quote:In de vijfde speelronde van de Champions League wacht Ajax een ontmoeting met Liverpool in de eigen ArenA. Het moet veel beter dan de vorige thuiswedstrijd in het toernooi: die werd met 1-6 verloren van Napoli.
Ajax krijgt in de vijfde speelronde van de groepsfase van de Champions League bezoek van Liverpool. De Engelsen haalden vorig seizoen de finale, maar verloren van Real Madrid. Een grote naam op bezoek in de Johan Cruijff Arena dus, en het kan dan ook een lastig avondje worden voor de Amsterdammers.
Ajax vs. Liverpool
In de heenwedstrijd had Ajax weinig te vertellen, al duurde het tot de 89e minuut tot verdediger Joël Matip Liverpool naar de overwinning kopte. Daarnaast geeft de vorige thuiswedstrijd weinig hoop. Tegen Napoli kon Ajax eerder deze maand een goed resultaat gebruiken, maar de ploeg werd volledig overlopen: 1-6, de grootste Europese nederlaag uit de clubgeschiedenis. Om nog kans te maken op Europese overwintering is een overwinning absolute noodzaak.
Aftrap: woensdag 26 oktober 21:00
vraag dannyquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Reeksen. @:Sked @:Coco @:Onlogisch @:Iemand
Donequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Reeksen. @:Sked @:Coco @:Onlogisch @:Iemand
quote:Kan Ajax nog overwinteren?
Hoe zit het nou precies? Kan de ploeg van Alfred Schreuder nog dromen op de achtste finale van de Champions League of moet de blik al richting de Europa League? Dromen kan nog altijd, maar dan moeten de Ajacieden vanavond wel tot een uitstekend resultaat komen.
Om de droom in leven te houden moet Ajax realistisch gezien met minimaal twee doelpunten verschil van Liverpool winnen. In de groepsfase van de Champions League telt bij een gelijk aantal punten het onderlinge resultaat. De Amsterdammers verloren in Liverpool met 2-1 en moeten daarom voor een beter resultaat met twee doelpunten verschil winnen. Als Ajax met één doelpunt verschil wint dan moet er tegen de Rangers hard aan het doelsaldo worden gespijkerd, er zit dan nog een verschil van negen doelpunten tussen. Bij winst is Ajax wel nog altijd afhankelijk van het laatste duel tussen Liverpool en Napoli.
Bij een gelijkspel is de volgende ronde in het miljardenbal niet meer haalbaar. De Europa League is dan nog het hoogst haalbare. Als de Amsterdammers voor de twee keer onderuit gaan tegen Liverpool dan wacht volgende week in Glasgow nog een gevecht om de derde plaats met Rangers FC.
Tjacka in VBL / AFC AJAX #3607 Ode aan onze vlaggenrenner Gerardquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:03 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax vanavond wint geef ik de eerste vijf die deze posts liken een gratis pijpbeurt.
Oef heel pijnlijk dat de likes uitblijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
Voor de liefhebbers
[..]
Tjacka in VBL / AFC AJAX #3607 Ode aan onze vlaggenrenner Gerard
1-4quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
1-1quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Sked
@:Mexicanobakker
2-1quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus 1-1
@:Sked 1-4
@:Mexicanobakker 1-2
Rioolratten en ketters zijn het. Spoedig zullen zij het hellevuur van dichtbij te zien krijgen en voelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
Laat me met rust altijd weer gezeik van jullie
1-2quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Scrummie 2-1
Het zou me niets verbazen als @Bugno3 een reptilian blijkt te zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rioolratten en ketters zijn het. Spoedig zullen zij het hellevuur van dichtbij te zien krijgen en voelen.
Hier ga ik verder niet op in.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als @:Bugno3 een reptilian blijkt te zijn.
Zat ik ook direct aan te denken maar ik lieg mijzelf liever voor dan onbewust indirect onderdeel te worden van een pedofielennerwerk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als @:Bugno3 een reptilian blijkt te zijn.
@BryanRoyAjax We hebben er weer eentje! Mensen die nu nog niet in een ondergronds pedofielennetwerk geloven zijn echt allemaal slapers!quote:
Je ziet het, waarschijnlijk omdat je het door hebt. Jammer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:BryanRoyAjax We hebben er weer eentje! Mensen die nu nog niet in een ondergronds pedofielennetwerk geloven zijn echt allemaal slapers!
Ik weet hoe we het laatste stukje bewijs kunnen verkrijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:BryanRoyAjax We hebben er weer eentje! Mensen die nu nog niet in een ondergronds pedofielennetwerk geloven zijn echt allemaal slapers!
Wat is jouw mening over de onelove aanvoerdersband?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je ziet het, waarschijnlijk omdat je het door hebt. Jammer.
Een prachtig statement om de gelijkheid van eenieder te benadrukken, maar tegelijkertijd te erkennen dat iedereen z'n prachtige unieke zelf mag zijn.,quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet hoe we het laatste stukje bewijs kunnen verkrijgen.
[..]
Wat is jouw mening over de onelove aanvoerdersband?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet hoe we het laatste stukje bewijs kunnen verkrijgen.
Dit lijkt me wel duidelijk. #CASECLOSEDquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een prachtig statement om de gelijkheid van eenieder te benadrukken, maar tegelijkertijd te erkennen dat iedereen z'n prachtige unieke zelf mag zijn.,
Je hebt geluk dat ik kinderen verafschuw.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een prachtig statement om de gelijkheid van eenieder te benadrukken, maar tegelijkertijd te erkennen dat iedereen z'n prachtige unieke zelf mag zijn.,
Geen idee van voetbal heb ik geen verstand verder.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:36 schreef Coco het volgende:
Raar topic.
Wat zegt dat over de wedstrijd?
AFCNiels en Littlerabbit kunnen zich niet inhouden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:36 schreef Coco het volgende:
Raar topic.
Wat zegt dat over de wedstrijd?
quote:Opstelling #Ajax: Pasveer; Sánchez, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Klaassen, Berghuis; Bergwijn, Brobbey, Tadic.
Hopelijk houden de VBL mods het topic in toom, à la Ellie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
AFCNiels en Littlerabbit kunnen zich niet inhouden.
Drizzt is een rondje fietsen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk houden de VBL mods het topic in toom, à la Ellie.
Omdat de UEFA zo'n stadion overneemt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom dragen ze mondkapjes bij Ajax?
Debiel gedoe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat de UEFA zo'n stadion overneemt.
Oke?quote:
Op1?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:00 schreef Zipportal het volgende:
Batta klok overtreden. @:maxi-mus @:coco
3-1quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:fetX 1-2
0-3quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Colgate smilequote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:19 schreef Bugno3 het volgende:
Klopps lach geeft mij Bas Smit vibes. Zo’n eeuwige lach, veel te grote open mond en artificiele witte tanden.
Schat Van Wonderen toch hoger in dan Schreuderquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:37 schreef Bugno3 het volgende:
Volledig in het defensief weerwat een sneue staf hebben wij zeg, niveautje Heerenveen.
Zolang je eigen falen maar niet hoeft toe te geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:37 schreef Bugno3 het volgende:
Volledig in het defensief weerwat een sneue staf hebben wij zeg, niveautje Heerenveen.
Oh, my bad.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die heeft eerder al veel gesproken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs een baan verkregen bij Vitesse.
0-5quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:PicoMMP 3-1
“Er zaten genoeg rustdagen tussen”quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:58 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is er veranderd voor Alfred dat Brobbey nu wel de beste keuze is in de spits? Heeft toch niet iets met de druk vanuit de media te maken he? HIJ BEPAALT TOCH ZEKER WEL WIE ER SPEELT, TOCH?!
Kudus die de buitenspelregel definitief niet meer leek te begrijpen zal ook hebben meegespeeldquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:58 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is er veranderd voor Alfred dat Brobbey nu wel de beste keuze is in de spits? Heeft toch niet iets met de druk vanuit de media te maken he? HIJ BEPAALT TOCH ZEKER WEL WIE ER SPEELT, TOCH?!
hier gaat iets misquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt kipnuggets reviewen toch nog ergens goed voor.
Op Kwakoe spelen ze altijd zonder buitenspel, dus ik snap het wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kudus die de buitenspelregel definitief niet meer leek te begrijpen zal ook hebben meegespeeld
In tegenstelling tot Amsterdam spreken we hier Nederlands.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op Kwakoe spelen ze altijd zonder buitenspel, dus ik snap het wel.
Let op: dit is een inside joke voor Amsterdammers.
Gedraag je.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:02 schreef onlogisch het volgende:
We vertoeven hier totdat de 0-1 valt. Dan stormen we het Ajax topic binnen
Weird al?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb al gezien, Ajax is kansloos vanavond.
Dit wordt genietenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb al gezien, Ajax is kansloos vanavond.
En nu user @fetX ook nog.quote:
Enkel @GGMM ontbreekt weer eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En nu user @:fetx ook nog.
Jongens ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind dit nu al een topavond!
Ja, spijtigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Enkel @:GGMM ontbreekt weer eens.
Er hoeft nog maar 1 ding te gebeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En nu user @:fetx ook nog.
Jongens ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind dit nu al een topavond!
Hij kijkt de wedstrijd bij vriendenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Friezen tellen niet mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:09 schreef onlogisch het volgende:
En user @:maxi-mus natuurlijk niet te vergeten
Ik ben er.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Er hoeft nog maar 1 ding te gebeuren
Die is aan de studie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geil.quote:
Verdiende like.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
@:Oriente stop eens met iedere post van mij te liken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef Ronald het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd, alweer weggezapt, niet te doen gewoon.
Ook geil :quote:
Gewoon anaal doen toch? #YOLOquote:Nadia is geboren zonder vagina en baarmoeder: ‘Had mijn moeder graag oma gemaakt'
https://www.ad.nl/binnenl(...)ma-gemaakt~a638235e/
Daar krijg je geen baby's van.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook geil :
[..]
Gewoon anaal doen toch? #YOLO
Doen de eitjes het dan ook niet? Draagmoeder een optie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook geil :
[..]
Zolang hij liedjes van Dries mee loopt te blèrenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:12 schreef Coco het volgende:
@:Karina als rasechte ajacied, wat vind jij nou van die megafoonmongool?
Denk dat er geen eitjes zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doen de eitjes het dan ook niet? Draagmoeder een optie.
Draagmoeder? Daar komt sores van.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doen de eitjes het dan ook niet? Draagmoeder een optie.
Mertens?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zolang hij liedjes van Dries mee loopt te blèren
Geen enkel probleem
die moet oprottenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:12 schreef Coco het volgende:
@:Karina als rasechte ajacied, wat vind jij nou van die megafoonmongool?
Geen Lahoz.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
Oh Ajax heeft weer eens een Spaanse scheids. Altijd waardeloos.
De lamme tegen de blinde vanavond dus/quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waren het weekend ook mokertjeslecht
Ah, het excuus is alweer bedacht zie ik!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
Oh Ajax heeft weer eens een Spaanse scheids. Altijd waardeloos.
In ieder geval kan ze altijd nog pijpen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook geil :
[..]
Wat ordinair weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In ieder geval kan ze altijd nog pijpen.
Bij Feyenoord ligt het aan de imam van Kutje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah, het excuus is alweer bedacht zie ik!
KutjeGod.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ligt het aan de imam van Kutje.
KutjeGenotquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niks mis met Kutjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar wel lekker.quote:
Zolang die andere F1 moderator hier maar niet komtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef Coco het volgende:
F1 moderator @:R-woud93 zet het topic op scherp.
@Sked ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zolang die andere F1 moderator hier maar niet komt
Kunnen we geen wandelactie voor ze opzettenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:19 schreef Zipportal het volgende:
De zon is onder in Qatar. Er worden NU mensen stiekem opgehangen.
Ter educatie.
Ga jij naar Qatar? #dtvquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Ter educatie.
Op naar het mensenrechten WK topic!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Ter educatie.
Beetje klappen met z'n alle om 8 uur 's avonds.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kunnen we geen wandelactie voor ze opzetten
Doe dit maar niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kunnen we geen wandelactie voor ze opzetten
Dan gaan alle users die een bepaalde club aanhangen hard juichen. (naast Liverpool)quote:
Kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan gaan alle users die een bepaalde club aanhangen hard juichen. (naast Liverpool)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:23 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een banaan en macadamia noten
Hij lijkt nu al op een patiëntjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:23 schreef Oriente het volgende:
Daley scheer je kop toch eens kaal joh
Ik pak in de rust een bak kwark (500 gram)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:23 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een banaan en macadamia noten
magere kwark zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik pak in de rust een bak kwark (500 gram)
Hoe spreek jij Giménez uit?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:27 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom zeggen alle commentatoren 'Firmienjo"?
Daar zit ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Misschien ga ik zo wel gewoon naar bed.
Ik ook, en daar kijk ik verderquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Alleen Brobbey, de rest is vrij onzichtbaar op die bal op de paal na.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:31 schreef Benny het volgende:
Ajax aanvallend sterk. De 0-1 zal spoedig volgen
Misschien ga ik wel met je mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Al besproken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:33 schreef Lonaa het volgende:
Het wordt druk in mijn bed, zo te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |