quote:In de vijfde speelronde van de Champions League wacht Ajax een ontmoeting met Liverpool in de eigen ArenA. Het moet veel beter dan de vorige thuiswedstrijd in het toernooi: die werd met 1-6 verloren van Napoli.
Ajax krijgt in de vijfde speelronde van de groepsfase van de Champions League bezoek van Liverpool. De Engelsen haalden vorig seizoen de finale, maar verloren van Real Madrid. Een grote naam op bezoek in de Johan Cruijff Arena dus, en het kan dan ook een lastig avondje worden voor de Amsterdammers.
Ajax vs. Liverpool
In de heenwedstrijd had Ajax weinig te vertellen, al duurde het tot de 89e minuut tot verdediger Joël Matip Liverpool naar de overwinning kopte. Daarnaast geeft de vorige thuiswedstrijd weinig hoop. Tegen Napoli kon Ajax eerder deze maand een goed resultaat gebruiken, maar de ploeg werd volledig overlopen: 1-6, de grootste Europese nederlaag uit de clubgeschiedenis. Om nog kans te maken op Europese overwintering is een overwinning absolute noodzaak.
Aftrap: woensdag 26 oktober 21:00
Ik zou in dat geval blijven kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed maar als het weer zo’n afstraffing wordt blijf ik graag kijken
Dilemma
Grappig ik heb het omgekeerde dilemma,.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed maar als het weer zo’n afstraffing wordt blijf ik graag kijken
Dilemma
En zelfs dat is een totaal idioot.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende: [..] Donny van de Beek heeft vwo gedaan.
Nee daarmee red je het nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 0 punten nog.
Waarom niet beide?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:11 schreef Caland het volgende:
Dilemma
35 likes, noem dat maar niets!!!!!!111quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ralluf is weer eens niet grappig
Alles voor de likes!!!!
@:maxi-mus
Misschien nog even een kwartiertje niet kijken voor je gemoedsrust.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Huh ik keek even niet en nu is het 0-3
Die debielen boren mij een gratis taart door de neus.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:15 schreef Sked het volgende:
Toch spijtig voor de users die zich hadden verheugd op een pijpbeurt van @:Tjacka
Oké Bassie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die debielen boren mij een gratis taart door de neus.
Blindquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:16 schreef Bolasie het volgende:
Bestaat er een slechtere voetballer dan Bassey? #dtv
Obispoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:16 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
ZULKE SPELERS HEB JE NODIG, VERZAKEN NOOIT
Krijgt nog een pyjama papje om in te slapen GENOTquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland waarom ga jij trouwens om 22:00 naar bed?
Ik gaf je moeder gisteravond nog een papje voor het slapen, bohhhhquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krijgt nog een pyjama papje om in te slapen GENOT
Hoeveel koste deze man ook alweer?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:16 schreef Bolasie het volgende:
Dat heeft hij afgesproken met @yvonne om een permanente ban te voorkomenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is geilquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik gaf je moeder gisteravond nog een papje voor het slapen, bohhhh
'Ja, maar als je ziet hoe we het eerste half uur speelden dan is de score zeker geflatteerd. We speelden met lef, we creëerden kansen. Dan moet je een beetje geluk hebben dat er een bal in valt. Dat gebeurde helaas niet. Dat het dan 0-8 wordt uiteindelijk heb ik verder niet echt een boodschap aan. We wisten dat Liverpool een stuk sterker is dan wij. Ik heb een goed Ajax gezien, zeker de eerste 30 minuten.'quote:
Fegeleingodquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
Thomas Tuchel welkom bij Ajax ouwe kampmeister
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef onlogisch het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 0-4
V Dijk had DRS. Afgehandeldquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Tadic wordt ingehaald door van Dijk.
Ik mis de analyses in de rust van @El-Stinhoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:23 schreef Bugno3 het volgende:
Benieuwd naar de genuanceerde analyse van @:Tarado
Tegen die overvallers was hij snel zat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Buitendam het volgende:
Tadic in een sprintduel is mijn lievelingsrubriek
Studeert die nog steeds? Man man man.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis de analyses in de rust van @:El-stinho
Maar die heeft geen tijd.
Tot mijn enorme verbazing las ik dat ie wegrende.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen die overvallers was hij snel zat.
Net als @KingRolandquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Studeert die nog steeds? Man man man.
Dat waren misschien vader en zoon Blind.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen die overvallers was hij snel zat.
Dat noemen wij een staatsrover. Te lui om te werken GENOTquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die ontwikkelt zijn eigen voetbalshow podcast.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik deed tegelijk met hem eindexamen op de middelbare maar werk al bijna drie jaar fulltime.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Werken ligt niet in zijn aard. Stukje uitschotquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik deed tegelijk met hem eindexamen op de middelbare maar werk al bijna drie jaar fulltime.
Nee, hoor. Blijft een gouden gozer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
@:El-Stinho wordt hier behoorlijk gefileerd.
Laat hem met rust.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
@:El-Stinho wordt hier behoorlijk gefileerd.
Met hem kwam Ajax wel tot wat kansen. Prima spitsje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Door Schreuder zijn gefaal zijn mensen echt gaan geloven dat Brobbey een wereldklasse speler is of niet?
Wel groot en sterk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Door Schreuder zijn gefaal zijn mensen echt gaan geloven dat Brobbey een wereldklasse speler is of niet?
Omdat donderdag kantoordag is, dan werk ik in Rotterdam en moet ik met de proletentrein @GGMMquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen stakingen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat donderdag kantoordag is, dan werk ik in Rotterdam en moet ik met de proletentrein @:ggmm
Half 6 de wekker
Hij kost ons alleen veel belastinggeld die uitzuigerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Blijft een gouden gozer.
Moet je op tijd inklokken ofzo? Stukje havenarbeider.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat donderdag kantoordag is, dan werk ik in Rotterdam en moet ik met de proletentrein @:ggmm
Half 6 de wekker
Ja oke als je slaap gewend bent is dat best gegrond.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Half 6 de wekker
Prima spitsje dekt de lading inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Met hem kwam Ajax wel tot wat kansen. Prima spitsje.
Inkakken is bijpakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oke als je slaap gewend bent is dat best gegrond.
Ik zal jou eens uitzuigen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij kost ons alleen veel belastinggeld die uitzuiger
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij kost ons alleen veel belastinggeld die uitzuiger
Kantoorklerkedquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik deed tegelijk met hem eindexamen op de middelbare maar werk al bijna drie jaar fulltime.
Al besproken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:29 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jantje kan wel vast naar huis
Daar heb ik van de week ook wel weer een heel raar artikel over gelezen dat hij eigenlijk op de bank zit weg te rotten. Dan denk ik echt je hebt totaal geen verstand van zaken he. Want Brian heeft van de laatste 10 wedstrijden in de competitie 2 in de basis gestaan. Hij heeft in geen van de wedstrijden ingevallen, hij heeft in de champions niks ingevallen. Vorig jaar bij Leipzig 200 minuten gespeeld jah en nu heeft hij er al heel veel gespeeld. We hebben heel veel geld betaald voor Brian die transfervrij is weggegaan. En je gaat zo'n opmerking schrijven, dan ben je stemming aan het maken. Dat is onacceptabel vind ik, dat is gewoon slecht. En we weten ook waar het vandaan komt. En dat hoort niet als fok User, dan moet je feiten hebben. En de feiten zijn gewoon niet juist. En dat hij een paar keer niet bij basis elf zit jah, dat wist hij ook van te voren jah. Dat hebben we vantevoren ook uitgelegd wat zijn rol gaat worden. En ik bepaal wie er speelt en niemand anders jah en als mensen denken dat spelers bepalen want de mensen kennen mij helemaal niet. Ik bepaal wie er speelt en Brian ontwikkelt zich goed, is een groot talent, moet nog een betere speler worden he. Dan kan het een top middenvelder worden in Europa, moet nog harder werken, moet er nog meer voor doen. En dan gaat hij een hele goede speler worden. Maar ik bepaal wanneer hij speelt en niet een fok user. Jahquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Excuus. Ik schakel laat in. Was ff Kees-vd-Spek'en.quote:
Dat niet, maar vind het wel prettig om lekker vroeg te beginnen. Kan ik ook lekker vroeg aan het bierquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Moet je op tijd inklokken ofzo? Stukje havenarbeider.
Doet ie weer food recensies a la Braddie?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:29 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jantje kan wel vast naar huis
HUH MAAR FEYENOORDERS WONEN TOCH IN ROTTERDAM???quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Half 6 de wekker
Dit is genieten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar heb ik van de week ook wel weer een heel raar artikel over gelezen dat hij eigenlijk op de bank zit weg te rotten. Dan denk ik echt je hebt totaal geen verstand van zaken he. Want Brian heeft van de laatste 10 wedstrijden in de competitie 2 in de basis gestaan. Hij heeft in geen van de wedstrijden ingevallen, hij heeft in de champions niks ingevallen. Vorig jaar bij Leipzig 200 minuten gespeeld jah en nu heeft hij er al heel veel gespeeld. We hebben heel veel geld betaald voor Brian die transfervrij is weggegaan. En je gaat zo'n opmerking schrijven, dan ben je stemming aan het maken. Dat is onacceptabel vind ik, dat is gewoon slecht. En we weten ook waar het vandaan komt. En dat hoort niet als fok User, dan moet je feiten hebben. En de feiten zijn gewoon niet juist. En dat hij een paar keer niet bij basis elf zit jah, dat wist hij ook van te voren jah. Dat hebben we vantevoren ook uitgelegd wat zijn rol gaat worden. En ik bepaal wie er speelt en niemand anders jah en als mensen denken dat spelers bepalen want de mensen kennen mij helemaal niet. Ik bepaal wie er speelt en Brian ontwikkelt zich goed, is een groot talent, moet nog een betere speler worden he. Dan kan het een top middenvelder worden in Europa, moet nog harder werken, moet er nog meer voor doen. En dan gaat hij een hele goede speler worden. Maar ik bepaal wanneer hij speelt en niet een fok user. Jah
Akkoordquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Excuus. Ik schakel laat in. Was ff Kees-vd-Spek'en.
Vrijdag weekend genot.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, maar vind het wel prettig om lekker vroeg te beginnen. Kan ik ook lekker vroeg aan het bier
En ik zet de rest van de week geen wekker dus dat is altijd even wennen!!!
Helaas. Moet er ruim anderhalf uur voor treinenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
HUH MAAR FEYENOORDERS WONEN TOCH IN ROTTERDAM???
Laat @tong80 met rust.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De wedstrijd is net zo dood als FOK!
@:tong80
Als je in Oss woont ben je voor fucking TOPquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
HUH MAAR FEYENOORDERS WONEN TOCH IN ROTTERDAM???
Heerlijk man, denk dat ik hem niet meer terugzet naar de maandag eigenlijk.quote:
Weekje vrij genot.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nu al weekend. Tot dinsdag.
Dit is geen letterlijke quote.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je in Oss woont ben je voor fucking TOP
Parttimer gespot.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nu al weekend. Tot dinsdag.
Hahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas. Moet er ruim anderhalf uur voor treinen
Hoezo, waar de fuck hebben we naar zitten kijken dan? Het is godverdomme toch niet des Ajax wat hier op de mat werd gelegd? Schreuder is gewoon een volslagen debiel met 0 verstand van tactiek. Echt, helemaal niks. Je staat in punten gelijk met een elftal die qua spelbeeld in diepe crisis is, maar met 100 miljoen aan investeringen speel je zelf nauwelijks beter. Schreuder moet gewoon veel meer uit deze ploeg kunnen halen en daar mag je hem kei- en keihard op afrekenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar heb ik van de week ook wel weer een heel raar artikel over gelezen dat hij eigenlijk op de bank zit weg te rotten. Dan denk ik echt je hebt totaal geen verstand van zaken he. Want Brian heeft van de laatste 10 wedstrijden in de competitie 2 in de basis gestaan. Hij heeft in geen van de wedstrijden ingevallen, hij heeft in de champions niks ingevallen. Vorig jaar bij Leipzig 200 minuten gespeeld jah en nu heeft hij er al heel veel gespeeld. We hebben heel veel geld betaald voor Brian die transfervrij is weggegaan. En je gaat zo'n opmerking schrijven, dan ben je stemming aan het maken. Dat is onacceptabel vind ik, dat is gewoon slecht. En we weten ook waar het vandaan komt. En dat hoort niet als fok User, dan moet je feiten hebben. En de feiten zijn gewoon niet juist. En dat hij een paar keer niet bij basis elf zit jah, dat wist hij ook van te voren jah. Dat hebben we vantevoren ook uitgelegd wat zijn rol gaat worden. En ik bepaal wie er speelt en niemand anders jah en als mensen denken dat spelers bepalen want de mensen kennen mij helemaal niet. Ik bepaal wie er speelt en Brian ontwikkelt zich goed, is een groot talent, moet nog een betere speler worden he. Dan kan het een top middenvelder worden in Europa, moet nog harder werken, moet er nog meer voor doen. En dan gaat hij een hele goede speler worden. Maar ik bepaal wanneer hij speelt en niet een fok user. Jah
Herman lacht om 4 dagen zuipen in de week.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Caland het volgende:
Het enige nadeel van vrijdag vrij is dat je soms wel eens vier dagen in de week aan het zuipen bent
Ik voel me dan zo’n Herman
Kan mij die havenarbeiders nou verrotten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
1x in de week een vroege wekker met een 4 daagse werkweek. @:caland een havenarbeider noemen is een schande voor de havenarbeiders
Komen je pakketjes ook niet meer binnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kan mij die havenarbeiders nou verrotten.
Jij werkt bij de klantenservice van Coolblue in Roffa? Genotquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Caland het volgende:
Het enige nadeel van vrijdag vrij is dat je soms wel eens vier dagen in de week aan het zuipen bent
Nee, eerder 3,3quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Bergwijn is eigenlijk ook geen 33 miljoen waard.
In de zon op het terras?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Caland het volgende:
Ben je ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Caland het volgende:
Dit klinkt realistischquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen en wil eigenlijk naar 1 dag met behoud van salaris
Stukje OnlyFans genot.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen en wil eigenlijk naar 1 dag met behoud van salaris
Verder in het nieuws: water is nat en varkens kunnen niet vliegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Scrummie het volgende:
VBL / Alfred Schreuder moet ontslagen worden! #1quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:36 schreef Buitendam het volgende:
https://petities.nl/petit(...)als-trainer-van-ajax
Uitstekende rubriek.
Jij zit zeker ook op Twitter, met je matige grapjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Verder in het nieuws: water is nat en varkens kunnen niet vliegen.
Schokkende uitspraak weer scrumquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Dat kan je wel aan mij overlaten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schokkende uitspraak weer scrum
Waar is user @7Eleven eigenlijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik las scumquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ajax moet nog 5x scoren om kans te houden op overwinteren in de CL.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan mij overlaten.
Ik hoop dat Schreuder lang blijft.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
VBL / Alfred Schreuder moet ontslagen worden! #1
En Ruud?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoop dat Schreuder lang blijft.
Tsja dat heb je met mensen die Agile zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sterktequote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja dat heb je met mensen die Agile zijn.
Ik heb vorige week Jinek ontmoet en de directeur van Microsoft. Wil jij mij nu aanraken?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja dat heb je met mensen die Agile zijn.
Je weet het nooit, het kan nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax moet nog 5x scoren om kans te houden op overwinteren in de CL.
Heeft ook torren in z'n kopquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Henk de Jong zou een prima trainer zijn.
Met de druk die je bij Ajax voelt ben je dan wel binnen een week van die man af.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Henk de Jong zou een prima trainer zijn.
Wow hier schrik ik van.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de druk die je bij Ajax voelt ben je dan wel binnen een week van die man af.
Ik stem voor.
Een gezellige avond met Chevy?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij haxball zijn er gekkere dingen gebeurd!
Nou en of. Dat was echt knotsgek af en toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij haxball zijn er gekkere dingen gebeurd!
Niemand inbrengen en met 9 man doorgaan zou qua resultaat geen verschil opleveren inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een ontzettende lul die Schreuder om nu Conceicao en Grillitsch erin te doen
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef Max23 het volgende:
Geen zin om mijn avond te laten vergallen door één of andere chagrijnige idioot
Ja, als @ChevyCaprice (oid) zich weer eens helemaal liet gaan na een klein foutje van mij kon het best gezellig worden in het haxball topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vitten op elkaar was soms vermakelijk leesvoer.
Ik heb ooit 1 keer een meltdown gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vitten op elkaar was soms vermakelijk leesvoer.
dat is waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar zou zomaar van toepassing kunnen zijn op chevy.
JR liet zich ook eens gaan, iedereen was er stil van.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 keer een meltdown gehad.
In al die jaren van gepest worden als host.
Ben ook maar een mens.
Jammer dat er zo weinig vertrouwen in jou was en dat ‘sommigen’ er vanuit gingen dat je dit expres deed.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als @:chevyCaprice (oid) zich weer eens helemaal liet gaan na een klein foutje van mij kon het best gezellig worden in het haxball topic.
Toen schrok ik echt ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JR liet zich ook eens gaan, iedereen was er stil van.
Soort masochisme om het te blijven doen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 keer een meltdown gehad.
In al die jaren van gepest worden als host.
Ben ook maar een mens.
Ja ik snap er ook niets van.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig vertrouwen in jou was en dat ‘sommigen’ er vanuit gingen dat je dit expres deed.
Wij allemaal, wij allemaal.quote:
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij zitten er geen Ajacieden meer in dit topic gezien de onafgebroken haxball posts.
Dit topic is net de arena.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij zitten er geen Ajacieden meer in dit topic gezien de onafgebroken haxball posts.
De Midgetland en lazio avonturen ontken je gewoon?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef Scrummie het volgende:
Jammer jongens, volgende keer beter!
Laatste minuut een topclub-penalty en winstquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:44 schreef Ramboetan het volgende:
Moet wel zeggen dat veel mensen hier een grote mond hebben waarvan hun club tegen een nietszeggend ploegje waar je geen twee spelers van op kan noemen dit weekend puntverlies hebben geleden.
Nee hoor, wij zijn ook niet zo goed bezig.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Midgetland en lazio avonturen ontken je gewoon?
Dat heb ik dit weekend gemist denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laatste minuut een topclub-penalty en winst
Tottenham in de 95ste minuut.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:54 schreef fetX het volgende:
Dan moet een andere Nederlandse club de coëfficiënten maar weer redden.
Ik zou alleen niet weten wie.
Uitmuntende feitenkennisquote:
Correct.quote:
klein foutje zegt die lolquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als @:chevyCaprice (oid) zich weer eens helemaal liet gaan na een klein foutje van mij kon het best gezellig worden in het haxball topic.
Is die toevallig ook zwart? Want dan heb je bingoquote:
Na Roland Koeman krijgen we eerst nog Petertje Bosz. Want die heb bij Ajax gewerktquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:03 schreef TLC het volgende:
Alfred Schreuder aidsje moet hopen dat ie nooit de bondscoach gaat worden
Bosz act kan er niks van.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na Roland Koeman krijgen we eerst nog Petertje Bosz. Want die heb bij Ajax gewerkt
Zelfde als Mario Been. 10-0 verliezen en het even vertellen hoe het moetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:06 schreef TLC het volgende:
Sowieso nog steeds dat akelige beeld dat Alfred Schreuder -in Nederland nooit verder gekomen dan RKC Waalwijk- in Barcelona aan Messi&co zit te vertellen hoe ze moeten voetballen![]()
brrrrrrr the horror
Deze man is zo niet leuk. Waarom liken mensen dit?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ralluf is weer eens niet grappig
Alles voor de likes!!!!
@:maxi-mus
En dat met een hele moeilijke huid. Het is zonde die man.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfde als Mario Been. 10-0 verliezen en het even vertellen hoe het moet
Dit komt weer eng in de buurt van het echte interview.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
'Ja, maar als je ziet hoe we het eerste half uur speelden dan is de score zeker geflatteerd. We speelden met lef, we creëerden kansen. Dan moet je een beetje geluk hebben dat er een bal in valt. Dat gebeurde helaas niet. Dat het dan 0-8 wordt uiteindelijk heb ik verder niet echt een boodschap aan. We wisten dat Liverpool een stuk sterker is dan wij. Ik heb een goed Ajax gezien, zeker de eerste 30 minuten.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |