Ik zou de beelden terug kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Het kan ook zomaar iets zijn.. Aldus Ruben.. ja zoals die hele verplichte HaloweenShow moeten meespelen
[ afbeelding ]
en ik heb haar de hele avond nog niet horen hoestenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Moraima er in kostuum en schmink beter uit zien dan normaal
Wat maakt het nou uit dat het verplicht isquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Het kan ook zomaar iets zijn.. Aldus Ruben.. ja zoals die hele verplichte HaloweenShow moeten meespelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
Ruben zit erbij alsof ie op een zwak moment wacht van Djedi
Aandachtshoestquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en ik heb haar de hele avond nog niet horen hoesten
Ik zou hard gaan lopen als Ruben mij moest beschermenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef Was-beer het volgende:
[..]Ruben is een beschermer van vrouwen
Dzjeedie is een droeftoeter, die wordt al ziek van daar rondlopenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou de beelden terug kijken
Of ze niet een paar wijntjes heeft gehad
Lekker naar huis danquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dzjeedie is een droeftoeter, die wordt al ziek van daar rondlopen
Heeft ze nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou de beelden terug kijken
Of ze niet een paar wijntjes heeft gehad
Of andersomquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda mag Jasper en die maakt er tactisch gebruik van
Dan is het de kip van Marciano Isaak en Martinquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het de kip van Marciano Isaak en Martin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |