Ga in de menigte op en heb lol inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Zelfs nu gunt Jef zichzelf geen leuke avond.
lullen, lullen en lullen.
Alle drankjes zijn toch van het huis, ze hebben toch niets van de FEBO gehad?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan?
en wat geeft Maddy het recht om drankjes van het huis uit te delen?
Net was er nog maar 1 flesquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:31 schreef engine het volgende:
Maddy heeft nog heel veel rode wijn over
Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:Die stresskip moet gewoon boven in d'r (kippen) hok gaan zitten huilen en er niet meer uitkomen tot de volgende manageris gekozen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die scoort met zulke teksten behoorlijke minpunten bij mij. Sowieso reageert ze zich af omdat ze zelf loopt te stressen.
Ze begint al complimentjes te geven.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef Kakadylo het volgende:
Bep en alcohol gaat niet goed samen blijkt steeds
er moest geturfd worden, iedereen 3 drankjes (geloof ik) en Eric is aangesteld om dat bij te houdenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle drankjes zijn toch van het huis, ze hebben toch niets van de FEBO gehad?
Ik zag een doos Mascotte filterdingen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef mootie het volgende:
Bep Jeff en Wendy pakken iets stiekem? Kenzi en blabla komen anders ook?
Ow op die manier, maar drie is inderdaad drie, en leuk klusje voor Erikquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er moest geturfd worden, iedereen 3 drankjes (geloof ik) en Eric is aangesteld om dat bij te houden
dus dan kan maddy toch niet ineens mensen meer dan drie drankjes gaan uitdelen ?
En dan op Erik scheldenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er moest geturfd worden, iedereen 3 drankjes (geloof ik) en Eric is aangesteld om dat bij te houden
dus dan kan maddy toch niet ineens mensen meer dan drie drankjes gaan uitdelen ?
Maddy doet aan vriendjes politiek,quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |