie in de jeugd een totaal verrotte mentaliteit had en zijn broer op een medespeler afstuurde om hem in elkaar te slaan..?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:11 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Blijft achterlijk dat we die voor zo een jodenfooitje van de hand hebben gedaan.
Namens alle Ajacieden wil ik even kwijt dat wij niets, maar dan ook werkelijk niets met deze transfer van doen hebben gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:11 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Blijft achterlijk dat we die voor zo een jodenfooitje van de hand hebben gedaan.
Waarna je eerst daarna nog twee jaar verder gaat met hem.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goh, zou dat misschien iets te maken hebben me dat ie in de jeugd een totaal verrotte mentaliteit had en zijn broer op een medespeler afstuurde om hem in elkaar te slaan..?
Feyenoord wilde ook gewoon met hem door, alleen hij weigerde zijn contract te verlengen Hans. Daarom moest ie wel verkocht worden. Toendertijd nog best knap om 1,5m te krijgen voor een speler met zo'n achtergrond die nog niks had laten zien op het hoogste niveau.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarna je eerst daarna nog twee jaar verder gaat met hem.
En nu is het opeens de mentaliteit. Zijn potentie is totaal verkeerd ingeschat. Terwijl een blinde kon zien dat hij gruwelijk veel talent had.
Omdat hij niet een jaar in O21 wilde ballen nadat hij al een aantal keer verhuurd was. Het ontbrak zoals helaas wel vaker aan het schetsen van perspectief.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord wilde ook gewoon met hem door, alleen hij weigerde zijn contract te verlengen Hans. Daarom moest ie wel verkocht worden. Toendertijd nog best knap om 1,5m te krijgen voor een speler met zo'n achtergrond die nog niks had laten zien op het hoogste niveau.
Tsja, hij had ook gewoon voor zijn kans kunnen vechten bij Feyenoord, als hij echt zo goed was als jij beweert had hij snel genoeg een plekje verovert.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat hij niet een jaar in O21 wilde ballen nadat hij al een aantal keer verhuurd was. Het ontbrak zoals helaas wel vaker aan het schetsen van perspectief.
Ik ben verrast dat hij Dermane uberhaupt kentquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:42 schreef Pistolero het volgende:
Valentijn Driessen vond het dom om Szymanski te wisselen, vindt dat het koppeltje Timber - Kokcu niet werkt en dat Dermane een kans verdient.
Ik weet niet helemaal wat ik er van moet vinden als zelfs die man zinnige dingen gaat zeggen over de opstelling..
Het was wel jammer ja, Advocaat had hem twee jaar terug gewoon de eerste vervanger van Berghuis moeten maken, was een beetje raar om over het gebrek aan talent bij de jeugd te zeuren als je deze jongen had.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat hij niet een jaar in O21 wilde ballen nadat hij al een aantal keer verhuurd was. Het ontbrak zoals helaas wel vaker aan het schetsen van perspectief.
Dan moet je die kans wel krijgen Hans. Volgens mij speelde hij een aardige voorbereiding, als je dan vervolgens te horen krijgt dat je in O21 terecht komt nadat je eerst 2 jaar respectievelijk bij Ado en Dordrecht hebt gezeten zou jij ook kiezen voor dat PL-salaris.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, hij had ook gewoon voor zijn kans kunnen vechten bij Feyenoord, als hij echt zo goed was als jij beweert had hij snel genoeg een plekje verovert.
En in de 2 jaar nadat hij vertrokken is heeft hij ook alleen maar mondjesmaat minuten gemaakt bij de O21 van Leeds, dus zo veel beter was dat perspectief daar nou ook weer niet. Om dan meteen hier te komen roepen dat Feyenoord hem dan te makkelijk weg heeft gedaan, tsja, ik vind het een beetje treurig.
Vorige week heeft hij ook gescoord tegen Fulham.quote:Hij heeft gisteren voor de 2e keer ooit 90 minuten gespeeld voor Leeds en toevallig de winnende gescoord tegen een dolend Liverpool.
Dus omdat deze jongen twee jaar later een goal maakt tegen Liverpool hadden we hem twee jaar geleden in het eerste moeten zetten?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was wel jammer ja, Advocaat had hem twee jaar terug gewoon de eerste vervanger van Berghuis moeten maken, was een beetje raar om over het gebrek aan talent bij de jeugd te zeuren als je deze jongen had.
Driessen heeft de Wikipedia pagina van Feyenoord eens doorgeneusd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben verrast dat hij Dermane uberhaupt kent
Was Narsingh toen niet tweede keus achter Berghius?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was wel jammer ja, Advocaat had hem twee jaar terug gewoon de eerste vervanger van Berghuis moeten maken, was een beetje raar om over het gebrek aan talent bij de jeugd te zeuren als je deze jongen had.
Aan de andere kant heeft Feyenoord de stekker uit de onderhandeling getrokken nadat de zaakwaarnemer ZKA informeerde dat er een deal gesloten was, om vervolgens toch veel hogere eisen bij de onderhandeling in te zetten. Snap wel dat Feyenoord er toen wel klaar mee was, zeker gezien het verleden van deze jongen.
Hij was altijd al een van de grootste talenten bij ons natuurlijk, en op basis van zijn huurperiode bij ADO leek hij er qua niveau wel klaar voor. Hij speelde op 17-jarige leeftijd al alles daar. Ik ga eens opzoeken wat ik er toen over zei.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus omdat deze jongen twee jaar later een goal maakt tegen Liverpool hadden we hem twee jaar geleden in het eerste moeten zetten?
Leuke ontwikkeling hoor, maar hij heeft ook gewoon twee jaar in de O23 gezeten daar.
Ik hoop dat 1 van de 2 aan een Eredivisieclub verhuurd wordt die een 6 nodig heeft. Wieffer is niet super jong meer en moet gewoon minuten maken op Eredivisieniveau om eventueel volgend seizoen echt een serieuze kans te maken. Als je die niet gaat geven moet je hem verhuren, zo wel dan Dermane verhuren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Driessen heeft de Wikipedia pagina van Feyenoord eens doorgeneusd.
Verder hoop ik wel dat Dermane deze winter een serieuze kans krijgt bij het eerste. Er moet sowieso een 6 bij maar de ontwikkeling van Dermane en Wieffer kan wel bepalen of je op die positie voor de langere termijn moet gaan kopen of dat iets tijdelijks ook goed is. Ik hoop eigenlijk het laatste.
Als je al een 6 gaat halen, wat in mijn ogen niet nodig is omdat je Wieffer en Dermane al hebt, dan moet het wel een wat oudere, ervaren speler zijn die er direct vanaf dag 1 staat. Zeg maar zoals een Hancko.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Driessen heeft de Wikipedia pagina van Feyenoord eens doorgeneusd.
Verder hoop ik wel dat Dermane deze winter een serieuze kans krijgt bij het eerste. Er moet sowieso een 6 bij maar de ontwikkeling van Dermane en Wieffer kan wel bepalen of je op die positie voor de langere termijn moet gaan kopen of dat iets tijdelijks ook goed is. Ik hoop eigenlijk het laatste.
Hij had in elk geval bij het eerste moeten zitten .quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus omdat deze jongen twee jaar later een goal maakt tegen Liverpool hadden we hem twee jaar geleden in het eerste moeten zetten?
Leuke ontwikkeling hoor, maar hij heeft ook gewoon twee jaar in de O23 gezeten daar.
Vooral dat laatste. Hij ging van de O21 naar de O23 van een net gepromoveerd Leeds, dat qua salaris veel meer zal betalen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had in elk geval bij het eerste moeten zitten .
Als je dan toch ergens in O21 speelt dan gaan zaken als geld ook veel sneller meespelen lijkt me.
Volgens hem ging het er om dat Feyenoord geen duidelijk plan met hem had en helemaal niet om geld.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Hij ging van de O21 naar de O23 van een net gepromoveerd Leeds, dat qua salaris veel meer zal betalen.
Maar nogmaals; leuke en prima ontwikkeling.
quote:Summerville doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en had bij de Rotterdamse club kunnen blijven, maar besloot vorig jaar zijn contract niet te verlengen. "Ik wist dat ik met Luis Sinisterra, Steven Berghuis en Luciano Narsingh forse concurrentie had in de jacht op een basisplaats. Dus natuurlijk eiste ik geen speeltijd, Berghuis speel je er niet zomaar uit. Ik hoopte wel op een plan, op een helder idee van de club om mij bij Feyenoord snel naar en hoger niveau te brengen. Dat speelde allemaal toen ik had moeten bijtekenen."
Om geld draaide het niet, benadrukt Summerville. "Mijn ouders, ik en mijn management kijken niet naar de korte termijn. Leeds United en nog wat andere clubs stonden op de stoep. We zijn gaan praten en mijn zaakwaarnemers lieten de keuze aan mij. En opeens was ik eruit. Ik wilde naar Leeds. Ja, perspectief is het juiste woord. Dat moet er zijn, zonder dat je onredelijke eisen stelt", vervolgt de jonge aanvaller, voor wie bij Leeds wel een duidelijk plan klaarlag.
En dan Jan Baks weg, ik zeg doenquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedacht mij net trouwens dat Nelson ook misschien weer een optie zou kunnen worden. Maakt nauwelijks minuten bij Arsenal en loopt deze zomer uit zijn contract. Maar zou hem alleen voor deze winter al overwegen als je nog Europees weet te overwinteren.
Had wel het idee dat het er bij hem nog wel uit kon komen (net als bij Dildo trouwens), wat dat betreft jammer dat hij pas eind tweede seizoenshelft een beetje in vorm en fit werd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Nelson vond ik zo'n kutspeler he. Beetje net als Dilrosun, hard rennen maar geen flauw idee wat de fuck er verder op een voetbalveld moet gebeuren.
Enige voordeel is dat ie diepgang zou toevoegen wat nu niemand heeft, maar verder zie ik dat echt niet zitten.
Ja dat zegt elke jeugdspeler die vertrektquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens hem ging het er om dat Feyenoord geen duidelijk plan met hem had en helemaal niet om geld.
[..]
Welnee. Velen komen tekort en weten dat echt wel. Dit is gewoon een ambitieuze en getalenteerde jongen, even los van dat infantiele gedoe waarbij hij zijn broer op iemand heeft afgestuurd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat zegt elke jeugdspeler die vertrekt
Elke jeugdspeler die vertrekt terwijl de club wil verlengen, lijkt me duidelijk dat ik dat bedoeldequote:Op zondag 30 oktober 2022 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee. Velen komen tekort en weten dat echt wel. Dit is gewoon een ambitieuze en getalenteerde jongen, even los van dat infantiele gedoe waarbij hij zijn broer op iemand heeft afgestuurd.
Zo vaak komt dat niet voor, was Ake niet de laatste toen met Beenhakker? En ook toen was de club trouwens debet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Elke jeugdspeler die vertrekt terwijl de club wil verlengen, lijkt me duidelijk dat ik dat bedoelde
Ook toenquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo vaak komt dat niet voor, was Ake niet de laatste toen met Beenhakker? En ook toen was de club trouwens debet.
Die zou ik er nou juist bij houden.quote:
Of je stelt je aanquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook toen
Die jongen had al lang weg moeten zijn voordat er überhaupt sprake was van contractverlenging. Jammer dat het alsnog wat lijkt te worden, maar voor die actie op Varkenoord was ontslag ook op z'n plaats geweest.
Hij is ook wel een van de ouderen er zullen er vast nog wel meer zijn die straks los komen. Hopelijk. Het is nu wel heel gezapig. Valt ook op als iemand geblesseerd op de grond ligt de teamgenoten amper oog daar voor lijken te hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zou ik er nou juist bij houden.
Enige met een beetje karakter in de hele groep.
Want als je 17 bent is het wel oké om een familielid op een teamgenoot af te sturen omdat je ruzie hebt gehad op de training? En dat daar terecht een hele heisa van komt noem jij aanstellerij?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Of je stelt je aan![]()
Was toen dat gebeurde nog een kind man
Al besproken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:25 schreef Max23 het volgende:
Reiss Nelson maakt 2 goals en een assist voor Arsenal zojuist
Robin van Persie traject.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:11 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Gevoel voor drama heb je wel. Hij had ruzie bij de training en heeft toen hij waarschijnlijk hoog in zijn emotie zat zijn broer gebeld.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want als je 17 bent is het wel oké om een familielid op een teamgenoot af te sturen omdat je ruzie hebt gehad op de training? En dat daar terecht een hele heisa van komt noem jij aanstellerij?
What the fuck lees ik hier. In ieder geval goed om te weten dat je volgens @:Elan als minderjarige gewoon je familie kan inschakelen om mensen die je niet leuk vindt in elkaar te rossen. WaNt jE BeNt nOg eEn KinD.
Ik denk dat niemand dat voorstelt voor donderdag. Maar voor 1 van die laatste 3 potjes zou ik Wieffer of Dermane wel eens willen zien.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dermane als 6? Zal donderdag niet gebeuren want afgelopen zaterdag een lichte blessure.
Wieffer zal Slot ook wel niet voor de leeuwen gooien tegen Lazio als nummer 6.
Ik ken de aanvallende kracht van Wieffer niet echt maar verdedigend vond ik hem toen hij inviel eigenlijk best degelijk. Al is het makkelijker invallen natuurlijk en Slot ziet ‘m dagelijks dus er is vast een reden dat hij geen minuten meer krijgt. Geertruida op 6 vind ik alleen ook niet zo best.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat voorstelt voor donderdag. Maar voor 1 van die laatste 3 potjes zou ik Wieffer of Dermane wel eens willen zien.
Nelson is echt stukken beter dan die Dilrosun. Nelson kon het tempo versnellen en dat kan die Dilrosun dus echt totaal niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Nelson vond ik zo'n kutspeler he. Beetje net als Dilrosun, hard rennen maar geen flauw idee wat de fuck er verder op een voetbalveld moet gebeuren.
Enige voordeel is dat ie diepgang zou toevoegen wat nu niemand heeft, maar verder zie ik dat echt niet zitten.
En toch heeft Dilrosun een betere eerste paar maanden dan Nelson.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nelson is echt stukken beter dan die Dilrosun. Nelson kon het tempo versnellen en dat kan die Dilrosun dus echt totaal niet.
Maar Nelson was geblesseerd aan het begin van het seizoen en kreeg in de maanden daarna amper minuten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En toch heeft Dilrosun een betere eerste paar maanden dan Nelson.
Als wij en Midtjylland allebei winnen staan alle ploegen op 8 punten en gaat het op doelsaldo. Dan eindigen we sowieso 1e of 2e.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:53 schreef PIETR het volgende:
Ik zit ff naar die tussenstand te kijken in onze Europa League poule, en opzich heeft Feyenoord best een goede kans om door te gaan toch? Als Feyenoord wint van Lazio en die Denen winnen thuis van Sturm Graz met niet al te grote cijfers, dan gaat Feyenoord door toch?
Nope. Onderling resultaat gaat boven het doelsaldo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als wij en Midtjylland allebei winnen staan alle ploegen op 8 punten en gaat het op doelsaldo. Dan eindigen we sowieso 1e of 2e.
Als die Denen niet winnen moeten we met minstens 2 doelpunten verschil van Lazio winnen.
Dat onderlinge resultaat maakt niet echt uit als iedereen op 8 punten eindigt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nope. Onderling resultaat gaat boven het doelsaldo.
Reken even uit wie er op onderling resultaat doorgaan als er 4 ploegen gelijk staanquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nope. Onderling resultaat gaat boven het doelsaldo.
En als hij ze kreeg liet hij direct zien waarom hij ze maar zo weinig kreeg.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Nelson was geblesseerd aan het begin van het seizoen en kreeg in de maanden daarna amper minuten.
Oh dat laatste heb ik nou juist wel bij Dilrosun, ik zie in de eredivisie eigenlijk geen spelers die aan de bal nog zo kunnen versnellen. Hij moet dat alleen wel een keertje gaan koppelen aan rendement.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echter kwam vanaf het begin al veel meer dreiging af van Nelson. Was destijds een hondje die veel blafte maar niet beet, net als Dilrosun vaak de verkeerde keuzes rond de 16. Maar hij had tenminste wel een versnelling.
Dilrosun vind ik echt een heel oninteressante speler. Eigenlijk zie ik in niks iets terug dat die jongen binnenkort een veel hoger niveau kan gaan aantikken.
Na drie maanden waarin hij eigenlijk alles speelt vraag ik mij wel een beetje af of het nog gaat komen. Hij blijft maar foute keuzes maken in de 16.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat laatste heb ik nou juist wel bij Dilrosun, ik zie in de eredivisie eigenlijk geen spelers die aan de bal nog zo kunnen versnellen. Hij moet dat alleen wel een keertje gaan koppelen aan rendement.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ijk-als-je-niet-wintquote:De kritiek op Feyenoord is de laatste weken niet mals te noemen. Na het puntenverlies tegen Fortuna Sittard en het slechte resultaat tegen Sturm Graz in de Europa League ontvangt de ploeg van Arne Slot de nodige aanmerkingen. De trainer is het ermee eens dat hij bezig is aan een aantal lastige maanden in dienst van de Rotterdamse club.
''De afgelopen vier maanden zijn veel moeilijker geweest dan de twaalf ervoor'', vertelt Slot in gesprek met RTV Rijnmond. De trainer ziet zijn ploeg nog geen constant niveau halen. ''Met als gevolg dat we nu op een positie staan waarop we vorig jaar geen een keer hebben gestaan. Het resultaat tegen Sturm Graz is een uitvloeisel van de afgelopen vier maanden. Dit is een veel lastigere periode dan dat het vorig jaar was, dat is helder.''
''Je weet dat als een trainer gaat verliezen of gelijkspelen elke analist of journalist gaat denken dat je misschien een andere opstelling moet maken. Het is ook het meest makkelijke voor een journalist of analist om het daarop te gooien. Dat de opstelling niet klopt of dat de wissels niet kloppen, dat mag ook. Dat is het leuke aan voetbal: ze geven hun mening over datgene wat ze zien. Er zijn veel meningen, maar als trainer heb je bijna nooit gelijk als je niet wint.''
18:05quote:Op dinsdag 1 november 2022 00:11 schreef bbuddybb het volgende:
De afgelopen vier maanden zijn veel moeilijker geweest dan de twaalf ervoor
Europese uitwedstrijden winnen we niet, donderdag krijgen we boetes voor vuurwerk en de trappen blokkeren, Slot zeurt op de scheids, we verliezen uit van Ajax, winnen thuis van PSV, we verliezen punten als de concurrentie ook punten verliest, Pedersen zijn voorzetten komen niet aan en je pilsje is lauw en de kroketten zijn koud.quote:Op dinsdag 1 november 2022 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In other news: gras is groen, Immers mist kansen.
Die volgende Europese thuis- en uitwedstrijd zonder publiek kan je wel alvast opschrijven ja.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Europese uitwedstrijden winnen we niet, donderdag krijgen we boetes voor vuurwerk en de trappen blokkeren, Slot zeurt op de scheids, we verliezen uit van Ajax, winnen thuis van PSV, we verliezen punten als de concurrentie ook punten verliest, Pedersen zijn voorzetten komen niet aan en je pilsje is lauw en de kroketten zijn koud.
Thuis hoeft toch niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die volgende Europese thuis- en uitwedstrijd zonder publiek kan je wel alvast opschrijven ja.
Dan maar vierde worden zodat dit een voorronde conference liek is volgend seizoen!!!!!
Njah, de kans dat er geen grootschalige pyroshow is donderdag schat ik op zo'n 0,11%. Vorige keer was de straf een zijde zonder publiek, dan zal de volgende straf wel een stadion zonder publiek zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Thuis hoeft toch niet.
Ik zie het echt niet gebeuren dat aanstaande donderdag zo'n frustrerende kutavond wordt met een droplul als scheidsrechter die alles doodfluit, een vervelend efficiënt Lazio wat vrij eenvoudig met 0-2 wint, Pedersen die in de 80e minuut een kans heeft op een voorzet bij een uitbraak en vervolgens het balletje traag terugspeelt waarop iedereen extra boos wordt, en vervolgens publiek wat zich gaat misdragen en UEFA Maffia gaat schreeuwen enzo bij een terechte gele kaart voor een frustratietackle.
Dat kan ik me ook echt niet voorstellenquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Thuis hoeft toch niet.
Ik zie het echt niet gebeuren dat aanstaande donderdag zo'n frustrerende kutavond wordt met een droplul als scheidsrechter die alles doodfluit, een vervelend efficiënt Lazio wat vrij eenvoudig met 0-2 wint, Pedersen die in de 80e minuut een kans heeft op een voorzet bij een uitbraak en vervolgens het balletje traag terugspeelt waarop iedereen extra boos wordt, en vervolgens publiek wat zich gaat misdragen en UEFA Maffia gaat schreeuwen enzo bij een terechte gele kaart voor een frustratietackle.
Ja daar vrees ik ook wel voor.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, de kans dat er geen grootschalige pyroshow is donderdag schat ik op zo'n 0,11%. Vorige keer was de straf een zijde zonder publiek, dan zal de volgende straf wel een stadion zonder publiek zijn.
Het zijn een beetje de stereotypes van zo'n avondje hequote:
Dit is ook echt mijn voorstelling voor komende donderdag..quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Thuis hoeft toch niet.
Iedereen North Face jasje aan je weet toch, zonnebrilletje erbij.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:42 schreef Caland het volgende:
Er werd ook al opgeroepen om massaal in het zwart gekleed te gaan donderdag want dat is keistoer!
Of nog stoerder, een zwarte jas met een zonnebril in de capuchon verwerkt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Iedereen North Face jasje aan je weet toch, zonnebrilletje erbij.
Toch wel zonde dat je nooit meer een zee van sjaaltjes ziet tijdens een wedstrijd.
Ik heb altijd al een zwarte jas aan, ga nu maar een andere kleur kiezen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:42 schreef Caland het volgende:
Er werd ook al opgeroepen om massaal in het zwart gekleed te gaan donderdag want dat is keistoer!
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Of nog stoerder, een zwarte jas met een zonnebril in de capuchon verwerkt.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)dj-panic-op-het-veldquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit is ook echt mijn voorstelling voor komende donderdag..
Het wordt geweldig of extreem kut. Kan me moeilijk iets er tussenin voorstellenquote:
Ja dat CP company dacht ik, mokerlelijke jasjes voor 300 euro ofzo.quote:
Dat probleem heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwarte jas aan, ga nu maar een andere kleur kiezen.
Dat is wel next level cringe hoor, tering.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat CP company dacht ik, mokerlelijke jasjes voor 300 euro ofzo.
Nog een mondkapje erbij dragen en je kan onherkenbaar vuurwerk afknallenquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat CP company dacht ik, mokerlelijke jasjes voor 300 euro ofzo.
DNZ moet je verdienen!quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Of nog stoerder, een zwarte jas met een zonnebril in de capuchon verwerkt.
Sjaaltjes zijn denk ik ook niet meer zo stoer meer volgens De Noordzijdejassendragertjes.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel next level cringe hoor, tering.
What the fuck is ditquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat mensen als klaas dit heel cool vinden.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou vooruit, met een muts doe je ook nog mee.
Wanstaltigquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is zeg maar het nieuwe burberry/stone ijsland
Ik verbaas me er altijd over dat mensen zo weinig benul hebben van wat ze daadwerkelijk kopen of aantrekken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:48 schreef Haringkop het volgende:
Ik had vroeger een Hackett-petje, ook niet heel fraai. Maar het is er ook niet beter op geworden haha.
Overigens alles beter dan van die gasten die met Daily Paper gaan lopen, toch wel het Twin Life van nu. Maar goed dat is mijn mening..
Mijn moeder kocht in de jaren '90 een Twinlife trui voor me.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over dat mensen zo weinig benul hebben van wat ze daadwerkelijk kopen of aantrekken.
[ afbeelding ]
(uiteraard maakte ik een foto zonder er daadwerkelijk iets van te zeggen)
Daily Paper is lang niet zo lelijk als Twin Life.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:48 schreef Haringkop het volgende:
Ik had vroeger een Hackett-petje, ook niet heel fraai. Maar het is er ook niet beter op geworden haha.
Overigens alles beter dan van die gasten die met Daily Paper gaan lopen, toch wel het Twin Life van nu. Maar goed dat is mijn mening..
Dit inderdaad, of Scotch & Soda met Amsterdam er onder. Ik zal het nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over dat mensen zo weinig benul hebben van wat ze daadwerkelijk kopen of aantrekken.
[ afbeelding ]
Misschien ben ik nog wat ouderwets, maar vroeger haalde het echt niemand in z'n hoofd om met een willekeurig Umbro-shirt (of wat dan ook) naar de Kuip te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daily Paper is lang niet zo lelijk als Twin Life.
Jammer alleen dat ze nu voor een club gaan staan.
Nee, maar dan noem je toch ook wat op.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog wat ouderwets, maar vroeger haalde het echt niemand in z'n hoofd om met een willekeurig Umbro-shirt (of wat dan ook) naar de Kuip te komen.
Ik vind eigenlijk wel heel zielig dat er moeilijk wordt gedaan/raar van wordt opgekeken als iemand een redelijk willekeurig shirt met Amsterdam erop draagt in de Kuip.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit er een beetje tussenin. Die jongen mag best met zo'n lelijk overhemd rondlopen, ik denk alleen niet dat als hij zijn kledingstuk had bekeken het had aangetrokken naar de Kuip.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel heel zielig dat er moeilijk wordt gedaan/raar van wordt opgekeken als iemand een redelijk willekeurig shirt met Amsterdam erop draagt in de Kuip.
Wat een intens primitief gedoe zeg, de tering. Net zoals die figuren die Ajax of Amsterdam niet durven uit te spreken en het dan maar hebben over 020 en joden.
Eens.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:55 schreef Pistolero het volgende:
Wat een intens primitief gedoe zeg, de tering. Net zoals die figuren die Ajax of Amsterdam niet durven uit te spreken en het dan maar hebben over 020 en joden.
Als wij in de 90e minuut 1-0 voorstaan en de Midgets met 3-2 wordt die blessuretijd erg spannend.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:44 schreef hhh38 het volgende:
Marseille laat even zien hoe een doemscenario eruit ziet voor ons
Laatst zag ik iemand hardlopen in een Feyenoord shirt hier in Amsterdam. Misschien was het een domme studentenactie.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Maar die figuren heb je in Amsterdam net zo goed.
Leuk toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:10 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Laatst zag ik iemand hardlopen in een Feyenoord shirt hier in Amsterdam. Misschien was het een domme studentenactie.
Eens wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel heel zielig dat er moeilijk wordt gedaan/raar van wordt opgekeken als iemand een redelijk willekeurig shirt met Amsterdam erop draagt in de Kuip.
Velen kunnen dit idd niet los zien.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eens wel.
Wat ik ook nooit snap is dat mensen de stad niet los kunnen zien van de voetbalclub. Ik heb gewerkt in Amsterdam en omdat m'n moeder er oorspronkelijk vandaan komt, ben ik er in het verleden regelmatig geweest. Prima stad waar je leuke dingen kan doen hoor. Alleen jammer van de voetbalclub die er vandaan komt, maar dat heeft er verder totaal niks mee te maken.
Ballenbak of pisbak, dan toch liever ballenbak.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Velen kunnen dit idd niet los zien.![]()
Ik heb gestudeerd in Amsterdam, werk in Amsterdam en ben er 70% van de tijd.
Dat staat toch echt los van die ballenbak daar.
Nee ik ben voor Ajaxquote:Op woensdag 2 november 2022 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk toch?
Ik heb als tiener menig keer met tenue op Sloterdijk gestaan, onderweg naar De Kuip. Wel een jas half open.
Enige standen waar de blessuretijd niet spannend wordt is >3-0 voor of >2-0 achterquote:Op woensdag 2 november 2022 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als wij in de 90e minuut 1-0 voorstaan en de Midgets met 3-2 wordt die blessuretijd erg spannend.
Ik denk dat de kans heel groot is dat die 2 straks op 8 punten staan inderdaad. Zou bij een 2-0 voorsprong wel wat rust gevenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
Graz zie ik sowieso niet winnen in Denemarken, die kunnen er echt geen reet van.
Midtjylland was voor ons vervelend maar die kunnen er toch ook geen reet van. Staan 8e in Denemarken en verloren afgelopen weekend thuis van OB (wie).quote:Op woensdag 2 november 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
Graz zie ik sowieso niet winnen in Denemarken, die kunnen er echt geen reet van.
Dit is echt zo onduidelijk geschrevenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:56 schreef bbuddybb het volgende:
Feyenoord eindigt als 1e en overwintert in de UEFA Europa League
Om te overwinteren in de Europa League moeten de Rotterdammers sowieso winnen van Lazio. Als dit met 2 óf meer goals verschil gebeurd, is de kans aanwezig dat Feyenoord als eerste eindigt. Dan moet Midtjylland tegelijkertijd wel van Sturm Graz winnen, máár niet met meer dan 4 goals verschil. Ook mogen de Denen Feyenoord niet voorbijgaan wat betreft gescoorde doelpunten (dit zou kunnen gebeuren wanneer Midtjylland met meer dan 3 goals verschil wint). Ook als Feyenoord maar met één doelpunt verschil wint van Lazio kan een overwinning van Midtjylland en een gunstig doelsaldo zorgen voor de bovenste plek. Dit omdat onderling resultaat dan dus niet meer opgaat en er gekeken wordt naar het doelsaldo.
Bij een 1e plaats overwintert Feyenoord in de UEFA Europa League. Het stroomt in dat geval direct door naar 'the round of 16'. De loting hiervoor zal plaatsvinden op vrijdag 24 februari 2023, waarna de wedstrijden op donderdag 9 & donderdag 16 maart 2023 zullen worden afgewerkt.
Feyenoord eindigt als 2e en overwintert in de UEFA Europa League
Ook voor een tweede plaats heeft Feyenoord een overwinning op Lazio nodig. Dit moet met minimaal 2 goals verschil gebeuren én Sturm Graz mag dan niet verliezen van Midtjylland. Gebeurt dit wel dan hoeft de ploeg van Slot maar met 1 goal verschil te winnen indien de Denen dat ook doen. Wederom mag Midtjylland dan niet meer goals vóór hebben in vergelijking met Feyenoord, wat wel gebeurt als zij dan met meer dan 2 doelpunten verschil van Sturm Graz winnen.
Bij een 2e plaats overwintert Feyenoord ook in de UEFA Europa League, maar moet het in een tussenronde opnemen tegen een nummer 3 uit de UEFA Champions League. De loting hiervoor zal plaatsvinden op maandag 7 november 2022, waarna de duels op donderdag 16 & donderdag 23 februari 2023 gespeeld zullen worden.
Feyenoord eindigt als 3e en overwintert in de UEFA Conference League
Als Feyenoord er niet in slaagt met meer dan 1 goal verschil te winnen van Lazio, zijn de Rotterdammers minstens derde als Midtjylland verliest van Sturm Graz. Als de Denen wel winnen moet dat met ruime cijfers gebeuren om zo een beter doelsaldo te hebben dan Feyenoord. Bij een gelijkspel tussen Midtjylland en Sturm Graz heeft Feyenoord ook genoeg aan een gelijkspel.
Bij een 3e plaats overwintert Feyenoord, maar zakt het af naar de UEFA Conference League. Hierin moet het dan ook nog een bewuste tussenronde spelen tegen een club die als tweede is geëindigd in de groepsfase van de UEFA Conference League. De loting hiervoor zal plaatsvinden op maandag 7 november 2022, waarna de duels op donderdag 16 & donderdag 23 februari 2023 plaats zullen vinden.
https://1908.nl/artikelen(...)g-voor-overwintering
Zelfs bij winst kan je nog op 3 verschillende plekken uitkomen.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:22 schreef Elan het volgende:
We zijn nog steeds favoriet tegen Lazio. Al is de Conference Liek financieel en sportief misschien wel interessanter, aangezien de kans vrij groot dat je er uit vliegt de volgende ronde. Geen malse tegenstanders.
Nou, dat betwijfel ik toch wel een beetje hoor...quote:Op woensdag 2 november 2022 12:22 schreef Elan het volgende:
We zijn nog steeds favoriet tegen Lazio. Al is de Conference Liek financieel en sportief misschien wel interessanter, aangezien de kans vrij groot dat je er uit vliegt de volgende ronde. Geen malse tegenstanders.
Wij zijn favorietquote:Op woensdag 2 november 2022 12:22 schreef Elan het volgende:
quote:
Volgens de bookmakers zijn wij favorietquote:Op woensdag 2 november 2022 12:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, dat betwijfel ik toch wel een beetje hoor...
En eigenlijk wordt je inderdaad misschien wel liever 3e dan 2e. Knockoutfase van de EL is op dit moment nog wel wat te hoog gegrepen.
Ik zie het nu ja, geen wonder dat er zoveel idioten verslaafd raken.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Volgens de bookmakers zijn wij favoriet
Lazio is alleen geen ploeg die op de 0-0 kan spelen, maken al een lange tijd een totaal labiele indruk.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook al de hele week het idee dat het maar een frustrerend avondje gaat worden.
Lazio dat heerlijk op de 0-0 speelt en er dan een paar keer uitkomt vanzelfsprekend.
Lang 0-0 is prima. Als je maar niet binnen een kwartier achter komt, dan kan het thuisvoordeel qua supporters wel eens in het nadeel gaan werken.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook al de hele week het idee dat het maar een frustrerend avondje gaat worden.
Lazio dat heerlijk op de 0-0 speelt en er dan een paar keer uitkomt vanzelfsprekend.
Zondag Romeinse derby, dat is aanhaken of afhaken bij de top 5 dus hopelijk sparen ze wat mensen (zal wel niet)quote:Op woensdag 2 november 2022 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lazio is alleen geen ploeg die op de 0-0 kan spelen, maken al een lange tijd een totaal labiele indruk.
Verder moeten zij ook gewoon winnen.
Die Milinkovic-Savic is geschorst voor die derby dus die zal sowieso spelenquote:Op woensdag 2 november 2022 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Zondag Romeinse derby, dat is aanhaken of afhaken bij de top 5 dus hopelijk sparen ze wat mensen (zal wel niet)
Wat een beest is dat. Hoop dat Slot begint met Hancko Trauner centraal en Rasmussen laat banken.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Milinkovic-Savic is geschorst voor die derby dus die zal sowieso spelen
Denk dat Rasmussen start eigenlijk. Vorige keer werd ons middenveld totaal overlopen dus het lijkt mij dat Geert naar 6 gaat, dat betekent dat Pedersen start op rechtsback en dat betekent eigenlijk dat Hancko op linksback komt.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een beest is dat. Hoop dat Slot begint met Hancko Trauner centraal en Rasmussen laat banken.
Dit denk ik ook. En Szymanski toch weer in de aanval ondanks dat ie sterker is vanaf het middenveld.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Rasmussen start eigenlijk. Vorige keer werd ons middenveld totaal overlopen dus het lijkt mij dat Geert naar 6 gaat, dat betekent dat Pedersen start op rechtsback en dat betekent eigenlijk dat Hancko op linksback komt.
Dan is Feyenoord door omdat we meer uitgescoorde doelpunten hebben over de hele groepsfase.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:32 schreef hhh38 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als we in punten gelijk staan met Midtjylland en precies hetzelfde doelsaldo en gescoorde goals hebben (bijvoorbeeld als we 1-0 winnen en zij 3-1)? Fair play?
Spelen met een valse spits denk dat Hancko dat beter ligt. Je moet winnen dus dan heb ik liever Lopez links voor wat meer aanvallende impulsen.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Rasmussen start eigenlijk. Vorige keer werd ons middenveld totaal overlopen dus het lijkt mij dat Geert naar 6 gaat, dat betekent dat Pedersen start op rechtsback en dat betekent eigenlijk dat Hancko op linksback komt.
Gunstig.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is Feyenoord door omdat we meer uitgescoorde doelpunten hebben over de hele groepsfase.
Die tellen dan weer dubbel.
(Daarna zou er gekeken worden naar aantal rode/gele kaarten, en daarna naar UEFA Coefficient, maar allebei is zwaar in het voordeel van Feyenoord).
Ja, en Paixao en Dermane ook.quote:
Mooi al die opportunisten op Twitter. Al zou ik Dermane een prima optie vinden omdat De Geert op het middenveld gewoon echt niet werkt en Pedersen dramatisch speelt. Bedoel Malacia debuteerde ook met pas 18 tegen Napoli in nota bene de Champions League. Al was dat geen beslissende wedstrijd pakte het wel lekker uit.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en Paixao en Dermane ook.
Slot heeft het licht gezien.
Verder gaat @:caland de supporters aanspreken als ze zich misdragen en het geld wat we normaal in de boetes en een nieuwe nr6 zouden steken gebruiken we om netjes onze schulden af te betalen.
Die pot tegen Napoli had sportief natuurlijk geen waarde meer. Je kan natuurlijk ook hebben wat je met Hartman had bij Lazio-uit.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi al die opportunisten op Twitter. Al zou ik Dermane een prima optie vinden omdat De Geert op het middenveld gewoon echt niet werkt en Pedersen dramatisch speelt. Bedoel Malacia debuteerde ook met pas 18 tegen Napoli in nota bene de Champions League. Al was dat geen beslissende wedstrijd pakte het wel lekker uit.
Dat zijn nou teksten.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
Volgens Timber is het eigenlijk een finale morgen!
Ze gaan alles geven en er alles aan doen om de wedstrijd te winnen!
Ik heb die niet gezien, maar het kon dus blijkbaar nog slechter dan die 2e helft vorige week?quote:Op woensdag 2 november 2022 14:54 schreef Caland het volgende:
Volgens Arne was de eerste helft bij Lazio de slechtste onder zijn leiding bij Feyenoord
Dit brengt veel te veel trauma's naar bovenquote:Op woensdag 2 november 2022 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn nou teksten.
Wellicht kunnen ze het strijdplan raadplegen van de vorige keer toen de laatste poulefasepot ook beslissend was:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |