Ga in de menigte op en heb lol inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Zelfs nu gunt Jef zichzelf geen leuke avond.
lullen, lullen en lullen.
Alle drankjes zijn toch van het huis, ze hebben toch niets van de FEBO gehad?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom dan?
en wat geeft Maddy het recht om drankjes van het huis uit te delen?
Net was er nog maar 1 flesquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:31 schreef engine het volgende:
Maddy heeft nog heel veel rode wijn over
Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:Die stresskip moet gewoon boven in d'r (kippen) hok gaan zitten huilen en er niet meer uitkomen tot de volgende manageris gekozen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die scoort met zulke teksten behoorlijke minpunten bij mij. Sowieso reageert ze zich af omdat ze zelf loopt te stressen.
Ze begint al complimentjes te geven.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef Kakadylo het volgende:
Bep en alcohol gaat niet goed samen blijkt steeds
er moest geturfd worden, iedereen 3 drankjes (geloof ik) en Eric is aangesteld om dat bij te houdenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle drankjes zijn toch van het huis, ze hebben toch niets van de FEBO gehad?
Ik zag een doos Mascotte filterdingen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef mootie het volgende:
Bep Jeff en Wendy pakken iets stiekem? Kenzi en blabla komen anders ook?
Ow op die manier, maar drie is inderdaad drie, en leuk klusje voor Erikquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er moest geturfd worden, iedereen 3 drankjes (geloof ik) en Eric is aangesteld om dat bij te houden
dus dan kan maddy toch niet ineens mensen meer dan drie drankjes gaan uitdelen ?
En dan op Erik scheldenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
er moest geturfd worden, iedereen 3 drankjes (geloof ik) en Eric is aangesteld om dat bij te houden
dus dan kan maddy toch niet ineens mensen meer dan drie drankjes gaan uitdelen ?
Maddy doet aan vriendjes politiek,quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag een doos Mascotte filterdingen.
Ze mogen nu meer.Alles moet op.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow op die manier, maar drie is inderdaad drie, en leuk klusje voor Erik
Sigarettenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef mootie het volgende:
Bep Jeff en Wendy pakken iets stiekem? Kenzi en blabla komen anders ook?
Denk ik ook.Of nog klikken.quote:
Paniek.quote:
Wendy doet er 7, want er is niet zoveelquote:
Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:Die stresskip moet gewoon boven in d'r (kippen) hok gaan zitten huilen en er niet meer uitkomen tot de volgende manageris gekozen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die scoort met zulke teksten behoorlijke minpunten bij mij. Sowieso reageert ze zich af omdat ze zelf loopt te stressen.
Ze denk dat ze dan aardig gevonden wordt,dadelijk is het weer huilen geblazen. Als Erik aan iemand gaat vertellen dat Maddy drankjes weggeeft.quote:
Van Rupert, wie wat bewaart heeft wat, was zijn antwoordquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef mootie het volgende:
Maar hoeeeee komen ze aan de shag.
Stiekem door rupie besteld?
Daar sta je dan als toekomstig manager
Die doos vertelde zelf al dat ze uitdeeldequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die stresskip moet gewoon boven in d'r (kippen) hok gaan zitten huilen en er niet meer uitkomen tot de volgende manageris gekozen.
[..]
Ze denk dat ze dan aardig gevonden wordt,dadelijk is het weer huilen geblazen. Als Erik aan iemand gaat vertellen dat Maddy drankjes weggeeft.
Heft ze notabene zelf verzonnen max. 4 drankjes pp.!
of iemand had het onder zijn/haar bed bewaard om als ruilmiddel te kunnen gebruiken (zou kunnen toch?)quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef mootie het volgende:
Maar maddy heeft dus toegestaan dat iemand tabak bestelde. Verklaart meteen de hulpvaardige Jeff.
Die heeft ongelimiteerd spullen lijkt het wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Van Rupert, wie wat bewaart heeft wat, was zijn antwoord
Ohhhh dan snap ik dat Jeff zo onwijs fan is van zijn probeersel plan. Nadruk lag op die pakketjes, maar dit hoorde er ook bij dusquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef mootie het volgende:
Maar maddy heeft dus toegestaan dat iemand tabak bestelde. Verklaart meteen de hulpvaardige Jeff.
Hmmmm niet zo plausibelquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
of iemand had het onder zijn/haar bed bewaard om als ruilmiddel te kunnen gebruiken (zou kunnen toch?)
Is gewoon een dikke aannamequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ohhhh dan snap ik dat Jeff zo onwijs fan is van zijn probeersel plan. Nadruk lag op die pakketjes, maar dit hoorde er ook bij dus
Top! Laat maar komenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
Iemand op FB met de comment
Stel dat de winnaar van vanavond maandag iemand mag wegsturen![]()
![]()
Ja daarom ben ik ook bang dat er zometeen in soort van bondjes gestemd wordt. Deze optie is intern vast ook bedachtquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
Iemand op FB met de comment
Stel dat de winnaar van vanavond maandag iemand mag wegsturen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |