ik denk dat hij wel baalt van Bern en Mexx erbijquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff doet het ook slim hoor .. hij lult ze ook helemaal in zijn hoek.
Ik denk het ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel baalt van Bern en Mexx erbij
Mexx heeft werkelijk nog nooit een zinnige bijdrage gehadquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel baalt van Bern en Mexx erbij
die is nu al bang voor Sashaquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
Die Bern staat er ook echt voor spek en bonen bij.
die is zelf wel enorm preutsquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:34 schreef engine het volgende:
Leila flink aan het genieten van de show.
hij is nog geen managerquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
Wat heb je aan een witte vlag als je manager bent en zwakke figuren uit kamer drie er nog steeds inblijven
Goedzoquote:
Moraima eruit als Maddy nog steeds manager is tijdens eerstkomende eliminatiequote:
moet hij er wel een aantal mee krijgenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moraima eruit als Maddy nog steeds manager is tijdens eerstkomende eliminatie
Jeffrey kan ook genaaid worden als KimD er straks opstaatquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet hij er wel een aantal mee krijgen
ik heb het al en ur niet anquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:38 schreef D. het volgende:
Waarom denkt de regie dat we nogmaals het verhaal van Zoe willen horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het gemist heeft .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fittie Zoe en Martin - 24 oktober 2022.en de andere met nek packen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren toen hij biertjes ging afdwingen bij Erik vond ik echt naar.quote:
hij is valsquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren toen hij biertjes ging afdwingen bij Erik vond ik echt naar.
Was niet op de stream.quote:
oke dit had ik niet gewusst hier niet gelezenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Beetje opletten, al een paar keer gezegd hier, zat achter een streamlock ....
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het gemist heeft .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fittie Zoe en Martin - 24 oktober 2022.Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |