Een gezellige avond met Chevy?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij haxball zijn er gekkere dingen gebeurd!
Nou en of. Dat was echt knotsgek af en toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij haxball zijn er gekkere dingen gebeurd!
Niemand inbrengen en met 9 man doorgaan zou qua resultaat geen verschil opleveren inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een ontzettende lul die Schreuder om nu Conceicao en Grillitsch erin te doen
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef Max23 het volgende:
Geen zin om mijn avond te laten vergallen door één of andere chagrijnige idioot
Ja, als @ChevyCaprice (oid) zich weer eens helemaal liet gaan na een klein foutje van mij kon het best gezellig worden in het haxball topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vitten op elkaar was soms vermakelijk leesvoer.
Ik heb ooit 1 keer een meltdown gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vitten op elkaar was soms vermakelijk leesvoer.
dat is waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar zou zomaar van toepassing kunnen zijn op chevy.
JR liet zich ook eens gaan, iedereen was er stil van.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 keer een meltdown gehad.
In al die jaren van gepest worden als host.
Ben ook maar een mens.
Jammer dat er zo weinig vertrouwen in jou was en dat ‘sommigen’ er vanuit gingen dat je dit expres deed.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als @:chevyCaprice (oid) zich weer eens helemaal liet gaan na een klein foutje van mij kon het best gezellig worden in het haxball topic.
Toen schrok ik echt ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JR liet zich ook eens gaan, iedereen was er stil van.
Soort masochisme om het te blijven doen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 keer een meltdown gehad.
In al die jaren van gepest worden als host.
Ben ook maar een mens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |