Voor 32 man.quote:
Samequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:27 schreef juul. het volgende:
Mijn beetje sympathie voor Maddie is compleet weg, bazig, kattig, roddelen
Bij mij ook. Ik vond er vooral sneu. Maar nu “verliest” ze mij ook.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:27 schreef juul. het volgende:
Mijn beetje sympathie voor Maddie is compleet weg, bazig, kattig, roddelen
dat is toch dom?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maddy wil gewoon dingen goed maken
Ik hou haar ook in de gaten.quote:
Yep...quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:28 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Same
Al zie ik eigenlijk wel een wanhopige en zich amper staande houdende vrouw die zich in alle mogelijke bochten wringt om likeable te zijn
Maar daar gaat ze Erik dus straks de schuld van geven met gedoe om dat lijstjequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch dom?
ze heeft toch niets goed te maken? En ze moet toch beseffen dat ze hier meer kwaad mee doet dan goed? Scheve ogen krijg je heel snel hoor.
Inderdaad jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch dom?
ze heeft toch niets goed te maken? En ze moet toch beseffen dat ze hier meer kwaad mee doet dan goed? Scheve ogen krijg je heel snel hoor.
Vies achterbaks wijf is het. Lult over iedereenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan Erik de schuld geven van star gedrag, die moet toch alles turven?
dan is het straks natuurlijk de fout van Erik dat het niet klopt. Hele domme actie van Maddy
Ze drinkt nu wit.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vies achterbaks wijf is het. Lult over iedereenHeeft zelf al 3 rode wijn op en niet genoteerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |