Oké Bassie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die debielen boren mij een gratis taart door de neus.
Blindquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:16 schreef Bolasie het volgende:
Bestaat er een slechtere voetballer dan Bassey? #dtv
Obispoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:16 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
ZULKE SPELERS HEB JE NODIG, VERZAKEN NOOIT
Krijgt nog een pyjama papje om in te slapen GENOTquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland waarom ga jij trouwens om 22:00 naar bed?
Ik gaf je moeder gisteravond nog een papje voor het slapen, bohhhhquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krijgt nog een pyjama papje om in te slapen GENOT
Hoeveel koste deze man ook alweer?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:16 schreef Bolasie het volgende:
Dat heeft hij afgesproken met @yvonne om een permanente ban te voorkomenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland waarom ga jij trouwens om 22:00 naar bed?
Dit is geilquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik gaf je moeder gisteravond nog een papje voor het slapen, bohhhh
'Ja, maar als je ziet hoe we het eerste half uur speelden dan is de score zeker geflatteerd. We speelden met lef, we creëerden kansen. Dan moet je een beetje geluk hebben dat er een bal in valt. Dat gebeurde helaas niet. Dat het dan 0-8 wordt uiteindelijk heb ik verder niet echt een boodschap aan. We wisten dat Liverpool een stuk sterker is dan wij. Ik heb een goed Ajax gezien, zeker de eerste 30 minuten.'quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |