Dat wel ja, maar de vleugels zijn echt niveau loos. En een spits hebben ze ook niet. Dan krijg je het tegen iedereen lastig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind die pool wel een leuke speler
Timber was echt mokerslecht gisteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
LiTo Bv op de socials mis ik ook, en ook Til en Senesi waren aardige populair bij het publiek. Nu was vorig jaar een zeldzaam leuke ploeg en met zoveel vertrekken is het niet gek dat het even duurt voordat de hiërarchie zich herstelt, maar man, ik heb weinig gevoel bij die jongens. Het zijn zoals je zegt alleen Santi, Hancko en Timber die mij bevallen en die laatste twee omdat ze meer met hun voeten spreken.
Voorin is het echt heel matig allemaal ja en dan vind ik het middenveld (vooral met Kokcu-Timber-Geertruida) nou ook niet echt overlopen van creatieve ideeën. Niet geholpen door het gebrek aan diepgang.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar de vleugels zijn echt niveau loos. En een spits hebben ze ook niet. Dan krijg je het tegen iedereen lastig.
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Beertruida geen succes is op 6quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorin is het echt heel matig allemaal ja en dan vind ik het middenveld (vooral met Kokcu-Timber-Geertruida) nou ook niet echt overlopen van creatieve ideeën. Niet geholpen door het gebrek aan diepgang.
Dat werd meteen al gezegd. Opereert veel te veel in dezelfde zones als Kökcü (ondanks iets andere kwaliteiten). Als je dat geld nou bespaard had had je Aursnes nooit hoeven te verkopen en hadden we nu het heerlijke middenveld Kökcü - Aursnes - Szymanski gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het talent er absoluut in alleen was het niet zo het type speler wat we nodig hadden eigenlijk.
Hij zal er ongetwijfeld zelf geen zin in hebben maar ik zou hem eigenlijk wel op rechtsback willen zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat werd meteen al gezegd. Opereert veel te veel in dezelfde zones als Kökcü (ondanks iets andere kwaliteiten). Als je dat geld nou bespaard had had je Aursnes nooit hoeven te verkopen en hadden we nu het heerlijke middenveld Kökcü - Aursnes - Szymanski gehad.
Of er was gewoon een hele goeie vervanger van Aursnes gekomen, ook goed.
Dan had je een ontevreden Fred gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:45 schreef Scrummie het volgende:
We hadden Aursnes niet moeten verkopen.
Nog een jaar goed presteren en hij had naar een niveau hoger dan Benfica gekund. Zo'n speler blijft echt niet een jaar lang ontevredenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan had je een ontevreden Fred gehad.
Denk dat Feyenoord iets te gretig was dat het Ajax kon aftroeven, en op zich was Timber een goede investering geweest als Kökcü was vertrokken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat werd meteen al gezegd. Opereert veel te veel in dezelfde zones als Kökcü (ondanks iets andere kwaliteiten). Als je dat geld nou bespaard had had je Aursnes nooit hoeven te verkopen en hadden we nu het heerlijke middenveld Kökcü - Aursnes - Szymanski gehad.
Of er was gewoon een hele goeie vervanger van Aursnes gekomen, ook goed.
Ach, die vleugels. Erger me daar al het hele seizoen kapot aan. Daar komt zo weinig rendement vandaan waardoor je aanvallend best vaak onmachtig bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorin is het echt heel matig allemaal ja en dan vind ik het middenveld (vooral met Kokcu-Timber-Geertruida) nou ook niet echt overlopen van creatieve ideeën. Niet geholpen door het gebrek aan diepgang.
Dat spel heb ik nog gespeeldquote:
Of hij raakt zwaar geblesseerd, hij is al 26 en kon nu een klappertje maken, ik snap 'm wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog een jaar goed presteren en hij had naar een niveau hoger dan Benfica gekund. Zo'n speler blijft echt niet een jaar lang ontevreden
Los van hoe goed hij speelde vond ik Alireza gisteren de enige die met een beetje peper in zijn reet speelde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die vleugels. Erger me daar al het hele seizoen kapot aan. Daar komt zo weinig rendement vandaan waardoor je aanvallend best vaak onmachtig bent.
Onze spitsen vind ik ook maar matig. En wat hier al eerder werd verteld zit er ook niet echt iets leuks / plezier in deze ploeg al kan dat nog best komen en we zijn vorig jaar erg verwend. Maar heb er nog niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van hoe goed hij speelde vond ik Alireza gisteren de enige die met een beetje peper in zijn reet speelde.
Verder is het echt janken op de vleugels ja. Idrissi is geblesseerd, Wålemark is totaal ingestort, Dilrosun weet gewoon niet wat ie met een bal moet in de 16 en de enige buitenspeler met een beetje diepgang snapt left right behind nog niet eens. Het is allemaal totaal niet dreigend, en dan stond gisteren ook nog die slappe Danilo alles te verprutsen.
Ik blijf het roepen dat je gewoon 4-4-2 moet spelen met Danilo en Gimenez.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Onze spitsen vind ik ook maar matig. En wat hier al eerder werd verteld zit er ook niet echt iets leuks / plezier in deze ploeg al kan dat nog best komen en we zijn vorig jaar erg verwend. Maar heb er nog niet zoveel mee.
Dan nog liever 532quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik blijf het roepen dat je gewoon 4-4-2 moet spelen met Danilo en Gimenez.
Voor die Timber hebben ze ook echt veel teveel betaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje trechterkots.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind de potentie van Gimenez maar moeilijk in te schatten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet gewoon eens een tijdje het vertrouwen krijgen. Niet 1-2 wedstrijden maar een langere periode. Dan kan je pas eerlijk oordelen of het er in zit of niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de potentie van Gimenez maar moeilijk in te schatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |