Die scoort met zulke teksten behoorlijke minpunten bij mij. Sowieso reageert ze zich af omdat ze zelf loopt te stressen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:19 schreef juul. het volgende: Maddy tegen Ruben; Erik doet zo moeilijk, ik had m er nooit bij moeten halen met zijn autisme
Waarom dan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Was-beer het volgende:
Maddy: GJ mag ook wel een gratis drankje van het huis
Hier krijg je dus gezeik door
Nu weer aan Nadirquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan?
en wat geeft Maddy het recht om drankjes van het huis uit te delen?
Manager toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan?
En Nadir een biertje omdat er geen vegetarische worst is. Wat een domme, domme vrouw.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Was-beer het volgende:
Maddy: GJ mag ook wel een gratis drankje van het huis
Hier krijg je dus gezeik door
in koelkast heb ik en leverworst met uiuiquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zo'n leverworst vind ik altijd zo smerig
No one caresquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
in koelkast heb ik en leverworst met uiui
Maddy wil gewoon dingen goed makenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En Nadir een biertje omdat er geen vegetarische worst is. Wat een domme, domme vrouw.
ja en dan Erik de schuld geven van star gedrag, die moet toch alles turven?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En Nadir een biertje omdat er geen vegetarische worst is. Wat een domme, domme vrouw.
Voor 32 man.quote:
Samequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:27 schreef juul. het volgende:
Mijn beetje sympathie voor Maddie is compleet weg, bazig, kattig, roddelen
Bij mij ook. Ik vond er vooral sneu. Maar nu “verliest” ze mij ook.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:27 schreef juul. het volgende:
Mijn beetje sympathie voor Maddie is compleet weg, bazig, kattig, roddelen
dat is toch dom?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maddy wil gewoon dingen goed maken
Ik hou haar ook in de gaten.quote:
Yep...quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Same
Al zie ik eigenlijk wel een wanhopige en zich amper staande houdende vrouw die zich in alle mogelijke bochten wringt om likeable te zijn
Maar daar gaat ze Erik dus straks de schuld van geven met gedoe om dat lijstjequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch dom?
ze heeft toch niets goed te maken? En ze moet toch beseffen dat ze hier meer kwaad mee doet dan goed? Scheve ogen krijg je heel snel hoor.
Inderdaad jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch dom?
ze heeft toch niets goed te maken? En ze moet toch beseffen dat ze hier meer kwaad mee doet dan goed? Scheve ogen krijg je heel snel hoor.
Vies achterbaks wijf is het. Lult over iedereenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan Erik de schuld geven van star gedrag, die moet toch alles turven?
dan is het straks natuurlijk de fout van Erik dat het niet klopt. Hele domme actie van Maddy
Ze drinkt nu wit.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vies achterbaks wijf is het. Lult over iedereenHeeft zelf al 3 rode wijn op en niet genoteerd...
Ga in de menigte op en heb lol inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Zelfs nu gunt Jef zichzelf geen leuke avond.
lullen, lullen en lullen.
Alle drankjes zijn toch van het huis, ze hebben toch niets van de FEBO gehad?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan?
Net was er nog maar 1 flesquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:31 schreef engine het volgende:
Maddy heeft nog heel veel rode wijn over
Die stresskip moet gewoon boven in d'r (kippen) hok gaan zitten huilen en er niet meer uitkomen tot de volgende manageris gekozen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die scoort met zulke teksten behoorlijke minpunten bij mij. Sowieso reageert ze zich af omdat ze zelf loopt te stressen.
Ze begint al complimentjes te geven.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef Kakadylo het volgende:
Bep en alcohol gaat niet goed samen blijkt steeds
er moest geturfd worden, iedereen 3 drankjes (geloof ik) en Eric is aangesteld om dat bij te houdenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle drankjes zijn toch van het huis, ze hebben toch niets van de FEBO gehad?
Ik zag een doos Mascotte filterdingen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef mootie het volgende:
Bep Jeff en Wendy pakken iets stiekem? Kenzi en blabla komen anders ook?
Ow op die manier, maar drie is inderdaad drie, en leuk klusje voor Erikquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er moest geturfd worden, iedereen 3 drankjes (geloof ik) en Eric is aangesteld om dat bij te houden
dus dan kan maddy toch niet ineens mensen meer dan drie drankjes gaan uitdelen ?
En dan op Erik scheldenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er moest geturfd worden, iedereen 3 drankjes (geloof ik) en Eric is aangesteld om dat bij te houden
dus dan kan maddy toch niet ineens mensen meer dan drie drankjes gaan uitdelen ?
Maddy doet aan vriendjes politiek,quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag een doos Mascotte filterdingen.
Ze mogen nu meer.Alles moet op.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow op die manier, maar drie is inderdaad drie, en leuk klusje voor Erik
Sigarettenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef mootie het volgende:
Bep Jeff en Wendy pakken iets stiekem? Kenzi en blabla komen anders ook?
Denk ik ook.Of nog klikken.quote:
Paniek.quote:
Wendy doet er 7, want er is niet zoveelquote:
Die stresskip moet gewoon boven in d'r (kippen) hok gaan zitten huilen en er niet meer uitkomen tot de volgende manageris gekozen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die scoort met zulke teksten behoorlijke minpunten bij mij. Sowieso reageert ze zich af omdat ze zelf loopt te stressen.
Ze denk dat ze dan aardig gevonden wordt,dadelijk is het weer huilen geblazen. Als Erik aan iemand gaat vertellen dat Maddy drankjes weggeeft.quote:
Van Rupert, wie wat bewaart heeft wat, was zijn antwoordquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef mootie het volgende:
Maar hoeeeee komen ze aan de shag.
Stiekem door rupie besteld?
Daar sta je dan als toekomstig manager
Die doos vertelde zelf al dat ze uitdeeldequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die stresskip moet gewoon boven in d'r (kippen) hok gaan zitten huilen en er niet meer uitkomen tot de volgende manageris gekozen.
[..]
Ze denk dat ze dan aardig gevonden wordt,dadelijk is het weer huilen geblazen. Als Erik aan iemand gaat vertellen dat Maddy drankjes weggeeft.
Heft ze notabene zelf verzonnen max. 4 drankjes pp.!
of iemand had het onder zijn/haar bed bewaard om als ruilmiddel te kunnen gebruiken (zou kunnen toch?)quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef mootie het volgende:
Maar maddy heeft dus toegestaan dat iemand tabak bestelde. Verklaart meteen de hulpvaardige Jeff.
Die heeft ongelimiteerd spullen lijkt het wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Van Rupert, wie wat bewaart heeft wat, was zijn antwoord
Ohhhh dan snap ik dat Jeff zo onwijs fan is van zijn probeersel plan. Nadruk lag op die pakketjes, maar dit hoorde er ook bij dusquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef mootie het volgende:
Maar maddy heeft dus toegestaan dat iemand tabak bestelde. Verklaart meteen de hulpvaardige Jeff.
Hmmmm niet zo plausibelquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
of iemand had het onder zijn/haar bed bewaard om als ruilmiddel te kunnen gebruiken (zou kunnen toch?)
Is gewoon een dikke aannamequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ohhhh dan snap ik dat Jeff zo onwijs fan is van zijn probeersel plan. Nadruk lag op die pakketjes, maar dit hoorde er ook bij dus
Top! Laat maar komenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
Iemand op FB met de comment
Stel dat de winnaar van vanavond maandag iemand mag wegsturen![]()
![]()
Ja daarom ben ik ook bang dat er zometeen in soort van bondjes gestemd wordt. Deze optie is intern vast ook bedachtquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
![]()
Lijkt me totaal uit de lucht gegrepen en niet geloofwaardigquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
![]()
Er staat niet voor niks stel..quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me totaal uit de lucht gegrepen en niet geloofwaardig
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
![]()
quote:
Is er sprake van een winnaar? Wat is dit nou voor een bullshit?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
![]()
Maar het is sowieso onzin. Bewoners gaan weg door eliminatie opdrachten te spelen niet door verkleedpartijtjes.quote:
Degene met het engste kostuum wint ietsquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er sprake van een winnaar? Wat is dit nou voor bullshit?
Ja was besteld laatste keer jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef pingu66 het volgende:
Maar er was toch tabak besteld doorvJeffreyben Co. En zo'n apparaatje om sigaretten te maken of was dat al op?
Ik hoop geldquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene met het engste kostuum wint iets
Wordt maandag bekend gemaakt
Geloof er geen kut van en al helemaal niet als het op FB staatquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wint die snoep zeker die over is van het vorige spel omdat ze het aantal niet goed haddenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was gewoon een hersenspinsel jongensquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof er geen kut van en al helemaal niet als het op FB staat
Iemand elimineren is van een totaal andere orde johquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was gewoon een hersenspinsel jongens![]()
Damindeniequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iemand elimineren is van een totaal andere orde joh
Het was een stelquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof er geen kut van en al helemaal niet als het op FB staat
Die heb ik werkelijk nog nooit uitbundig gezienquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:46 schreef Sociologica het volgende:
Marciano is ook vrij teruggetrokken voor zijn doen op de party
Dat is de bedoelingquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Ester er een beetje eng uit zien
Zou een mooie twist zijnquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was een stel
Ik vind hem niet zo heel gek
Heeft niks met FB te maken
Hahaha ik zie hem nu dansen iddquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heb ik werkelijk nog nooit uitbundig gezien
Ohquote:
Psychisch wrak is het,stuur ze naar huis.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Same
Al zie ik eigenlijk wel een wanhopige en zich amper staande houdende vrouw die zich in alle mogelijke bochten wringt om likeable te zijn
geef haar de appelquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Psychisch wrak is het,stuur ze naar huis.
Zou je niet zeggen aangezien ze zo snel en direct praatquote:
Ik zie haar neus groeienquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:53 schreef mootie het volgende:
Maddie knaagt maar door… ‘ik ben hier alleen maar eerlijk geweest’
Ja. Ze begint weer over het lijstje…quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze het dubbele wel hebben...
[ afbeelding ]
Nee de laatste keer dat ze zakgeld hadden . Weet niet of er nog iemand geld over had hiervanquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Laatste keer omdat er geen zakgeld meer is of omdat het niet meer mag?
Waar is het Pinokkio pak geblevenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:53 schreef mootie het volgende:
Maddie knaagt maar door… ‘ik ben hier alleen maar eerlijk geweest’
Vond het wel wat meer dan belachelijk maken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
Zojuist heb je Erik nog achter z'n rug om belachelijk gemaakt Maddy
Die mening deel ik en al gedeeld bovendienquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vond het wel wat meer dan belachelijk maken.
Ja, ik wel.quote:
Jawel hoor de muziek doet het nogquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
kut mady streams, is geen muziek meer?
Ik moet zeggen dat ze er wel heel veel werk van hebben gemaakt, leuk!quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zegt dat Wendy de mooiste is van vanavond
Ik hoeverre het moest van Achter laat zich raden mbt de hoeveelheid meuk die ze morgen weer moeten inleverenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze er wel heel veel werk van hebben gemaakt, leuk!
Nou en, ik vind het leuk om te zien en huis niet alsof ze met tegenzin verkleed op de dansvloer staanquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoeverre het moest van Achter laat zich raden mbt de hoeveelheid meuk die ze morgen weer moeten inleveren
Daar vinden de interessante gesprekken plaatsquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur als ik muziek heb wisselen ze altijd
in de keuken![]()
Het lijkt alsof Djedi beroerd is, Ruben vroeg of hij een koude theedoek voor haar moest halen.quote:
Rupert had roch ook geld uitgeleend aan Maddy? Zoiets zei hij tegen Isaac vanmiddag.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de laatste keer dat ze zakgeld hadden . Weet niet of er nog iemand geld over had hiervan
De meesten hadden het nu wel op geloof ik
Je bent er toch wel van bewust dat ze intussen in het moment bereikt hebben dat álles wat ze "krijgen" leuk is , bij het wanhopige afquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou en, ik vind het leuk om te zien en huis niet alsof ze met tegenzin verkleed op de dansvloer staan
Kon het niet verstaan want de m&m’s maken teveel lawaaiquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt alsof Djedi beroerd is, Ruben vroeg of hij een koude theedoek voor haar moest halen.
ze hadden ook gewoon de kleding aan kunnen trekken en op de bank op het feestje gaan zitten wachtenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoeverre het moest van Achter laat zich raden mbt de hoeveelheid meuk die ze morgen weer moeten inleveren
Volgens mij heeft Rupert het bij het bestellen vrijdag(?) opgemaaktquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Rupert had roch ook geld uitgeleend aan Maddy? Zoiets zei hij tegen Isaac vanmiddag.
Neeeee meen je dat nou echt?!quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je bent er toch wel van bewust dat ze intussen in het moment bereikt hebben dat álles wat ze "krijgen" leuk is , bij het wanhopige af
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neeeee meen je dat nou echt?!
Ik kom niet uit een ei hoor
En dan nog steeds ziet het er uit alsof ze het leuk hebben.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:09 schreef mario390 het volgende:
djedi heeft de rote zee gekregt?
wat is beroerd?
Ze pakken álles aan wat ze krijgen kunnen.. en ik kom óók niet uit een eiquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neeeee meen je dat nou echt?!
Ik kom niet uit een ei hoor
En dan nog steeds ziet het er uit alsof ze het leuk hebben.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kon het niet verstaan want de m&m’s maken teveel lawaai
Wie is Larsquote:
in combinatie met goedkope leverworst misschien?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
Djedi wordt dus ziek van 3 glaasjes wijn?
Dan is ze vast zwanger en Joost mag weten van wiequote:Op zondag 23 oktober 2022 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
Djedi heeft niet gedronken zegt Ruben
Ik switch me de hik tussen stream 1 en 2 in een poging om de muziek erbij te houden, maar dat is nog niet makkelijk!quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Zij ze alvast de kerst uitzending aan het opnemen?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy tegen Jeff: "Ik heb jou niet in mijn mond gehad."
Huehuehuequote:Op zondag 23 oktober 2022 22:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dan is ze vast zwanger en Joost mag weten van wie
Dan mis je wel het kotsen op stream 1quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik switch me de hik tussen stream 1 en 2 in een poging om de muziek erbij te houden, maar dat is nog niet makkelijk!
He ... wat jammer nou...quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mis je wel het kotsen op stream 1
Dat wil alleen Erikquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:14 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Of die leverworst die ze buiten de koelkast wilden houden
Wie moet de was doen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Gatver, Mexx gooit de handdoek van Djedi op de grond en schuift hem onder de door deur
Geen idee, maar Djedi moet eerst die dweil handdoek nog gebruikenquote:
Bleghhhquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar Djedi moet eerst die dweil handdoek nog gebruiken
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda “maar nu zie ik er niet zo eng meer uit”
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ja hoor Wanda, je ziet er nog steeds eng uit
Had ze niks voor hoeven doenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ja hoor Wanda, je ziet er nog steeds eng uit
En een schone string brengtquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
Wel lief dat Ruben haar spuug opruimt
als je er niet gewend bent aan heel zout eten, en je krijgt dan ineens zoiets voorgeschoteld, kun je daar goed misselijk van wordenquote:
Die jongen is hopeloos verliefd op haarquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
Wel lief dat Ruben haar spuug opruimt
Jap, er ging net ook een nieuw stringetje aanquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Djedi: Ja ik moest kotsen en alles
Die is viezzzzquote:
welquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda “maar nu zie ik er niet zo eng meer uit”
Goed en eerlijk managementquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:20 schreef mootie het volgende:
Maddy raadt ze nu aan om Eric te zeggen dat hun glas is gevallen, dan krijgen ze een nieuwe
Owquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is viezzzz
Of er een ongestelde kip in is gaan zitten
gadver en dat in een string...quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Djedi: Ja ik moest kotsen en alles
Hoest ze nog niet genoeg?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef Was-beer het volgende:
Moraima zit er bij alsof ze een joint aan het roken is
daarmee zet maddy zichzelf wel vreselijk voor lulquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:20 schreef mootie het volgende:
Maddy raadt ze nu aan om Eric te zeggen dat hun glas is gevallen, dan krijgen ze een nieuwe
Ik vind Moraima er in kostuum en schmink beter uit zien dan normaalquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef Was-beer het volgende:
Moraima zit er bij alsof ze een joint aan het roken is
Misschien zat er een korset bij ??quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Moraima er in kostuum en schmink beter uit zien dan normaal
ik zat er net naar te kijken dat ze best een mooi bekkie heeft nuquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou ze douchen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker fris
Gewoon een schone aan doen
Ik zou de beelden terug kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Het kan ook zomaar iets zijn.. Aldus Ruben.. ja zoals die hele verplichte HaloweenShow moeten meespelen
[ afbeelding ]
en ik heb haar de hele avond nog niet horen hoestenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat het verplicht isquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Het kan ook zomaar iets zijn.. Aldus Ruben.. ja zoals die hele verplichte HaloweenShow moeten meespelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
Ruben zit erbij alsof ie op een zwak moment wacht van Djedi
Aandachtshoestquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en ik heb haar de hele avond nog niet horen hoesten
Ik zou hard gaan lopen als Ruben mij moest beschermenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef Was-beer het volgende:
[..]Ruben is een beschermer van vrouwen
Dzjeedie is een droeftoeter, die wordt al ziek van daar rondlopenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou de beelden terug kijken
Of ze niet een paar wijntjes heeft gehad
Lekker naar huis danquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dzjeedie is een droeftoeter, die wordt al ziek van daar rondlopen
Heeft ze nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou de beelden terug kijken
Of ze niet een paar wijntjes heeft gehad
Of andersomquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda mag Jasper en die maakt er tactisch gebruik van
Dan is het de kip van Marciano Isaak en Martinquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het de kip van Marciano Isaak en Martin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |