Met zo'n plastic kutspeeltje van binnenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
zoe is een verrassings ei
volgens babette
Geen Footlocker.Wat is dat voor vraag?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft helemaal geen accent uit Nijmegen , ah Elst
ik weet ook niet of ik het een compliment zou vindenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n plastic kutspeeltje van binnen
Echtquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen Footlocker.Wat is dat voor vraag?
Zit daar een kazerne?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft bij kazerne in Venray gewerkt
Ze had toch een serieuze relatie voor zover je daar over kan spreken?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD heeft een kwarrel thuis... Een kwaliteits scharrel zegt ze, het is niet niks.
KimD: zolang ik maar met bv Jeff niet hand in hand loop, zoen of sex heb is er niks aan de hand.
Ik vanmiddag nog, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft bij kazerne in Venray gewerkt
Luitenant-generaal Bestkazernequote:
Ik zou best met haar kunnen omgaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
KimD is een lieve meid maar totaal niet m'n type
quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë heeft eindelijk Martin door dat Martin steeds in de camera’s praat.
wederom smaakquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso dat gelul over killerbody's. Alicia heeft een beter lichaam hoor.
Ik vind haar een niemendalletjequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe is ook een interessante vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |