ik denk dat hij wel baalt van Bern en Mexx erbijquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff doet het ook slim hoor .. hij lult ze ook helemaal in zijn hoek.
Ik denk het ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel baalt van Bern en Mexx erbij
Mexx heeft werkelijk nog nooit een zinnige bijdrage gehadquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel baalt van Bern en Mexx erbij
die is nu al bang voor Sashaquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
Die Bern staat er ook echt voor spek en bonen bij.
die is zelf wel enorm preutsquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:34 schreef engine het volgende:
Leila flink aan het genieten van de show.
hij is nog geen managerquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
Wat heb je aan een witte vlag als je manager bent en zwakke figuren uit kamer drie er nog steeds inblijven
Goedzoquote:
Moraima eruit als Maddy nog steeds manager is tijdens eerstkomende eliminatiequote:
moet hij er wel een aantal mee krijgenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moraima eruit als Maddy nog steeds manager is tijdens eerstkomende eliminatie
Jeffrey kan ook genaaid worden als KimD er straks opstaatquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet hij er wel een aantal mee krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |