ik denk dat hij wel baalt van Bern en Mexx erbijquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff doet het ook slim hoor .. hij lult ze ook helemaal in zijn hoek.
Ik denk het ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel baalt van Bern en Mexx erbij
Mexx heeft werkelijk nog nooit een zinnige bijdrage gehadquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel baalt van Bern en Mexx erbij
die is nu al bang voor Sashaquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
Die Bern staat er ook echt voor spek en bonen bij.
die is zelf wel enorm preutsquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:34 schreef engine het volgende:
Leila flink aan het genieten van de show.
hij is nog geen managerquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
Wat heb je aan een witte vlag als je manager bent en zwakke figuren uit kamer drie er nog steeds inblijven
Goedzoquote:
Moraima eruit als Maddy nog steeds manager is tijdens eerstkomende eliminatiequote:
moet hij er wel een aantal mee krijgenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moraima eruit als Maddy nog steeds manager is tijdens eerstkomende eliminatie
Jeffrey kan ook genaaid worden als KimD er straks opstaatquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet hij er wel een aantal mee krijgen
ik heb het al en ur niet anquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:38 schreef D. het volgende:
Waarom denkt de regie dat we nogmaals het verhaal van Zoe willen horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het gemist heeft .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fittie Zoe en Martin - 24 oktober 2022.en de andere met nek packen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren toen hij biertjes ging afdwingen bij Erik vond ik echt naar.quote:
hij is valsquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren toen hij biertjes ging afdwingen bij Erik vond ik echt naar.
Was niet op de stream.quote:
oke dit had ik niet gewusst hier niet gelezenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Beetje opletten, al een paar keer gezegd hier, zat achter een streamlock ....
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het gemist heeft .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fittie Zoe en Martin - 24 oktober 2022.Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de saus van jasper???quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
Zag ik het toch wel goed eerder op de avond.De saus is Jasper niet goed gevallen.
Nee leave,de saus die Wendy en Rupie hadden gemaakt.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
volgens mexx weet Jeff niet wie op hem gestemd heeft
en is hij in paniek![]()
Precies zoals ik al zei dusquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
en is hij in paniek![]()
Dream on.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
en is hij in paniek![]()
45 en 78 toeren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:53 schreef Sestra666 het volgende:
[..]![]()
wat een verschil in snelheid van praten, als je swichted v streams
Thanks,dat was het.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als diecsaus is gemaakt van die burgers dan sbap ik dat ,hij iscallergisch voor vis
Hij is lekker bezigquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff doet het ook slim hoor .. hij lult ze ook helemaal in zijn hoek.
heeft zij gelijk 100 %quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy tegen Martin: "Je bent ook een vervelend pestventje."
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:03 schreef Sociologica het volgende:
Moet Mexx nou ff 3x sexy en hakken benadrukken om een opmerking van Martin uit te lokken?
Jeff heeft uren met Japp lopen vinken dus dit klopt niet maar de grote lijnen wist je uiteraard alquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dream on.
Jeff zei de volgende dag al dat het hem niet boeide.
Het was dat Wendy en Kim D een lijstje wilden maken.
Met drank op doe je soms rare/domme dingenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:05 schreef mikekomen het volgende:
Snap niet dat Mexx het op zo n grafkop zou kunnen
Die komt stiekem wel even binnenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met drank op doe je soms rare/domme dingen
Herken jij jezelf er inquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:07 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Die komt stiekem wel even binnen
Babette is toch ook wel vaak even de troostende of bemoedigende partij als anderen iemand links laten liggenquote:
Zeker Wendy bevalt mij welquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Wendy ook slim
er even bij gaan zitten
Een moeder van de loods..quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:08 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Babette is toch ook wel vaak even de troostende of bemoedigende partij als anderen iemand links laten liggen
Is m’n favo dame samen met Wendy denk ik
Zo mooi zijn die niet...quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
Mexx haar handelsmerk zijn haar billen volgens babette en nu probeert ze ze Jeff in te pakken
que???quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
Mexx haar handelsmerk zijn haar billen volgens babette en nu probeert ze Jeff in te pakken
Wel grote tetten.quote:
Dikke reet.quote:
Ze zitten al tien minuten ofzo Jeff op te hemelen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
que???
waar haalt ze dat vandaan?
Ze zegt het net nav dat spel van afgelopen zaterdag dat Jeff en Mexx met elkaar moesten spelenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
que???
waar haalt ze dat vandaan?
Babette is zelf stiekem vlieft op Jeffquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zitten al tien minuten ofzo Jeff op te hemelen.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette is zelf stiekem vlieft op Jeff
vanaf het begin
Ik sluit dat niet uit. Ze probeert niet voor niets zo jeugdig over te komen als een bakvis.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette is zelf stiekem vlieft op Jeff
vanaf het begin
lust niks meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is vanwege haar rondingen interessant voor al die puberende jongens maar een mooie meid is het niet
Nouja verliefd is misschien overdreven maar ze vind hem wel helemaal fantastisch.quote:
Nuchter een 6, dronken een 8.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is vanwege haar rondingen interessant voor al die puberende jongens maar een mooie meid is het niet
Babette is in die hottub afgewezen en sindsdien kwam er de klad in waarna ze het zelfs heeft toegegeven aan iemandquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik sluit dat niet uit. Ze probeert niet voor niets zo jeugdig over te komen als een bakvis.
Ze is behoorlijk ordinair, met dat accent er dan ook nog eens bij, is het net een tokkie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Dat is idd nogal overdreven een behoorlijk verschil . ze mag hem heel graag , ze hebben heel lang en opren met elkaar gesproken en ik weet zeker dat zij contact gaan houden maar verliefd zijn is heel wat andersquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja verliefd is misschien overdreven maar ze vind hem wel helemaal fantastisch.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
je had vanmorgen het zelfde probleem?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:16 schreef mikekomen het volgende:
[..]Moet eerlijk bekennen dat ik een aardiger kroegtijger wordt in de olie
Wel waarquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
Babette vertelt even tegen Zoe hoe belachelijk het is dat Mexx denkt dat Tommy met haar bezig is
Ze deed haar stemmetje wel leuk na.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
Babette nu over dat Mexx liegt over op Jeff stemmen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze deed haar stemmetje wel leuk na.
Mexx liegt net zo obvious als een kind die in de snoeptrommel heeft gezeten jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
Babette nu over dat Mexx liegt over op Jeff stemmen
zoe heeft heel vaak met hem snachts gepraatquote:
Dat dan weer welquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe heeft heel vaak met hem snachts gepraat![]()
En later op Kamer 3.quote:
ik denk vanavond nogquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:26 schreef Kakadylo het volgende:
Babette gaat morgen even met Jeffrey praten
Nee.quote:
Ik denk dat Zoe er teveel waarde aan hechtquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:26 schreef mikekomen het volgende:
[..]
[..]
ligt er denk aan waar je vandaan komt
Jammer, het waren vermakelijke streams gisteravondquote:
Hallo liefies!quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
KimK opeens in kamer 2 bij Bep en Zoe
Hoi Dees.quote:
Ben alweer op de andere stream. Dit verhaal begint heel erg te vervelen.quote:
ik vind dit van Zoe dan wel weer een mooiequote:Op maandag 24 oktober 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Zoe is niet boos op Mexxxx, maar meer teleurgesteld
Tokkiequote:
Vindt Marciano zo leuk,haar scheten ook.quote:
Zoals steedsquote:
Mooi dat het even benoemt wordt.quote:
Ze gaat douchen.quote:
En loopt weer weg met een wc rol.. moet zeiken door het zeikenquote:
Dat horen we straks nog wel, gaat mexx vast wel met iemand over zeikenquote:
zoe heeft geholpen die uit te trekkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx is haar body kwijt.Check even bij Martin.
Skerp van jou.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe heeft geholpen die uit te trekken![]()
Ja ja en ze heeft ook niet geneuktquote:
Als het over haar Marciano gaat helemaal.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze straalt het tegenovergestelde uit
Dan heeft Zoe hem vast achterover gedruktquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe heeft geholpen die uit te trekken![]()
hij is van zoequote:Op maandag 24 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft Zoe hem vast achterover gedrukt
Riep ze niet als Marciano weg moet ga ik ook?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het over haar Marciano gaat helemaal.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Riep ze niet als Marciano weg moet ga ik ook?
Een kwarrelquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD heeft een kwarrel thuis... Een kwaliteits scharrel zegt ze, het is niet niks.
KimD: zolang ik maar met bv Jeff niet hand in hand loop, zoen of sex heb is er niks aan de hand.
Maar ze is niet verliefd hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Riep ze niet als Marciano weg moet ga ik ook?
ik ben een beelddenkerquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:48 schreef puzziepie het volgende:
De vrouwen die Kim D allemaal heeft gehad waren allemaal kleiner
Iets met een strap on?quote:
quote:
Gelukkig lacht hij bijna nooit.quote:
Ik heb het zojuist gehoord, waarschijnlijk de eerste keerquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig lacht hij bijna nooit.
Was dat niet in Blijdorp gehoord?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Als de vriend van Kim D. niet meer verder wil zou hij vuurwerk af komen steken.
quote:
Van wie moet hij dat krijgen dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo krijgt een zieke Berend niet gewoon een grote portie fruit en groenten en moet iedereen hetzelfde eten
heb je jappie gezien?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De rest levert maar gewoon allemaal een beetje in
Een paar dagen geleden gaf Zoe de helft van haar boerenkool (dacht ik) aan Berend, als hij er behoefte aan heeft kan hij er toch ook om vragen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De rest levert maar gewoon allemaal een beetje in
Wat zijn dat voor tokkiepraktijken om zo te communiceren?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:53 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft nog geen vuurwerk gehoord
Die heeft meer wodka nodig.quote:
Het is eigenlijk een beetje alsof Kim D. op vuurwerk van haar kwarrel zit te wachten, zodat ze groen licht heeft met Jeffreyquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor tokkiepraktijken om zo te communiceren?
Interessant vinden is natuurlijk niet hetzelfde als verliefd zijn, maar ze is natuurlijk wel verliefd, ook al zegt ze van nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:02 schreef juul. het volgende:
Nu Kim K over dat iedereen wel ziet dat Marciano en ik elkaar interessant vinden, nog geen half uur eerder ontkende ze het
en dan vind jij dat Berend extra eten moetquote:
Berend heeft al injecties gehad,ik dacht dat hij vandaag uitslag bloedonderzoek zou krijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan vind jij dat Berend extra eten moet
laat de FEBO hem maar een potje vitamines geven
Gesmolten?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
zoe is een verrassings ei
volgens babette
Met zo'n plastic kutspeeltje van binnenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
zoe is een verrassings ei
volgens babette
Geen Footlocker.Wat is dat voor vraag?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft helemaal geen accent uit Nijmegen , ah Elst
ik weet ook niet of ik het een compliment zou vindenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n plastic kutspeeltje van binnen
Echtquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen Footlocker.Wat is dat voor vraag?
Zit daar een kazerne?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft bij kazerne in Venray gewerkt
Ze had toch een serieuze relatie voor zover je daar over kan spreken?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD heeft een kwarrel thuis... Een kwaliteits scharrel zegt ze, het is niet niks.
KimD: zolang ik maar met bv Jeff niet hand in hand loop, zoen of sex heb is er niks aan de hand.
Ik vanmiddag nog, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft bij kazerne in Venray gewerkt
Ik zou best met haar kunnen omgaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
KimD is een lieve meid maar totaal niet m'n type
quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë heeft eindelijk Martin door dat Martin steeds in de camera’s praat.
wederom smaakquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso dat gelul over killerbody's. Alicia heeft een beter lichaam hoor.
Ik vind haar een niemendalletjequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe is ook een interessante vrouw
Ik vind het wel schattig. Zoë is gewoon altijd klein gehouden. Maar op zich wel goed dat ze het zelf ziet, alleen een paar weken te laatquote:
nee is voornamelijk game talkquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Kim D en Jeff hebben eigenlijk geen boeiende gesprekken, zegt Kim
Misschien is het wel een vakantieliefde, zegt Kim.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:13 schreef puzziepie het volgende:
Geen diepgang in de vriendschap van Jeff en Kim D
Wat precies dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja ze is sinds het begin een van m’n favorieten. Ik zou met haar best eens een paar wijntjes willen drinken en sushi willen eten. Eens zien wat voor gesprekken daaruit komen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
ik denk dat ze niet zo lang stil kan zittenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ze is sinds het begin een van m’n favorieten. Ik zou met haar best eens een paar wijntjes willen drinken en sushi willen eten. Eens zien wat voor gesprekken daaruit komen.
Met haar, of in het algemeen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
Kim D heeft het nu over Seks met Marciano??
En mss iets meer?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ze is sinds het begin een van m’n favorieten. Ik zou met haar best eens een paar wijntjes willen drinken en sushi willen eten. Eens zien wat voor gesprekken daaruit komen.
Gesprekken? Ik denk niet veelquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn ontzettend op elkaar aangewezen en bij gebrek aan beter trek je dan toch naar iemand toe waar je in de buitenwereld aan voorbij zou lopen.quote:
die gaat niet minder fladderenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze fladdert nog teveel rond
Maar ik vind haar wel mooi
Zoë voelt zich bijna 24/7 onbegrepen. Ze begrijpt volgens mij zichzelf niet. Ze verwerkt en komt tot inzichten terwijl ze met andere mensen praat. Zoë heeft een enorme drang tot ventileren. Het meisje kropt niets op. Wat ergens ook wel positief is. Maar omdat ze wat langzaam van begrip is, of naïef, of misschien te beschermend is opgevoed of gewoonweg weinig algemene kennis heeft… moet ze 220x haar verhaal doen. Uiteindelijk begrijpt ze zaken wel en biedt ze excuses in en gaat ze aan zichzelf werken. Dat zagen we toen ook met Nadir.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is op haar gemak in deze setting dat zie je
Defensie doet dat oprecht me je. En situaties met bepaalde type mensen brengen je terug naar die sfeer en omgangsvormen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
kim d is best grof in haar taal als ze met marciano praat
Exact zoals het isquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn ontzettend op elkaar aangewezen en bij gebrek aan beter trek je dan toch naar iemand toe waar je in de buitenwereld aan voorbij zou lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |