Heerlijk man, denk dat ik hem niet meer terugzet naar de maandag eigenlijk.quote:
Weekje vrij genot.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nu al weekend. Tot dinsdag.
Dit is geen letterlijke quote.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je in Oss woont ben je voor fucking TOP
Parttimer gespot.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nu al weekend. Tot dinsdag.
Hahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas. Moet er ruim anderhalf uur voor treinen
Hoezo, waar de fuck hebben we naar zitten kijken dan? Het is godverdomme toch niet des Ajax wat hier op de mat werd gelegd? Schreuder is gewoon een volslagen debiel met 0 verstand van tactiek. Echt, helemaal niks. Je staat in punten gelijk met een elftal die qua spelbeeld in diepe crisis is, maar met 100 miljoen aan investeringen speel je zelf nauwelijks beter. Schreuder moet gewoon veel meer uit deze ploeg kunnen halen en daar mag je hem kei- en keihard op afrekenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar heb ik van de week ook wel weer een heel raar artikel over gelezen dat hij eigenlijk op de bank zit weg te rotten. Dan denk ik echt je hebt totaal geen verstand van zaken he. Want Brian heeft van de laatste 10 wedstrijden in de competitie 2 in de basis gestaan. Hij heeft in geen van de wedstrijden ingevallen, hij heeft in de champions niks ingevallen. Vorig jaar bij Leipzig 200 minuten gespeeld jah en nu heeft hij er al heel veel gespeeld. We hebben heel veel geld betaald voor Brian die transfervrij is weggegaan. En je gaat zo'n opmerking schrijven, dan ben je stemming aan het maken. Dat is onacceptabel vind ik, dat is gewoon slecht. En we weten ook waar het vandaan komt. En dat hoort niet als fok User, dan moet je feiten hebben. En de feiten zijn gewoon niet juist. En dat hij een paar keer niet bij basis elf zit jah, dat wist hij ook van te voren jah. Dat hebben we vantevoren ook uitgelegd wat zijn rol gaat worden. En ik bepaal wie er speelt en niemand anders jah en als mensen denken dat spelers bepalen want de mensen kennen mij helemaal niet. Ik bepaal wie er speelt en Brian ontwikkelt zich goed, is een groot talent, moet nog een betere speler worden he. Dan kan het een top middenvelder worden in Europa, moet nog harder werken, moet er nog meer voor doen. En dan gaat hij een hele goede speler worden. Maar ik bepaal wanneer hij speelt en niet een fok user. Jah
Herman lacht om 4 dagen zuipen in de week.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Caland het volgende:
Het enige nadeel van vrijdag vrij is dat je soms wel eens vier dagen in de week aan het zuipen bent
Ik voel me dan zo’n Herman
Kan mij die havenarbeiders nou verrotten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
1x in de week een vroege wekker met een 4 daagse werkweek. @:caland een havenarbeider noemen is een schande voor de havenarbeiders
Komen je pakketjes ook niet meer binnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kan mij die havenarbeiders nou verrotten.
Jij werkt bij de klantenservice van Coolblue in Roffa? Genotquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Caland het volgende:
Het enige nadeel van vrijdag vrij is dat je soms wel eens vier dagen in de week aan het zuipen bent
Nee, eerder 3,3quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Bergwijn is eigenlijk ook geen 33 miljoen waard.
In de zon op het terras?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Caland het volgende:
Ben je ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef Caland het volgende:
Dit klinkt realistischquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen en wil eigenlijk naar 1 dag met behoud van salaris
Stukje OnlyFans genot.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen en wil eigenlijk naar 1 dag met behoud van salaris
Verder in het nieuws: water is nat en varkens kunnen niet vliegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Bergwijn is eigenlijk ook geen 33 miljoen waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |