Compleet onzichtbaar de tweede helft, ook als aanvoerder.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Kökcü laat zich van de bal zetten.
En Bjorkan is ook helemaal niks. Alleen Senesi is prima vervangen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Degene die Lopez gescout heeft moet een alcoholprobleem hebben.
Zeker. Want van Lazio ga je nooit winnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
Je wordt gewoon laatste in de poule.
Dat zei ik na de vorige pot al. Nu moet je Lazio thuis winnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
Je wordt gewoon laatste in de poule.
Het is kwalitatief helaas gewoon armoedig. Veel spelers zijn totaal niet comfortabel aan de bal.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:56 schreef Haringkop het volgende:
En dan volgende week uitgeschakeld worden, man wat inspit kansloos. Hoe kan een ploeg zo snel afglijden. Zelfs met al die nieuwe spelers is dit een complete afgang.
Dat woordt genieten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd naar de worden van onze aanvoerder
Woordt.quote:
Er zijn opzich prima spelers gescout, zeker als je een heel elftal moet vervangen. Timber, Hancko, Szymanski zijn prima. Pijnpunt zijn de buitenspelers die totaal niemand voorbijkomen. En natuurlijk het gemis van de aankoop van een 6.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Je verwacht het niet. Heb lang het voordeel van de twijfel gegeven aan dit Feyenoord maar ben er nu wel klaar mee. Slecht gescout in de zomer, veel teveel betaald voor pure middelmatigheid. Het is geen team.
Volgens iemand in dit topic moet Walemark altijd spelen. Ik snap nu wel waarom Slot niet met hem startte die heeft de inhoud niet voor dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haal Szymanski er nooit meer af. @:Slot
En breng nooit meer Walemark @:Slot
Als iets niet het probleem is van Dilrosun is dat ie geen speler voorbij komt. Dat doet ie voortdurend. Maar vervolgens maakt ie consequent de verkeerde keuzequote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Er zijn opzich prima spelers gescout, zeker als je een heel elftal moet vervangen. Timber, Hancko, Szymanski zijn prima. Pijnpunt zijn de buitenspelers die totaal niemand voorbijkomen. En natuurlijk het gemis van de aankoop van een 6.
Godverdomme. (hij viel me nu pas op)quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was vanwege jouw 'de worden van' uiteraard.
Ik zal de grap voortaan direct uitleggen.
Vooraf wilden we bijna allemaal Walemark in de basis. Onze buitenspelers zijn gewoon allemaal waardeloos op dit moment.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haal Szymanski er nooit meer af. @:Slot
En breng nooit meer Walemark @:Slot
Het is inderdaad een behoorlijk matig zooitje. Feyenoord heeft een flinke jas uitgedaan ten opzichte van vorig seizoen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:58 schreef fetX het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe mensen nog zo positief over dit Feyenoord kunnen zijn. Ik vind het echt een behoorlijk matig elftal.
Huh?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lazio thuis winnen en je wordt waarschijnlijk eerste.
Timber en Szymanski ben ik ook niet kapot van. Vind het echt helemaal niets deze ploeg, heb er niks meequote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Er zijn opzich prima spelers gescout, zeker als je een heel elftal moet vervangen. Timber, Hancko, Szymanski zijn prima. Pijnpunt zijn de buitenspelers die totaal niemand voorbijkomen. En natuurlijk het gemis van de aankoop van een 6.
Dit kun je wel roepen maar ook je Walemark bakt er werkelijk waar geen klote van. We hebben op de vleugels een enorm kwaliteitsprobleem.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:00 schreef Pistolero het volgende:
Extreme disasterclass weer van onze Arne.
- Starten met Dilrosun - Danilo - Jahanbaksh
-Szymanski wisselen voor Pedersen
- Danilo pas na 85 minuten wisselen voor Gimenez
- Dilrosun de hele wedstrijd laten staan.
- Uberhaupt maar 3x wisselen terwijl je volledig wordt weggespeeld de 2e helft.
En uiteraard klopte er weer helemaal niks van de tactiek, zijn er nul vastigheden te bespeuren en begrijpen de spelers elkaar na 2 maanden nog steeds niet.
Vanavond nog ontslaan.
Als Midtjylland 'gewoon' wint van Graz is de kans op een eerste plaats groot. Sowieso tweede dan.quote:
keequote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kun je wel roepen maar ook je Walemark bakt er werkelijk waar geen klote van. We hebben op de vleugels een enorm kwaliteitsprobleem.
Kan Slot ook weinig kee
Er zit simpelweg weinig echte kwaliteit in dit elftal, terwijl ik anderzijds denk dat het in potentie best wat kan worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is inderdaad een behoorlijk matig zooitje. Feyenoord heeft een flinke jas uitgedaan ten opzichte van vorig seizoen.
Onze vleugelaanvallers zijn eigenlijk allemaal erg slecht, niemand uitgezonderd, onze links- en rechtsback ook bijzonder matig en Timber is wisselvallig en mist handelingssnelheid.
Feyenoord gaat toch nooit voorbij Lazio op onderling resultaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Midtjylland 'gewoon' wint van Graz is de kans op een eerste plaats groot. Sowieso tweede dan.
Klopt..erger me kapot aan alle vleugelaanvallers..het is allemaal om te jankenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kun je wel roepen maar ook je Walemark bakt er werkelijk waar geen klote van. We hebben op de vleugels een enorm kwaliteitsprobleem.
Kan Slot ook weinig kee
Szymanski is gewoon een goede speler, maar die rendeert gewoon veel beter als hij de bal kwijt kan, en als iemand aan wie hij de bal geeft iets met de bal kan. Szymanski heeft een heerlijke voorzet en inzicht, maar Danilo en de buitenspelers daar kan je niks mee, die lopen niet vrij, hebben geen inzicht, verspelen constant de bal.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Timber en Szymanski ben ik ook niet kapot van. Vind het echt helemaal niets deze ploeg, heb er niks mee
Daar is maar 2 goals verschil voor nodig, maar als iedereen gelijk staat is dat niet relevant.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord gaat toch nooit voorbij Lazio op onderling resultaat.
Ik word zo moe van dat fucking gezeur na elke nederlaag dat het elftal niet zo goed is.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is inderdaad een behoorlijk matig zooitje. Feyenoord heeft een flinke jas uitgedaan ten opzichte van vorig seizoen.
Onze vleugelaanvallers zijn eigenlijk allemaal erg slecht, niemand uitgezonderd, onze links- en rechtsback ook bijzonder matig en Timber is wisselvallig en mist handelingssnelheid.
Midtjylland thuis tegen Sturm. Dat zou nog best allemaal op 8 punten kunnen worden inderdaad. En dan heb je aardige kans op het beste doelsaldo.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lazio thuis winnen en je wordt waarschijnlijk eerste. Niet winnen en je wordt waarschijnlijk laatste.
Bijzondere groep.
Oja dat is waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is maar 2 goals verschil voor nodig, maar als iedereen gelijk staat is dat niet relevant.
Ehh, dan is een kans op de laatste plaats groot bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Midtjylland 'gewoon' wint van Graz is de kans op een eerste plaats groot. Sowieso tweede dan.
Met dit vertoonde spel verdien je ook niet beter.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ehh, dan is een kans op de laatste plaats groot bedoel je?
Sluit me hier wel bij aan. Ik heb bijzonder weinig met deze ploeg. Zit echt niks in.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Timber en Szymanski ben ik ook niet kapot van. Vind het echt helemaal niets deze ploeg, heb er niks mee
Eens, je hebt gewoon een zeer sterke ploeg staan. Het komt er alleen (nog) niet uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat fucking gezeur na elke nederlaag dat het elftal niet zo goed is.
Ziet dan niemand in dat letterlijk alle spelers heel ver onder hun kunnen spelen en dat hun kwaliteiten totaal niet goed benut worden. Geloven mensen echt werkelijk dat Feyenoord niet beter kan dan dit?
Ja nouja ik zeg ook niet dat Lazio thuis appeltje eitje is maar Feyenoord thuis of Feyenoord uit is een wereld van verschil natuurlijk. Als je niet wint is het wel klaar denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ehh, dan is een kans op de laatste plaats groot bedoel je?
Dat ben ik met je eens al hadden we thuis van Midtjylland wel meer verdiend dan 1 punt, maar het is gewoon kwaliteit dat het niet gebeurde.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met dit vertoonde spel verdien je ook niet beter.
2 goals verschil valt nou ook wel weer mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord gaat toch nooit voorbij Lazio op onderling resultaat.
Heb je überhaupt gekeken de afgelopen twee wedstrijden?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens, je hebt gewoon een zeer sterke ploeg staan. Het komt er alleen (nog) niet uit.
Yup.. gewoon matig ingekocht in de zomer.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat fucking gezeur na elke nederlaag dat het elftal niet zo goed is.
Ziet dan niemand in dat letterlijk alle spelers heel ver onder hun kunnen spelen en dat hun kwaliteiten totaal niet goed benut worden. Geloven mensen echt werkelijk dat Feyenoord niet beter kan dan dit?
Met 1 goal verschil ga je dan toch ook voorbij Graz.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 2 goals verschil winnen van Lazio en Feyenoord is door. Als Midtjylland dan wint, maar niet met meer dan 1 goal extra verschil dan Feyenoord, worden jullie nog eerste.
Bij met 1 goal verschil winnen is Conference League ook zeker, maar is de hulp van Midtjylland nodig voor een plaats in de Europa League.
Alles in eigen hand!
Het is pas donderdag. Laat die fles eens staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens, je hebt gewoon een zeer sterke ploeg staan. Het komt er alleen (nog) niet uit.
Lazio verloor uit met 5-1 van Midtjylland. Alles kan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:09 schreef Haringkop het volgende:
Alsof Feyenoord gaat winnen van Lazio. Tegen de lamme en de blinde kunnen we al geen drie keer naar elkaar overspelen.
Dan moeten die wel verliezen natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met 1 goal verschil ga je dan toch ook voorbij Graz.
Hoezo niet relevant? Dan ga je Lazio toch iig op doelsaldo voorbij? Niet dat ik het zie gebeurenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is maar 2 goals verschil voor nodig, maar als iedereen gelijk staat is dat niet relevant.
En ze moeten tegen Roma dat weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lazio verloor uit met 5-1 van Midtjylland. Alles kan.
Thuis tegen Fortuna en Midtjylland werd ook gelijk. Ik bewonder het positivisme hoor, maar het is gewoon allemaal niet zo best.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nouja ik zeg ook niet dat Lazio thuis appeltje eitje is maar Feyenoord thuis of Feyenoord uit is een wereld van verschil natuurlijk. Als je niet wint is het wel klaar denk ik
Dat zal wel gewoon een logisch verhaal worden. Ik vond die wissel van Pedersen ook niet heel vreemd, die valt best uit te leggen. Walemark was ook wel logisch alleen die valt belachelijk in. Gimenez wel veel te laat.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:10 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat Slot hierover te zeggen heeft
We hebben gewoon geen aanvallende kwaliteit. Daar hebben we echt een bak geld al verspeeld. Walemark, Atonucci, Dilrosun, Jahanbakhsh (salaris).quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens al hadden we thuis van Midtjylland wel meer verdiend dan 1 punt, maar het is gewoon kwaliteit dat het niet gebeurde.
Een in potentie zeer sterke ploeg...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die is ook ziedend denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:10 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat Slot hierover te zeggen heeft
Ik heb medelijden met Walemark. Die jongen heeft overduidelijk zo veel kwaliteiten maar gaat zo extreem gebukt onder zijn trainer dat het er vaak niet uit komt. Maar dat kan je eigenlijk wel van de meeste spelers zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan Slot ook weinig kee
Vanaf het moment dat Szymanski eruit was is het nooit meer wat geworden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon een logisch verhaal worden. Ik vond die wissel van Pedersen ook niet heel vreemd, die valt best uit te leggen. Walemark was ook wel logisch alleen die valt belachelijk in. Gimenez wel veel te laat.
Precies, en zeker nog niet constant genoeg. De eerste helft lijkt je gewoon een maatje te groot voor Graz, en de tweede helft is Graz een maatje te groot voor Feyenoord. Opmerkelijk..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een in potentie zeer sterke ploeg...
Afzonderlijk, that is. Dit is (nog) geen team.
Dat je Pedersen brengt snap ik ook nog wel. Maar dan haal Szymanski er toch niet af. Dan moet je Geertruida gewoon offeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon een logisch verhaal worden. Ik vond die wissel van Pedersen ook niet heel vreemd, die valt best uit te leggen. Walemark was ook wel logisch alleen die valt belachelijk in. Gimenez wel veel te laat.
Ja maar soms komt het er thuis wonderwel helemaal uit bij Feyenoord. Uit had ik jullie volledig kansloos gerekend.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuis tegen Fortuna en Midtjylland werd ook gelijk. Ik bewonder het positivisme hoor, maar het is gewoon allemaal niet zo best.
Nee, als jij je Szymanski bril af doet zou je ook zien dat hij dramatisch was de tweede helft, bracht he-le-maal niets meer en sterker nog; ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo goed op zijn geweldige trap na.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Szymanski eruit was is het nooit meer wat geworden.
Onbegrijpelijke wissel.
Nee, dan had ik die wissel weer niet begrepen. Zie vorige post.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat je Pedersen brengt snap ik ook nog wel. Maar dan haal Szymanski er toch niet af. Dan moet je Geertruida gewoon offeren.
Watquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Walemark. Die jongen heeft overduidelijk zo veel kwaliteiten maar gaat zo extreem gebukt onder zijn trainer dat het vaak niet uit komt. Maar dat kan je eigenlijk wel van de meeste spelers zeggen.
3x raden wie er verantwoordelijk voor is om er een team van te maken..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een in potentie zeer sterke ploeg...
Afzonderlijk, that is. Dit is (nog) geen team.
Ik snap wel een beetje wat die bedoelt. Walemark speelde aan het begin best goed. Tot die opeens op de bank werd gezet. Slot probeert een beetje iedereen te pleasen lijkt het.quote:
Met een andere trainer wordt Walemark de nieuwe Robben en Dilrosun de nieuwe Sinisterra, ofzo.quote:
Dat ben ik dan niet met je eens. Geertruida is voetballend zo matig, dat is gewoon geen CVM, daardoor vergroot je alleen maar de druk voor jezelf. Ik ben het wel met je eens dat Szymanski ook slecht was de tweede helft.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dan had ik die wissel weer niet begrepen. Zie vorige post.
Lijkt wel of je een troll bent. Ik zie de kwaliteit bij Walemark totaal niet. Slap ventje dat geen lantaarnpaal voorbij komt. Vind het echt een wijfquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Walemark. Die jongen heeft overduidelijk zo veel kwaliteiten maar gaat zo extreem gebukt onder zijn trainer dat het er vaak niet uit komt. Maar dat kan je eigenlijk wel van de meeste spelers zeggen.
Die jongen kan tenminte iets met een bal. Kan 5 spelers aanwijzen die de tweede helft veel minder waren dus dat maakt de wissel nog onbegrijpelijker.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, als jij je Szymanski bril af doet zou je ook zien dat hij dramatisch was de tweede helft, bracht he-le-maal niets meer en sterker nog; ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo goed op zijn geweldige trap na.
Daarnaast was Sturm Graz de baas op het middenveld op dat moment dus snap ik wel dat je dan Geertruida doorschuift naar het middenveld voor wat defensieve kracht daar.
Dat waren ze toch precies aan het doen de laatste 20 minuten? Terwijl dit team dat helemaal niet kan. Domme keus.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die jongen kan tenminte iets met een bal. Kan 5 spelers aanwijzen die de tweede helft veel minder waren dus dat maakt de wissel nog onbegrijpelijker.
En Geertruida brengen naar het middenveld voor wat defensieve kracht om de slag te winnen is natuurlijk idioterie. Dan breng je een extra middenvelder.
Sowieso onbegrijpelijk dat hier niet gewoon op een punt gespeeld werd.
Wat.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lijkt wel of je een troll bent. Ik zie de kwaliteit bij Walemark totaal niet. Slap ventje dat geen lantaarnpaal voorbij komt. Vind het echt een wijf
Nee, dan breng je een Rasmussen/Wiefer in. Hier werd niet op een punt gespeeld. We werden compleet in onze kont genomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat waren ze toch precies aan het doen de laatste 20 minuten? Terwijl dit team dat helemaal niet kan. Domme keus.
Dat idee had nu juist ook. Wat ook de grote fout was in mijn ogen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat waren ze toch precies aan het doen de laatste 20 minuten? Terwijl dit team dat helemaal niet kan. Domme keus.
Ik weet niet of dat wel bewust was eigenlijk. Had meer de indruk dat ze er gewoon totaal niet meer uitkwamen dan dat ze ze lieten komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat? Walemark viel schandalig in, heeft geen 1 voorzet gegeven, geen man gepasseerd, grossierde in balverlies, verkeerde passes en domme overtredingen. Maar dat is zeker de schuld van Slot allemaal dat je als een lamme zak invalt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Walemark. Die jongen heeft overduidelijk zo veel kwaliteiten maar gaat zo extreem gebukt onder zijn trainer dat het er vaak niet uit komt. Maar dat kan je eigenlijk wel van de meeste spelers zeggen.
Waar baseer je dat op. Los daarvan zegt alleen een goede techniek heel weinig. Misschien is hij meer geschikt voor zaalvoetbal.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat.
Walemark heeft samen met Szymanski de beste techniek van de hele selectie.
Enige automatismen mogen we inderdaad wel verlangen, het is over 4 dagen al november.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja, Arend Martijn heeft veel krediet maar verliezen van Sturm Graz dat doe je niet.
Slechte prestatie en ik hoef dat gelul dat er zoveel nieuwe spelers zijn dit seizoen nu ook echt niet meer aan te horen. We zijn 16 wedstrijden onderweg ofzo.
Er werd totaal geen druk meer gezet. Pedersen voor Szymanski was overduidelijk een verdedigende wissel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, dan breng je een Rasmussen/Wiefer in. Hier werd niet op een punt gespeeld. We werden compleet in onze kont genomen.
Ja maar hij wordt kapot gemaakt door Slot.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat? Walemark viel schandalig in, heeft geen 1 voorzet gegeven, geen man gepasseerd, grossierde in balverlies, verkeerde passes en domme overtredingen. Maar dat is zeker de schuld van Slot allemaal dat je als een lamme zak invalt.
Ja in minuut 60. Dacht het niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er werd totaal geen druk meer gezet. Pedersen voor Szymanski was overduidelijk een verdedigende wissel.
Er werd voor een gelijkspel gespeeld.
Luigi Bruins was ook technisch prachtig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat.
Walemark heeft samen met Szymanski de beste techniek van de hele selectie.
Maar Pedersen kan helemaal niet verdedigen, dus die wissel slaat nergens op. En Geertruida op CVM kan ook niet als je moet tegenhouden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er werd totaal geen druk meer gezet. Pedersen voor Szymanski was overduidelijk een verdedigende wissel.
Die Pedersen, dat is wel een van de domste spelers die ik ooit heb gezien bij ons, gewoon een gevaar voor de eigen ploeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste wel energie in de wedstrijd gelegd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die Pedersen, dat is wel een van de domste spelers die ik ooit heb gezien bij ons, gewoon een gevaar voor de eigen ploeg.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar hij wordt kapot gemaakt door Slot.![]()
Het is een slap kutje, droog ook nog.
Dilrosun speelt echt volledig z'n eigen wedstrijd inderdaad, daar heb je als linksback niks aan. Lopez kan best een goeie tandem vormen met een teamspeler als Idrissi. Of Sini als die er nog was.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Enige automatismen mogen we inderdaad wel verlangen, het is over 4 dagen al november.
Maar met domme spelers als Dilrosun is het lastig automatismen kweken denk ik.
Lopez ook erg slecht, dan ben je al heel je linkerkant kwijt.
Paixão is daarvoor aangetrokken. Maar die is nog aan het rijpen blijkbaar. Denk ook niet dat te voorzien was dat al die andere aanvallers tegelijk zo ruk uit vorm zouden zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:21 schreef hhh38 het volgende:
Het gebrek aan diepgang is wel echt dodelijk. Ali, Dilrosun en Danilo worden nooit in de diepte weggestuurd. Enorm contrast met vorig jaar. Zelfs een Nelson had je er nu goed bij kunnen hebben.
Tja. En hoe speel je dan zonder Timber? Er is gewoon geen goede 6.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dilrosun speelt echt volledig z'n eigen wedstrijd inderdaad, daar heb je als linksback niks aan. Lopez kan best een goeie tandem vormen met een teamspeler als Idrissi. Of Sini als die er nog was.
Maar ik denk ook dat Timber moet sneuvelen ondanks dat hij zelf niet slecht speelt. Het middenveld werkt gewoon al het hele seizoen niet.
Ja en Immers werkte ook altijd zo lekker hard.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft tenminste wel energie in de wedstrijd gelegd.
Had je vandaag prima kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en Immers werkte ook altijd zo lekker hard.
Idd, voor dat spelers hebben ze FC Dordrecht uitgevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en Immers werkte ook altijd zo lekker hard.
Oneens, hij kan er gewoon niets van.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(omdat die jongen enorm met zijn zelfvertrouwen sukkelt door de voortdurende onduidelijkheid wie er nou eerste spits is).
Dat WK komt als geroepen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:34 schreef hhh38 het volgende:
Nog zoveel lastige keuzes te maken, geen tijd om 5 wedstrijden achter elkaar met dezelfde opstelling te spelen. Slot is niet te benijden.
De functionele techniek van Diemers was ook prima.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luigi Bruins was ook technisch prachtig.
Kökcu - Geertruida - Timber werkt niet en Kökcü - Szymanski - Timber werkt niet. Dus moet Timber sneuvelen want Kökcü is 1 van je beste spelers.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. En hoe speel je dan zonder Timber? Er is gewoon geen goede 6.
Topscorer Feyenoord.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oneens, hij kan er gewoon niets van.
Ohooooo...over hem mag je alles zeggen qua spel maar het is juist ongelooflijk sterk dat hij zich ongeacht de mogelijke consequenties voor zijn interlandcarrière en zelfs veiligheid uitsprak voor de belangen van zijn landgenoten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
De Bak gewoon verlinken in Teheran, scheelt een hoop centen.
Nee klopt maar op zijn minst schoot ie er nog wel eens een bal inquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oneens, hij kan er gewoon niets van.
Klopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De functionele techniek van Diemers was ook prima.
Kostte hem alleen een halve minuut om een bal over te spelen.
Maar die heeft hij dus wel gewoon, alleen hij stelt ze nooit op.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snap voor hem ook wel de frustratie dat ie niet gewoon een controlerende 6 heeft maar toch.
Fijn, nu nog presteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ohooooo...over hem mag je alles zeggen qua spel maar het is juist ongelooflijk sterk dat hij zich ongeacht de mogelijke consequenties voor zijn interlandcarrière en zelfs veiligheid uitsprak voor de belangen van zijn landgenoten.
Het valt nog te bezien of ze 'uit vorm' zijn. Ik vrees, na er 3 maanden naar te hebben gekeken, dat ze er gewoon niet zoveel van kunnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Paixão is daarvoor aangetrokken. Maar die is nog aan het rijpen blijkbaar. Denk ook niet dat te voorzien was dat al die andere aanvallers tegelijk zo ruk uit vorm zouden zijn.
Zucht, dat gejank en eeuwige excuses zoeken mag inmiddels ook wel ophouden. Kijk eens in de spiegel joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:34 schreef hhh38 het volgende:
Nog zoveel lastige keuzes te maken, geen tijd om 5 wedstrijden achter elkaar met dezelfde opstelling te spelen. Slot is niet te benijden.
Mee eens. Het heeft er ook mee te maken dat we het elftal continu overhoop gooien terwijl Slot eigenlijk juist een trainer is die met vastigheden wil werken. Das ook wel omdat er geen goede 6 en linksbuiten voor handen is waardoor je per tegenstander moet blijven schuiven. Maar vandaag had je ondanks alles met een fatsoenlijke spits bij rust gewoon 0-2 voorgestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind het wel zonde van zo'n Walemark overigens, hij heeft het ook in het begin van het seizoen wel gehad, toen was hij ook feller, sterker aan de bal vooral. Maar dat lijkt nu weer helemaal verdwenen te zijn. Maar goed, op dat moment vanavond invallen was ook gewoon klote, vervelende is alleen dat hij er mede debet aan was dat er ook niets meer beter ging.
Niet alleen een fatsoenlijke spits hoor. Ik heb bijna geen goede eindpass of voorzet gezien, niet van de middenvelders en niet van de vleugelaanvallers.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Het heeft er ook mee te maken dat we het elftal continu overhoop gooien terwijl Slot eigenlijk juist een trainer is die met vastigheden wil werken. Das ook wel omdat er geen goede 6 en linksbuiten voor handen is waardoor je per tegenstander moet blijven schuiven. Maar vandaag had je ondanks alles met een fatsoenlijke spits bij rust gewoon 0-2 voorgestaan.
Waar komt toch eigenlijk die ijdele hoop bij velen vandaan dat het na de winterstop opeens allemaal veel beter gaat lopen?quote:
Ik denk dat de hoop was dat Alireza z’n oude vorm zou terugvinden na het meedraaien van een volledige voorbereiding en dat je dan met Idrissi - Danilo - Alireza een redelijk ervaren voorhoede kon neerzetten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Paixão is daarvoor aangetrokken. Maar die is nog aan het rijpen blijkbaar. Denk ook niet dat te voorzien was dat al die andere aanvallers tegelijk zo ruk uit vorm zouden zijn.
Aan de andere kant kan ik er oprecht ziedend van worden dat ze Aursnes hebben laten gaan maar geen vervanger hebben gehaald omdat de EL-poule onderschat werd (als wat @ZKA zegt klopt).quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:34 schreef hhh38 het volgende:
Omdat Slot voortdurend roept dat er door het drukke schema eigenlijk niet getraind kan worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waar komt toch eigenlijk die ijdele hoop bij velen vandaan dat het na de winterstop opeens allemaal veel beter gaat lopen?
Ik verheug mij nu al op z’n frustrerende avond waar aan het eind iedereen weer loopt te kankeren op uefa en de scheidsrechter. Dit gaat echt een Roma 2.0 worden ben ik bang.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze winnen maar gewoon van Lazio verdomme.
Ik kan niet eens aan de zuip die avondquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op z’n frustrerende avond waar aan het eind iedereen weer loopt te kankeren op uefa en de scheidsrechter. Dit gaat echt een Roma 2.0 worden ben ik bang.
Het is (op dit moment) gewoon niet zo’n geweldig team. Dat is inmiddels toch wel duidelijk? Ik heb goede hoop wat betreft potentie hoor, maar het loopt gewoon al weken totaal niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Het heeft er ook mee te maken dat we het elftal continu overhoop gooien terwijl Slot eigenlijk juist een trainer is die met vastigheden wil werken. Das ook wel omdat er geen goede 6 en linksbuiten voor handen is waardoor je per tegenstander moet blijven schuiven. Maar vandaag had je ondanks alles met een fatsoenlijke spits bij rust gewoon 0-2 voorgestaan.
Dat ben ik ook met je eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is (op dit moment) gewoon niet zo’n geweldig team. Dat is inmiddels toch wel duidelijk? Ik heb goede hoop wat betreft potentie hoor, maar het loopt gewoon al weken totaal niet.
Dit is vooral een aanklacht richting de technische staf in mijn ogen, maar goed. Natuurlijk heb je een druk programma, maar desondanks kan je alsnog wel gewoon regelmatig trainen. Dat dat amper tot niet zou kunnen is echt complete onzin. En je mag verwachten dat er op zijn minst enige vorm van verbetering in zit. Maar daar is werkelijk niks van te zien, dat kan toch niet joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Omdat Slot voortdurend roept dat er door het drukke schema eigenlijk niet getraind kan worden.
Maar het lijkt mij ook een utopie dat het na de winterstop ineens gaat draaien
Omdat we, ondanks dat jij daar anders over denkt; we een goede trainer hebben, een redelijke selectie die wat balans nodig heeft in de vorm van een goede 6, we een aankoop voor die positie gaan doen, en we dan een tijdje in alle rust kunnen trainen, alle spelers nog langer bij elkaar zijn, etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waar komt toch eigenlijk die ijdele hoop bij velen vandaan dat het na de winterstop opeens allemaal veel beter gaat lopen?
Die van RTL stelde goeie vragenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Stel eens wat betere vragen Kamperman.
Of Fenerbahce thuis in 2016/17quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op z’n frustrerende avond waar aan het eind iedereen weer loopt te kankeren op uefa en de scheidsrechter. Dit gaat echt een Roma 2.0 worden ben ik bang.
Uiteindelijk teken ik voor zo’n avondje als Sturm wint bij de Midgets.quote:
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk teken ik voor zo’n avondje als Sturm wint bij de Midgets.
We staan nog altijd (makkelijk) derde.
Slot zei het zelf ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja in minuut 60. Dacht het niet.
Dan was dat een hele domme wissel. Echt heel dom. Breng dan Rasmussen of fucking Wieffer. Of haal er een een vleugelspeler af die toch 0,0 toevoegt. Maar niet dit.quote:
Tactisch zijn we de tweede helft ook wel afgebluft. Zij brengen twee man in de 60e minuut, daarna hebben we niks meer laten zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan was dat een hele domme wissel. Echt heel dom. Breng dan Rasmussen of fucking Wieffer. Of haal er een een vleugelspeler af die toch 0,0 toevoegt. Maar niet dit.
ftfyquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als de UEFA verstandig is staan ze gewoon 2 jaar geen uitsupporters Feyenoord toe. Gunnennze Feyenoord mooi de tijd om eens goed te kunnen selecteren welke supporters die wedstrijden mogen bezoeken.
Als ze alle hooligans en doorgesnoven relnichten eruit gooien wordt het akelig leeg op de tribunes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als de UEFA verstandig is staan ze gewoon 2 jaar geen uitsupporters toe. Gunnennze Feyenoord mooi de tijd om eens goed te kunnen selecteren welke supporters die wedstrijden mogen bezoeken.
Middenveld zo laten hoop dat hij in elk geval een basisplaats voor Paixão reserveert. Er moet echt creativiteit bij vanaf de zijkanten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heel benieuwd wat Slot volgende week gaat doen met de opstelling.
Haalt toch niks uit, er zaten gisteren ook zo’n 1500 man op thuisvakken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als de UEFA verstandig is staan ze gewoon 2 jaar geen uitsupporters toe. Gunnennze Feyenoord mooi de tijd om eens goed te kunnen selecteren welke supporters die wedstrijden mogen bezoeken.
Zogenaamd beste publiek van Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze alle hooligans en doorgesnoven relnichten eruit gooien wordt het akelig leeg op de tribunes.
We moeten eerst nog de doodskisten zien te vinden in het magazijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat er al ME bij het Maasgebouw?
Ach welnee, ik denk dat een heleboel normale mensen tegenwoordig niet naar het stadion gaat juist vanwege dat doorgeslagen snuifvolk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze alle hooligans en doorgesnoven relnichten eruit gooien wordt het akelig leeg op de tribunes.
Ik vind dat Kokcu en Timber beter functioneren met een controlerende middenvelder erbij, maar Geertruida is gewoon niet die persoon. Stiekem ben ik wel benieuwd wat Wieffer zou doen op die positie. Maar als die het niveau had aangekund, had hij wel gespeeld lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Middenveld zo laten hoop dat hij in elk geval een basisplaats voor Paixão reserveert. Er moet echt creativiteit bij vanaf de zijkanten.
Ja, zo iemand ben ik dus. Ga al jaren niet meer vanwege het volk dat er tegenwoordig zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach welnee, ik denk dat een heleboel normale mensen tegenwoordig niet naar het stadion gaat juist vanwege dat doorgeslagen snuifvolk.
Je moet dat volk gewoon rigoureus aanpakken. Iedereen krijgt vanaf nu één kans. Sta je vanaf nu op beeld te rellen en/of vuurwerk te gooien o.i.d., stadionverbod voor het leven en de eerste zoveel tijd melden tijdens wedstrijden.
In Engeland werkt zoiets heel goed, daar is het tegenwoordig prima te doen in en rond het veld.
Hij heeft echt je vent in z’n kontje gepierd is het niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze post is wel echt de perfecte weerspiegeling van alles wat er mis is met de gemiddelde Feyenoordsupporter. Denk- en discussieniveau van een doperwt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij heeft echt je vent in z’n kontje gepierd is het niet?
Ga je er toch lekker iets van zeggen als 40-45 gasten met drie gram in de neus rotzooi uithalen. Succes ermeequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, zo iemand ben ik dus. Ga al jaren niet meer vanwege het volk dat er tegenwoordig zit.
Maar er is echt schrikbarend groot gedeelte van het publiek dat weliswaar niet zelf loopt rellen, maar wel stilzwijgend toekijkt, niet ingrijpt en het stiekem eigenlijk wel niou vindt. Dát is een groot deel van het probleem, de hooligans worden door niemand echt fatsoenlijk tegen gehouden. Niet door Feyenoord zelf, niet door de medesupporters en eigenlijk ook niet door de politie.
Het vervelende is dat je als Feyenoord er niet echt veel mee kan zolang de midgets en grazjes van de wereld wedstrijdkaartjes in de buurtsupers blijven leggen om vervolgens totaal overvallen te worden door de groepen tuig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je vingertje opsteken, het tuig recht in hun opgeblazen doorkijkers aankijken en zeggen ‘ophouden hiermee!!’quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je er toch lekker iets van zeggen als 40-45 gasten met drie gram in de neus rotzooi uithalen. Succes ermee
Ga je toch lekker op een gezinsvak zitten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, zo iemand ben ik dus. Ga al jaren niet meer vanwege het volk dat er tegenwoordig zit.
Maar er is echt schrikbarend groot gedeelte van het publiek dat weliswaar niet zelf loopt rellen, maar wel stilzwijgend toekijkt, niet ingrijpt en het stiekem eigenlijk wel niou vindt. Dát is een groot deel van het probleem, de hooligans worden door niemand echt fatsoenlijk tegen gehouden. Niet door Feyenoord zelf, niet door de medesupporters en eigenlijk ook niet door de politie.
Ik denk dat user @Pistolero zich überhaupt niet onder mensen bevindt eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vingertje opsteken, het tuig recht in hun opgeblazen doorkijkers aankijken en zeggen ‘ophouden hiermee!!’
Zie je het voor je
We kunnen in Nederland juist omdat je hier ook als goedwillende supporter als een soort staatsdebiel wordt behandeld gewoon niet met vrijheden die ze in het buitenland wel hebben omgaan, zie ook PSV in Londenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je als Feyenoord er niet echt veel mee kan zolang de midgets en grazjes van de wereld wedstrijdkaartjes in de buurtsupers blijven leggen om vervolgens totaal overvallen te worden door de groepen tuig.
Het probleem met groepen Nederlands tuig loopt al langer aardig uit de klauwen, het zal van een meer gecentraliseerde aanpak moeten komen want zolang dit volk op de bonnefooi naar zo’n potje kan komen kom je er niet van af.
Wieffer proberen kan ook geen kwaad. Vond die paar keren dat hij in mocht vallen dat er veel meer balans in het elftal kwam. Maar het grootste probleem zit in de creativiteit vanaf de zijkanten. De laatste jaren hadden we daar (in elk geval aan een kant) wel een aardige speler lopen dus dit is ronduit behelpen. Die Dilrosun was ook echt weer walgelijk slecht. Helemaal in Halloween-stemming ook met z'n wezenloze zombiehoofd. Straalt niks uit van spelplezier of überhaupt iets van communicatie met zijn medespelers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik vind dat Kokcu en Timber beter functioneren met een controlerende middenvelder erbij, maar Geertruida is gewoon niet die persoon. Stiekem ben ik wel benieuwd wat Wieffer zou doen op die positie. Maar als die het niveau had aangekund, had hij wel gespeeld lijkt mij.
Het is niet dat Paixao zoveel goeds laat zien, het is meer dat de rest helemaal niks laat zien. Maar daarom ben ik wel benieuwd naar Paixao vanaf het begin.
'Het zijn er te veel dus ik doe maar niks uit eigen veiligheid'quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je er toch lekker iets van zeggen als 40-45 gasten met drie gram in de neus rotzooi uithalen. Succes ermee
Club in hun greep is ook wel ernstig overdreven. Maar inderdaad, ik voel mij niet echt totaal geroepen om dit soort gasten aan te spreken, zoals ieder weldenkend mens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Het zijn er te veel dus ik doe maar niks uit eigen veiligheid'
Ja, nee, echt een fantastische logica. Dit geeft dus perfect weer wat ik bedoelde en waarom deze gasten de club in hun greep hebben.
Alsof je de kans krijgt überhaupt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
ik voel mij niet echt totaal geroepen om dit soort gasten aan te spreken
Ja eens, vorig seizoen eigenlijk alleen maar relatief rustige toptripjes gehad. En de keer dat er wel veel tuig bij was (Marseille) was ik daar maar al te blij mee eigenlijk. Die hebben toen de normale supporters een paar keer aardig gered.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:12 schreef Scrummie het volgende:
Wel bijzonder dat het, voor zover ik dat kan beoordelen, een aantal jaren redelijk (relatief) rustig was maar Midtjylland uit en gister dus er ineens weer grote groepen tuig bij zijn.
Callie is zelf juist een ouwe reller tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof je de kans krijgt überhaupt.
Eigenlijk kunnen we wel concluderen dat het gewoon successupporters zijn. En mietjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens, vorig seizoen eigenlijk alleen maar relatief rustige toptripjes gehad. En de keer dat er wel veel tuig bij was (Marseille) was ik daar maar al te blij mee eigenlijk. Die hebben toen de normale supporters een paar keer aardig gered.
Wat moeten we ons hier bij voorstellen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens, vorig seizoen eigenlijk alleen maar relatief rustige toptripjes gehad. En de keer dat er wel veel tuig bij was (Marseille) was ik daar maar al te blij mee eigenlijk. Die hebben toen de normale supporters een paar keer aardig gered.
Er waren gisteren ook Polen en Kroaten van een bevriende club mee, woensdagnacht hebben ze ergens op een parkeerplaats in Oostenrijk 40 tegen 45 zitten knokken. Dat komt dan weer niet in het nieuws, zolang ze het daar houden heb ik er weinig problemen mee eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we wel concluderen dat het gewoon successupporters zijn. En mietjes.
Kwa mietjes ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we wel concluderen dat het gewoon successupporters zijn. En mietjes.
Maar als die gasten al een stadionverbod hebben, wat moet je als club dan nog doen? Wel eens dat politie(k) meer zou kunnen doen, maar volgens mij ben je vanaf een bepaald moment als club ook gewoon machteloos.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het moet inderdaad vanuit de club en de politie komen. Feyenoord, en elk andere club waar er gereld wordt, weet dondersgoed wie deze gasten zijn. Durf je ze aan te pakken? Dat is eerder de vraag.
Voor de wedstrijd een aantal keren belaagd door wat plaatselijk Noord-Afrikaans tuig daar, die gasten gingen er toen vol in waardoor ik (en mijn pa) snel een andere route konden nemen als mietjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat moeten we ons hier bij voorstellen?
Die rellen duiken altijd de kop op als het weer kut gaat (goh)
Vorig jaar was over het algemeen prima dus geen/minder reden om de boel te slopen.
Oh dat gedoe. Ja dat moeten ze lekker zelf weten, jammer dat dat mee gaat naar wedstrijden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren gisteren ook Polen en Kroaten van een bevriende club mee, woensdagnacht hebben ze ergens op een parkeerplaats in Oostenrijk 40 tegen 45 zitten knokken. Dat komt dan weer niet in het nieuws, zolang ze het daar houden heb ik er weinig problemen mee eigenlijk
[ afbeelding ]
Maar volgens user Pistolero moeten we deze mensen aanspreken op hun gedrag!
Controle bij stadion is vaak wel ruk ja. Je ziet bij awaydays ook stuk meer tuig opduiken dan bij thuiswedstrijden omdat men hier ze makkelijker herkent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar als die gasten al een stadionverbod hebben, wat moet je als club dan nog doen? Wel eens dat politie(k) meer zou kunnen doen, maar volgens mij ben je vanaf een bepaald moment als club ook gewoon machteloos.
Ja, en vooral kut dat de volgende eventuele trip sowieso zonder publiek is. Ik wilde juist na de winterstop wel weer een potje meepakken eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat gedoe. Ja dat moeten ze lekker zelf weten, jammer dat dat mee gaat naar wedstrijden.
2 potjes zonder lijkt me betere straf voor dit gedrag vergeleken met wat andere teams al krijgen voor veel minder en historie van Feyenoord fans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en vooral kut dat de volgende eventuele trip sowieso zonder publiek is. Ik wilde juist na de winterstop wel weer een potje meepakken eigenlijk.
Dan kun je dus stellen dat dit de schuld is van de thuisclub. Als Feyenoord moet je gewoon extra in de hand houden wie je toelaat tot dat uitvak, meer kun je niet doen. En dat er dan raddraaiers op de thuistribune zitten is de verantwoordelijk van de thuisclub zelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je als Feyenoord er niet echt veel mee kan zolang de midgets en grazjes van de wereld wedstrijdkaartjes in de buurtsupers blijven leggen om vervolgens totaal overvallen te worden door de groepen tuig.
Het probleem met groepen Nederlands tuig loopt al langer aardig uit de klauwen, het zal van een meer gecentraliseerde aanpak moeten komen want zolang dit volk op de bonnefooi naar zo’n potje kan komen kom je er niet van af.
Mwah, was juist enorm rustig de laatste tijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
2 potjes zonder lijkt me betere straf voor dit gedrag vergeleken met wat andere teams al krijgen voor veel minder en historie van Feyenoord fans.
Bij Mietjesland was ook ellende. Alleen Rome uit niet want daar mochten ze al niet heen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, was juist enorm rustig de laatste tijd
Zo'n wedstrijd heb je op dit moment juist even nodig inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Achteraf toch wel jammer dat we zondag niet gewoon thuis tegen Cambuur spelen.
Natuurlijk durven ze die aan te pakken maar wat wil je? Ze krijgen of hebben al een stadionverbod, als ze door beelden eruit worden geplukt gewoon weer hun zoveelste straf en Feyenoord kan heel hard roepen tegen iedere club dat ze hun kaartverkoop op orde moeten hebben, maar dat is het. De wedstrijden waar het in het stadion mis gaat zijn altijd de wedstrijden relatief dichtbij huis waar het makkelijk is om aan thuiskaartjes te komen en de politie slecht voorbereid is. Vanaf daar houdt de invloed die je hebt als club redelijk op. Naja enigszins fatsoenlijk voetballen zodat het niet explodeert maar die vlieger gaat de laatste tijd ook niet opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het moet inderdaad vanuit de club en de politie komen. Feyenoord, en elk andere club waar er gereld wordt, weet dondersgoed wie deze gasten zijn. Durf je ze aan te pakken? Dat is eerder de vraag.
Idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd heb je op dit moment juist even nodig inderdaad
Ja true, vind bij Ajax ook wel jammer dat het duel tegen Vitesse niet gewoon doorgaat. Kans dat Ajax geen 3e gaat worden is enorm klein.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Achteraf toch wel jammer dat we zondag niet gewoon thuis tegen Cambuur spelen.
Haha, hoe was de reactie van diegene?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit iets gezegd tegen iemand die in de rij voor de poort voordrong, 1/10 would not recommend
Lekker gaan paintballenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd.
Maar ja, niks aan te doen. Hopelijk doet het weekendje vrij ze goed.
Denk dat 'ie blij was dat 'ie er vanaf kwam zonder klappen te beuren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, hoe was de reactie van diegene?
Heeft PSV niet net een straf gekregen vanwege wangedrag bij Arsenal?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie zetten Nederland weer mooi op de kaart!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)t-met-ze-paintballen
Daar is Arne geen fan van helaas.
Dat gaat nog niet zo lekker hèquote:De beste manier om spelers een team te laten worden is om succesmomenten met elkaar te beleven.
Je ziet die steward ook echt kijken van 'als hij zich maar gedraagt, oh jee wat als hij over de schreef gaat?'quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren gisteren ook Polen en Kroaten van een bevriende club mee, woensdagnacht hebben ze ergens op een parkeerplaats in Oostenrijk 40 tegen 45 zitten knokken. Dat komt dan weer niet in het nieuws, zolang ze het daar houden heb ik er weinig problemen mee eigenlijk
[ afbeelding ]
Maar volgens user Pistolero moeten we deze mensen aanspreken op hun gedrag!
Ja dat was ook niet zo fraaiquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft PSV niet net een straf gekregen vanwege wangedrag bij Arsenal?
Matig?Er loopt werkelijk waar 0 kwaliteit in. Wat zijn jullie achteruit gegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:58 schreef fetX het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe mensen nog zo positief over dit Feyenoord kunnen zijn. Ik vind het echt een behoorlijk matig elftal.
Het is qua karakters sowieso een van de saaiste ploegen die ik in lange tijd heb gezien bij ons.quote:
Het ontbreekt aan moordenaars en vals spelende matennaaiers idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is qua karakter sowieso een van de saaiste ploegen die ik in lange tijd heb gezien bij ons.
Ja eens, dan haal je een bult stevige Zuid-Amerikaanse kerels en dan zit er nog geen GRINTA inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is qua karakter sowieso een van de saaiste ploegen die ik in lange tijd heb gezien bij ons.
Die spelen doorgaans in Amsterdam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ontbreekt aan moordenaars en vals spelende matennaaiers idd.
ik vind die pool wel een leuke spelerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Matig?Er loopt werkelijk waar 0 kwaliteit in. Wat zijn jullie achteruit gegaan.
Ik denk dat Santi en Hancko wel publiekslievelingen kunnen worden. Maar we missen wel types als Dessers, Sinisterra en Malaciaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is qua karakters sowieso een van de saaiste ploegen die ik in lange tijd heb gezien bij ons.
Voetballers als John de Wolf en Jantje Mulder hebben geen schijn van kans bij Ajax.quote:
Moordenaars als Kluivert en Promes dan weer welquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetballers als John de Wolf en Jantje Mulder hebben geen schijn van kans bij Ajax.
Heb je gelijk in. Het echte werk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Moordenaars als Kluivert en Promes dan weer wel
Gelukkig hebben we Santi en dat mokergekke wijf nog, maar Lopez en Danilo zijn volgens mij de Maik Kuivenhovens uit dat continent. In de hele Paixao-acts waar we al een voorproefje van zagen heb ik ook totaal geen zin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens, dan haal je een bult stevige Zuid-Amerikaanse kerels en dan zit er nog geen GRINTA in
Vooral Sinisterra denk ik van die 3.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Santi en Hancko wel publiekslievelingen kunnen worden. Maar we missen wel types als Dessers, Sinisterra en Malacia
Ik mis Sini ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vooral Sinisterra denk ik van die 3.
LiTo Bv op de socials mis ik ook, en ook Til en Senesi waren aardige populair bij het publiek. Nu was vorig jaar een zeldzaam leuke ploeg en met zoveel vertrekken is het niet gek dat het even duurt voordat de hiërarchie zich herstelt, maar man, ik heb weinig gevoel bij die jongens. Het zijn zoals je zegt alleen Santi, Hancko en Timber die mij bevallen en die laatste twee omdat ze meer met hun voeten spreken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Santi en Hancko wel publiekslievelingen kunnen worden. Maar we missen wel types als Dessers, Sinisterra en Malacia
Timber kan mij nog niet echt overtuigen eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
LiTo Bv op de socials mis ik ook, en ook Til en Senesi waren aardige populair bij het publiek. Nu was vorig jaar een zeldzaam leuke ploeg en met zoveel vertrekken is het niet gek dat het even duurt voordat de hiërarchie zich herstelt, maar man, ik heb weinig gevoel bij die jongens. Het zijn zoals je zegt alleen Santi, Hancko en Timber die mij bevallen en die laatste twee vooral omdat ze meer met hun voeten spreken.
Ik zie het talent er absoluut in alleen was het niet zo het type speler wat we nodig hadden eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Timber kan mij nog niet echt overtuigen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |