Het zou me niets verbazen als @Bugno3 een reptilian blijkt te zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rioolratten en ketters zijn het. Spoedig zullen zij het hellevuur van dichtbij te zien krijgen en voelen.
Hier ga ik verder niet op in.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als @:Bugno3 een reptilian blijkt te zijn.
Zat ik ook direct aan te denken maar ik lieg mijzelf liever voor dan onbewust indirect onderdeel te worden van een pedofielennerwerk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als @:Bugno3 een reptilian blijkt te zijn.
@BryanRoyAjax We hebben er weer eentje! Mensen die nu nog niet in een ondergronds pedofielennetwerk geloven zijn echt allemaal slapers!quote:
Je ziet het, waarschijnlijk omdat je het door hebt. Jammer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:BryanRoyAjax We hebben er weer eentje! Mensen die nu nog niet in een ondergronds pedofielennetwerk geloven zijn echt allemaal slapers!
Ik weet hoe we het laatste stukje bewijs kunnen verkrijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:BryanRoyAjax We hebben er weer eentje! Mensen die nu nog niet in een ondergronds pedofielennetwerk geloven zijn echt allemaal slapers!
Wat is jouw mening over de onelove aanvoerdersband?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je ziet het, waarschijnlijk omdat je het door hebt. Jammer.
Een prachtig statement om de gelijkheid van eenieder te benadrukken, maar tegelijkertijd te erkennen dat iedereen z'n prachtige unieke zelf mag zijn.,quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet hoe we het laatste stukje bewijs kunnen verkrijgen.
[..]
Wat is jouw mening over de onelove aanvoerdersband?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet hoe we het laatste stukje bewijs kunnen verkrijgen.
Dit lijkt me wel duidelijk. #CASECLOSEDquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een prachtig statement om de gelijkheid van eenieder te benadrukken, maar tegelijkertijd te erkennen dat iedereen z'n prachtige unieke zelf mag zijn.,
Je hebt geluk dat ik kinderen verafschuw.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een prachtig statement om de gelijkheid van eenieder te benadrukken, maar tegelijkertijd te erkennen dat iedereen z'n prachtige unieke zelf mag zijn.,
Geen idee van voetbal heb ik geen verstand verder.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:36 schreef Coco het volgende:
Raar topic.
Wat zegt dat over de wedstrijd?
AFCNiels en Littlerabbit kunnen zich niet inhouden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:36 schreef Coco het volgende:
Raar topic.
Wat zegt dat over de wedstrijd?
quote:Opstelling #Ajax: Pasveer; Sánchez, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Klaassen, Berghuis; Bergwijn, Brobbey, Tadic.
Hopelijk houden de VBL mods het topic in toom, à la Ellie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
AFCNiels en Littlerabbit kunnen zich niet inhouden.
Drizzt is een rondje fietsen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk houden de VBL mods het topic in toom, à la Ellie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |