Ik vind het wel schattig. Zoë is gewoon altijd klein gehouden. Maar op zich wel goed dat ze het zelf ziet, alleen een paar weken te laatquote:
nee is voornamelijk game talkquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Kim D en Jeff hebben eigenlijk geen boeiende gesprekken, zegt Kim
Misschien is het wel een vakantieliefde, zegt Kim.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:13 schreef puzziepie het volgende:
Geen diepgang in de vriendschap van Jeff en Kim D
Wat precies dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe is ook een interessante vrouw
Ja ze is sinds het begin een van m’n favorieten. Ik zou met haar best eens een paar wijntjes willen drinken en sushi willen eten. Eens zien wat voor gesprekken daaruit komen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe is ook een interessante vrouw
ik denk dat ze niet zo lang stil kan zittenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ze is sinds het begin een van m’n favorieten. Ik zou met haar best eens een paar wijntjes willen drinken en sushi willen eten. Eens zien wat voor gesprekken daaruit komen.
Met haar, of in het algemeen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
Kim D heeft het nu over Seks met Marciano??
En mss iets meer?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ze is sinds het begin een van m’n favorieten. Ik zou met haar best eens een paar wijntjes willen drinken en sushi willen eten. Eens zien wat voor gesprekken daaruit komen.
Gesprekken? Ik denk niet veelquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn ontzettend op elkaar aangewezen en bij gebrek aan beter trek je dan toch naar iemand toe waar je in de buitenwereld aan voorbij zou lopen.quote:
die gaat niet minder fladderenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze fladdert nog teveel rond
Maar ik vind haar wel mooi
Zoë voelt zich bijna 24/7 onbegrepen. Ze begrijpt volgens mij zichzelf niet. Ze verwerkt en komt tot inzichten terwijl ze met andere mensen praat. Zoë heeft een enorme drang tot ventileren. Het meisje kropt niets op. Wat ergens ook wel positief is. Maar omdat ze wat langzaam van begrip is, of naïef, of misschien te beschermend is opgevoed of gewoonweg weinig algemene kennis heeft… moet ze 220x haar verhaal doen. Uiteindelijk begrijpt ze zaken wel en biedt ze excuses in en gaat ze aan zichzelf werken. Dat zagen we toen ook met Nadir.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is op haar gemak in deze setting dat zie je
Defensie doet dat oprecht me je. En situaties met bepaalde type mensen brengen je terug naar die sfeer en omgangsvormen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
kim d is best grof in haar taal als ze met marciano praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |