Uitmuntende feitenkennisquote:
Correct.quote:
klein foutje zegt die lolquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als @:chevyCaprice (oid) zich weer eens helemaal liet gaan na een klein foutje van mij kon het best gezellig worden in het haxball topic.
Is die toevallig ook zwart? Want dan heb je bingoquote:
Na Roland Koeman krijgen we eerst nog Petertje Bosz. Want die heb bij Ajax gewerktquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:03 schreef TLC het volgende:
Alfred Schreuder aidsje moet hopen dat ie nooit de bondscoach gaat worden
Bosz act kan er niks van.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na Roland Koeman krijgen we eerst nog Petertje Bosz. Want die heb bij Ajax gewerkt
Zelfde als Mario Been. 10-0 verliezen en het even vertellen hoe het moetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:06 schreef TLC het volgende:
Sowieso nog steeds dat akelige beeld dat Alfred Schreuder -in Nederland nooit verder gekomen dan RKC Waalwijk- in Barcelona aan Messi&co zit te vertellen hoe ze moeten voetballen![]()
brrrrrrr the horror
Deze man is zo niet leuk. Waarom liken mensen dit?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ralluf is weer eens niet grappig
Alles voor de likes!!!!
@:maxi-mus
En dat met een hele moeilijke huid. Het is zonde die man.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfde als Mario Been. 10-0 verliezen en het even vertellen hoe het moet
Dit komt weer eng in de buurt van het echte interview.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
'Ja, maar als je ziet hoe we het eerste half uur speelden dan is de score zeker geflatteerd. We speelden met lef, we creëerden kansen. Dan moet je een beetje geluk hebben dat er een bal in valt. Dat gebeurde helaas niet. Dat het dan 0-8 wordt uiteindelijk heb ik verder niet echt een boodschap aan. We wisten dat Liverpool een stuk sterker is dan wij. Ik heb een goed Ajax gezien, zeker de eerste 30 minuten.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |