Lijkt me totaal uit de lucht gegrepen en niet geloofwaardigquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
Iemand op FB met de comment
Stel dat de winnaar van vanavond maandag iemand mag wegsturen![]()
![]()
Er staat niet voor niks stel..quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me totaal uit de lucht gegrepen en niet geloofwaardig
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
![]()
quote:
Is er sprake van een winnaar? Wat is dit nou voor een bullshit?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
![]()
Maar het is sowieso onzin. Bewoners gaan weg door eliminatie opdrachten te spelen niet door verkleedpartijtjes.quote:
Degene met het engste kostuum wint ietsquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er sprake van een winnaar? Wat is dit nou voor bullshit?
Ja was besteld laatste keer jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef pingu66 het volgende:
Maar er was toch tabak besteld doorvJeffreyben Co. En zo'n apparaatje om sigaretten te maken of was dat al op?
Ik hoop geldquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene met het engste kostuum wint iets
Wordt maandag bekend gemaakt
Geloof er geen kut van en al helemaal niet als het op FB staatquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wint die snoep zeker die over is van het vorige spel omdat ze het aantal niet goed haddenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was gewoon een hersenspinsel jongensquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof er geen kut van en al helemaal niet als het op FB staat
Iemand elimineren is van een totaal andere orde johquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was gewoon een hersenspinsel jongens![]()
Damindeniequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iemand elimineren is van een totaal andere orde joh
Het was een stelquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof er geen kut van en al helemaal niet als het op FB staat
Die heb ik werkelijk nog nooit uitbundig gezienquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:46 schreef Sociologica het volgende:
Marciano is ook vrij teruggetrokken voor zijn doen op de party
Dat is de bedoelingquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Ester er een beetje eng uit zien
Zou een mooie twist zijnquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was een stel
Ik vind hem niet zo heel gek
Heeft niks met FB te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |