Ja ik snap er ook niets van.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig vertrouwen in jou was en dat ‘sommigen’ er vanuit gingen dat je dit expres deed.
Wij allemaal, wij allemaal.quote:
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij zitten er geen Ajacieden meer in dit topic gezien de onafgebroken haxball posts.
Dit topic is net de arena.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij zitten er geen Ajacieden meer in dit topic gezien de onafgebroken haxball posts.
De Midgetland en lazio avonturen ontken je gewoon?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef Scrummie het volgende:
Jammer jongens, volgende keer beter!
Laatste minuut een topclub-penalty en winstquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:44 schreef Ramboetan het volgende:
Moet wel zeggen dat veel mensen hier een grote mond hebben waarvan hun club tegen een nietszeggend ploegje waar je geen twee spelers van op kan noemen dit weekend puntverlies hebben geleden.
Nee hoor, wij zijn ook niet zo goed bezig.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Midgetland en lazio avonturen ontken je gewoon?
Dat heb ik dit weekend gemist denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laatste minuut een topclub-penalty en winst
Tottenham in de 95ste minuut.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:54 schreef fetX het volgende:
Dan moet een andere Nederlandse club de coëfficiënten maar weer redden.
Ik zou alleen niet weten wie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |