Tegen die overvallers was hij snel zat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Buitendam het volgende:
Tadic in een sprintduel is mijn lievelingsrubriek
Studeert die nog steeds? Man man man.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis de analyses in de rust van @:El-stinho
Maar die heeft geen tijd.
Tot mijn enorme verbazing las ik dat ie wegrende.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen die overvallers was hij snel zat.
Net als @KingRolandquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Studeert die nog steeds? Man man man.
Dat waren misschien vader en zoon Blind.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen die overvallers was hij snel zat.
Dat noemen wij een staatsrover. Te lui om te werken GENOTquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die ontwikkelt zijn eigen voetbalshow podcast.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik deed tegelijk met hem eindexamen op de middelbare maar werk al bijna drie jaar fulltime.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Werken ligt niet in zijn aard. Stukje uitschotquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik deed tegelijk met hem eindexamen op de middelbare maar werk al bijna drie jaar fulltime.
Nee, hoor. Blijft een gouden gozer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
@:El-Stinho wordt hier behoorlijk gefileerd.
Laat hem met rust.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
@:El-Stinho wordt hier behoorlijk gefileerd.
Met hem kwam Ajax wel tot wat kansen. Prima spitsje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Door Schreuder zijn gefaal zijn mensen echt gaan geloven dat Brobbey een wereldklasse speler is of niet?
Wel groot en sterk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Door Schreuder zijn gefaal zijn mensen echt gaan geloven dat Brobbey een wereldklasse speler is of niet?
Omdat donderdag kantoordag is, dan werk ik in Rotterdam en moet ik met de proletentrein @GGMMquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland waarom ga jij trouwens om 22:00 naar bed?
Geen stakingen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat donderdag kantoordag is, dan werk ik in Rotterdam en moet ik met de proletentrein @:ggmm
Half 6 de wekker
Hij kost ons alleen veel belastinggeld die uitzuigerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Blijft een gouden gozer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |