Hahahahaha prima tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:38 schreef praadje het volgende:
Er stond ineens 'open een nieuw deel'. Te moe voor inspiratie dus vandaar de tt
Dankje. Anders zit ik maar weer te zoekenquote:
Ik weet het niet helemaal zeker hoor, voor hetzelfde geld zitten we in een parallel universumquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dankje. Anders zit ik maar weer te zoeken
Dat zou ook nog eens heel goed mogelijk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker hoor, voor hetzelfde geld zitten we in een parallel universum
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dankje. Anders zit ik maar weer te zoeken
Ik denk dat die optie meer realistisch isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zou ook nog eens heel goed mogelijk kunnen zijn.
Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond weer strictly genot voor mij
BBC 100 jaar week
en omg Angela Rippon legende van come dancing vanavond ook in de studio, bij het eerbetoon optreden aan come dancing![]()
[ afbeelding ]
ziet er nog goed uit voor 78 jaar
Misschien wel, de kachel is al 11 jaar oud. Zit ook nog een onderhoudscontract op dus ik laat wel een mannetje komen. Ik moet eigenlijk eerst nog isoleren was het advies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dat is niet tof. Tijd voor een warmtepomp?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Misschien wel, de kachel is al 11 jaar oud. Zit ook nog een onderhoudscontract op dus ik laat wel een mannetje komen. Ik moet eigenlijk eerst nog isoleren was het advies.
Gecondoleerd.quote:
Avond lieve Cremequote:
Die zijn er veel de laatste dagen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:22 schreef praadje het volgende:
Ach jeetje. Weer een Amber alertHopelijk loopt het goed af.
vergeet ie de harder met de hars te mengenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier kijken naar de kleine treintjes
quote:Mr.Boat epoxy bestaat uit 2 componenten; hars en harder die 2:1 op gewicht gemengd worden.
De verwerkingstijd (pot life) is ca. 45 minuten bij 20 graden. Maak dus niet meer epoxy per keer aan dan je 45 minuten kunt verwerken.
Hahahah dat is niet slim... foutje kan gebeuren, alleen een beetje jammer daar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vergeet ie de harder met de hars te mengen
aha ha ha
ik snap het ook niet zegt
ha ha ha
https://www.mrboat.nl/mrb(...)Qboq7uoaAu5GEALw_wcB
[..]
Ja ze maken mooie dingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:48 schreef StephanL het volgende:
Treintjes vergeten. Nouja kijk nog ook nog even naar Ik hou van Holland, straks f1. Kan de treintjes competitie morgen ook terug kijken. Vind de Hollandse thema altijd wel leuk om te zien op een modelbaan.
Net gekeken .... zeer indrukwekkend, mooi gemaakt.quote:
Fijn dat hun zoektocht wat heeft opgeleverd. Hopelijk geeft dat meer rust.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Net gekeken .... zeer indrukwekkend, mooi gemaakt.
Bizar
Er was ook een topic over, maar jouw post was het eerste resultaat van "schijnstudent".
NWS / Dianne deed alsof ze studeerde, pleegt zelfmoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond alvast schatjes![]()
Deze dame duikt even onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte![]()
GoedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat Code van Coppens weer komt, weer zin in![]()
Die gedachte is geen seconde door mijn hoofd gegaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'n avond, hier ook!quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Ik ga Gouden Uur een kans geven
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Ik ben te moe om me te concentreren maar ik ben hem aan het opnemen. Lijkt me een goede serie.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
F&S / Het gouden uur (npo3)quote:
Zat flink wat spanning in. Ik vond het leukquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is eigenlijk te eng voor meWat ben ik toch een kneus, dit worden weer nachtmerries
Ja... niet iedereen kan een held zijn. Rampvlucht heb ik ook niet afgekeken omdat het te eng voor me wasquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zat flink wat spanning in. Ik vond het leuk
Graag gedaan moppie. Lekker, een stapel boeken en nog fijner dat er licht aan het einde van de tunnel komtquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieverds
Dank je wel weer @:praadje ! Wordt weer gewaardeerd!
Vanavond Hunted kijken
En ik heb mezelf verwend met een stapeltje nieuwe boeken(drie boeken is wel een stapel toch) Beetje lui dagje gehad, maar er komt weer licht aan het einde van de tunnel waarin ik zit/zat. Ben weer een beetje blij en herken mezelf weer een beetje
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan moppie. Lekker, een stapel boeken en nog fijner dat er licht aan het einde van de tunnel komt
Sterkte lieverdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:07 schreef praadje het volgende:
Vroegertje maar sebiet even een MRI'tje doen. Dus niet op tijd terug
Ahh nu moet ik blozen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte lieverdBedankt dat je ondanks alle drukte en toestanden in je leven alsnog een lijst maakt elke avond! Ik heb daar zoveel respect voor en ben je daar zo dankbaar voor. Je bent geweldig
Ja, gaat het de goede kant op met je? Dat zou echt zó fijn zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan moppie. Lekker, een stapel boeken en nog fijner dat er licht aan het einde van de tunnel komt
Ja, dat doet ze goed he? Onovertroffen, zoveel tijd als @praadje hier in steekt. Klassequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte lieverdBedankt dat je ondanks alle drukte en toestanden in je leven alsnog een lijst maakt elke avond! Ik heb daar zoveel respect voor en ben je daar zo dankbaar voor. Je bent geweldig
Joh, het is niet veel werk hoor. Heb gewoon notities staan en de dagelijkse dingen staan daar standaard in. Dan is het een kwestie om de linkjes erbij te zetten en de nieuwe/interessante programma's eraan toe te voegen. Maar heel lief van jequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze goed he? Onovertroffen, zoveel tijd als @:praadje hier in steekt. Klasse
Ja, alleen de komende drie dagen flink gesedeerd. 'k Heb in tien nachten drieënhalf geslapen. Ik heb heel veel energie en die wordt enorm onderdrukt De komende drie dagen verdoofd op de bank series kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gaat het de goede kant op met je? Dat zou echt zó fijn zijn![]()
Oh meissie toch. En slaap is nog wel zo belangrijk. Ik slik slaapmedicatie, zonder functioneer ik echt niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, alleen de komende drie dagen flink gesedeerd. 'k Heb in tien nachten drieënhalf geslapen. Ik heb heel veel energie en die wordt enorm onderdrukt De komende drie dagen verdoofd op de bank series kijken
Ik krijg drie dagen lang elk dagdeel een stevige benzo en 'snachts een stevige pil. Even tot rust komen Gelukkig zijn er dekenjtes en thee en beeldschermenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh meissie toch. En slaap is nog wel zo belangrijk. Ik slik slaapmedicatie, zonder functioneer ik echt niet.
Mijn vraag was eigenlijk voor jullie allebei bedoeld. Voor Child en voor jou. Wat naar dat je zo slecht slaapt. Gelukkig is daar medicatie voor, maar hopelijk herstel je snel en gaat het slapen ook weer makkelijker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh meissie toch. En slaap is nog wel zo belangrijk. Ik slik slaapmedicatie, zonder functioneer ik echt niet.
Ik hoop het ook. Heeft misschien ook wel met de leeftijd te maken hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn vraag was eigenlijk voor jullie allebei bedoeld. Voor Child en voor jou. Wat naar dat je zo slecht slaapt. Gelukkig is daar medicatie voor, maar hopelijk herstel je snel en gaat het slapen ook weer makkelijker.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Heeft misschien ook wel met de leeftijd te maken hoor
Sorry ik voelde me aangesprokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn vraag was eigenlijk voor jullie allebei bedoeld. Voor Child en voor jou. Wat naar dat je zo slecht slaapt. Gelukkig is daar medicatie voor, maar hopelijk herstel je snel en gaat het slapen ook weer makkelijker.
Het was ook voor jou bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry ik voelde me aangesproken
Beetje drukjes maar ik ben er weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar is mijn lieve PotjeGoedenavond lieverd
Ze hebben wat van me te heuren gekregen! Vanmiddag monteur langs geweest. De ontluchter van de pomp lekte. Vervangen, kutkachel werkt weer.quote:
Kan je weer lekker douchen voordat je naar de Spaanse gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze hebben wat van me te heuren gekregen! Vanmiddag monteur langs geweest. De ontluchter van de pomp lekte. Vervangen, kutkachel werkt weer.
Idemquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Opgenomen, kijk t later vanaaf. Er zijn zoveel leuke programma's om 20:30. Keuzestress
Oh, dat zou wel heel leuk zijn. In de gids staat er een H achter. Zal wel een foutje zijn dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/artik(...)dag-te-zien-op-npo-1
Nieuw seizoen staat hier
De uitzendingenreeks wordt de hele week al met veel tamtam aangekondigd, dus geen herhalingen...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel heel leuk zijn. In de gids staat er een H achter. Zal wel een foutje zijn dan.
Tofquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De uitzendingenreeks wordt de hele week al met veel tamtam aangekondigd, dus geen herhalingen...
Lekker avondjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:13 schreef monkyyy het volgende:
AvondOogappels en Van Onschatbare Waarde
Succes morgen mopquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ga naar Mart op de Piste kijken. Van de week zag ik een voorstukje en het leek me eigenlijk heel erg leuk. En daarna lezen en naar bed. Morgen weer een pittig gesprek en medicijninjectie. Dus hopelijk lukt het me morgen goed actief te zijn. Lekker tekenen of haken of breien. We gaan het meemaken
Wel een herhaling.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel heel leuk zijn. In de gids staat er een H achter. Zal wel een foutje zijn dan.
Wijn proeven aan de Moezelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdBen je aan het doen daar?
Balen zeg. Net de eerste aflevering van 'het gouden uur' gekeken. Zit qua niveau wel op gelijke hoogte met De Kraak'.quote:
Je hoeft je echt niet te schamen lieve Child. Ik snap dat het heel heel belangrijk voor je is maar voor je vrienden zal het niet bovenaan de prioriteitenlijst staan. En ergens kun je ze dat ook niet kwalijk nemen, het is echt jouw gevoel en daar moet jij iets mee doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier kamp van Koningsbrugge
Laatste dag dat ik de hele tijd gesedereerd ben
Voor therapie moest ik bij mijn vrienden verzamelen wat ze positief aan me vinden (daarvanuit verder bouwen aan positieve imagineren) en mensen die zeggen "wacht komt vanavond, want ik wil een lijst maken" is ongelooflijk goed voor mijn egoSchaam em zelfs een beetje!
Vandaag lekker lui gelummeld. Mrogen haken en mijn nieuwe, dure kleurpotloden uitproberen.
Zo bedoel ik het niet! Ik vind het juist heel bijzonder dat ze er tijd voor vrij maken en ze neit gewoon "lief" appen, maar echt een lijsjte maken! AL doen ze er drie weken over of doen ze het niet, dan snap ik het. Alleen ze nemen het zo serieus dat mijn hart er warm van is gewordenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te schamen lieve Child. Ik snap dat het heel heel belangrijk voor je is maar voor je vrienden zal het niet bovenaan de prioriteitenlijst staan. En ergens kun je ze dat ook niet kwalijk nemen, het is echt jouw gevoel en daar moet jij iets mee doen.
En misschien je verwachtingen bijstellen. Verwachtingen eindigen vaak in een teleurstelling. Zij kunnen niet weten dat jij daar gelijk antwoord op wilt, anders had je dat moeten benoemen. Vanavond is voor heel veel mensen al snel. Dikke knuffel![]()
Hier ook KvK en vroeg naar bed. Vier dagen aan een werken. Drie dagen om 6.00 uur opstaan, 1 dag om 5.00 uur
Sow, dat hakt er even in. Hopelijk ben je dan wel weer vroeg thuis.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier ook KvK en vroeg naar bed. Vier dagen aan een werken. Drie dagen om 6.00 uur opstaan, 1 dag om 5.00 uur
Ohhh, dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet! Ik vind het juist heel bijzonder dat ze er tijd voor vrij maken en ze neit gewoon "lief" appen, maar echt een lijsjte maken! AL doen ze er drie weken over of doen ze het niet, dan snap ik het. Alleen ze nemen het zo serieus dat mijn hart er warm van is geworden
Avond lief Poppeltje.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allemaal
Na een paar drukke dagen weer tijd om de hele avond lui TV te kijken.
Drie dagen rond een uur of 16.00 en 1 dag rond een uur of 14.00 (hoop ikquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sow, dat hakt er even in. Hopelijk ben je dan wel weer vroeg thuis.
Dat valt dan wel weer mee. Hopelijk kun je morgen voor half 9 nog een tukkie doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje.Fijn dat je lekker de tijd hebt om te relaxen, geniet ervan.
[..]
Drie dagen rond een uur of 16.00 en 1 dag rond een uur of 14.00 (hoop ik)
Natuurlijk mag je in de lijst blijven moppie. Goed aan jezelf denken hoor en een fijne avond alvast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag
Meld me nu vast omdat ik in de avond niet meer online kom voorlopig ipv slaap. Hopelijk mag ik wel in de lijst blijven en blijven posten
Vanavond ga ik flikken kijken. Verder de avond lezen en kleuren
Thxquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:25 schreef praadje het volgende:
Sporza; Veldrijden 17.30-18.00 EEN https://www.tvgids.nl/sport/sporza-veldrijden
@:Van_Poppel
Nee, het is niet normaal met het weer. Ik merkte het ook tijdens het autorijden. Normaal gezien in deze tijd van het jaar staat de zon heel laag en helpt de zonneklep niet en nu nog wel omdat de zon nog steeds hoog staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thx![]()
Ga ik morgen zeker kijken.![]()
Straks slinger ik de schaatsstream aan (dat met deze temperaturen)
Hmm, dan beeld ik het me in denk ik. Naar mijn idee scheen hij altijd rond deze tijd onder de zonneklep door maar dat kan ook later in het jaar/begin van het jaar zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Bizar warm inderdaad (al valt het hier in het Noorden met 19 graden nog wel mee)
De zon staat toch even hoog als normaal in eind oktober...volgens mij hangt dat niet van de temperatuur af.
Volgende week staat de zon om 16h00 idd wel een stuk lagerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Hmm, dan beeld ik het me in denk ik. Naar mijn idee scheen hij altijd rond deze tijd onder de zonneklep door maar dat kan ook later in het jaar/begin van het jaar zijn.
Graag gedaan lief Poppeltje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje![]()
Bedankt voor de gids
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan lief Poppeltje.Volg je de tijd van ons leven?
Je kan ook niet alles kijken heyquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk niet(was het alweer helemaal vergeten)
Misschien kijk ik het terug als ik tijd/zin heb
Mensen die hun hele lijf permanent onder laten tekenen maken normaal gesproken goed doordachte keuzesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Die sleeve maakt hem al verdacht.
Gelukkig ben ik geen rechter
Mee eens, maar ik weet niet of je hem op basis hiervan kunt veroordelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen die hun hele lijf permanent onder laten tekenen maken normaal gesproken goed doordachte keuzes
De eerste 8 minuten reclame zijn nu voorbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Vergeten.![]()
Ik kijk nu met 13 minuten vertraging, kan ik lekker de reclames doorspoelen
Blauwe enveloppen en van de CJIB lekker achter houden. Dan komen er vanzelf aanmaningenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:54 schreef monkyyy het volgende:
Als ik postbode was, dan zou ik niet meer post bij hem in de bus gooien, allemaal de shredder in.
Die dan ook niet aankomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Blauwe enveloppen en van de CJIB lekker achter houden. Dan komen er vanzelf aanmaningen
Mooi dat je nog even meepost/lurktquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:57 schreef praadje het volgende:
Ik kijk mee. Vanuit mijn bedje want ik lees nog even de krant. De wekker gaat heeeeel vroeg morgen.
Deze man lijkt zo blurred wel wat op die van probleemwijken Assen oost met dat voetbal shirt aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Een werkstraf uitvoeren moet in je aard liggen
Almeloooooo Genotquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:28 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij komt deze vrouwelijke rechter uit regio Twente
En de rest van de dag niks doenquote:Op zondag 30 oktober 2022 01:06 schreef monkyyy het volgende:
Zometeen winstertijd, 10 uur wakker worden ipv 11 uur.
Avond moppie. Niet leuk dat je er ziek van bent. Ik was alleen een beetje futloos voor een dagje. Als het te eng is kun je het beter niet kijken. Kijk je lekker de Code van Coppens, heerlijke humor en leuke deelnemers vanavond.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag gevaccineerd en nu er ziek van, jippie
Twijfel over Het Gouden Uur. Goede serie maar de vorige keer was hij eigenlijk te eng voor me...
Het is een goede serie, maar ik werd er vorige week helemaal naar van, dus ik twijfel nog een beetje, misschien kijk ik met een half oogje, want ik wil wel weten heo het afloopt #sukkelquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond moppie. Niet leuk dat je er ziek van bent. Ik was alleen een beetje futloos voor een dagje. Als het te eng is kun je het beter niet kijken. Kijk je lekker de Code van Coppens, heerlijke humor en leuke deelnemers vanavond.
Ik heb alleen aflevering 1 gezien, de andere en die van vanavond moet ik later nog terugkijken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een goede serie, maar ik werd er vorige week helemaal naar van, dus ik twijfel nog een beetje, misschien kijk ik met een half oogje, want ik wil wel weten heo het afloopt #sukkel
Het is idd ook een idee om die overdag te kijken... opties... Die aanslagen waren echt te naar voor woorden...quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb alleen aflevering 1 gezien, de andere en die van vanavond moet ik later nog terugkijken.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:10 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
Code van Coppens voor een deel hier en om 21:00 Formule 1
quote:
quote:
Avond lieverdjesquote:
Absoluutquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:40 schreef praadje het volgende:
Wat een toffe koppels in de Code van Coppens
Eetsmakelijk lieverd en bedankt voor de gids weerquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Avondeten, een wrap met creme fraiche en chili con carne en gemengde geraspte kaas
Alpha Tauri laat ons te vaak in de steek.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:31 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar de hoop opgeven met Leclerc in mijn manager
Oei, zorg goed voor jezelf en beterschap lieverdquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:26 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Komt weer veel op tv. Even kijken wat ik ga kijken, wil het niet te laat maken. Beetje last van koorts en spierpijn. Niks ernstigs, zit nog overeind
Avondquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Goeieavond!
Ik kijk Volle bak bij de Baumgards terug..
Heerlijk voor jequote:Op dinsdag 1 november 2022 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier Bureau Arnhem vanavond
Voelde me vandaag eindelijk weer echt mezelf. Het is me gelukt de hele dag te knutselen
Je volgens mij het concept depressie overwonnenquote:
Klinkt goed. Fijn dat je je zo goed voelt. Ik ga even out na een lange dagquote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zeg vast goedenavond
Vanavond Het Perfecte plaatje.
Straks videobellen met een vriendin en lekker knutselenVandaag heerlijk gehaakt en een lang middagdutje gedaan. Straks komen de boodschappen. Ben een blij mens
Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:02 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesHeerlijk een beetje uitgeslapen. Zo even naar de drogist en dan een ochtendje lekker kokkerellen
. Fijne dag allemaal
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Nasi goreng met Indische speklapjes in ketjapsaus.Staat al lekker te pruttelen.
Lekker! Kom er zo aan met een bakjequote:Op donderdag 3 november 2022 11:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Altijd welkom hoor. Hier is er eten voor iedereenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lekker! Kom er zo aan met een bakje
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja en ik kokkerel graag op mijn vrije dagen. Ook makkelijk voor drukke dagen, trek ik zo een bakkie uit de diepvries.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]zelfs voor deze vega klinkt het lekker. Jij weet wat goed eten is
Slim!quote:Op donderdag 3 november 2022 11:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja en ik kokkerel graag op mijn vrije dagen. Ook makkelijk voor drukke dagen, trek ik zo een bakkie uit de diepvries.
Moet ook kunnen. Hier op faaldagen een stukje pizza.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
hier op faaldagen vaak een paar rijstwafels
Ook lekkerquote:Op donderdag 3 november 2022 11:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Moet ook kunnen. Hier op faaldagen een stukje pizza.
Ho wacht! Jij hebt geen faaldagen, jij werkt keihard en hebt je gezondheid niet mee *kijkt streng*quote:Op donderdag 3 november 2022 11:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Moet ook kunnen. Hier op faaldagen een stukje pizza.
Ook ik heb faaldagen hoor, echt waar.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho wacht! Jij hebt geen faaldagen, jij werkt keihard en hebt je gezondheid niet mee *kijkt streng*
Daar geloof ik niet inquote:Op donderdag 3 november 2022 11:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ook ik heb faaldagen hoor, echt waar.
Topic hier: TV / [NPO1] Kamp van Koningsbrugge #9 Special Editionquote:Op donderdag 3 november 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Hier niet zo'n goede dag, maar goed... iedereen is wel eens terecht verdrietig en vandaag ben ik aan de beurt. Nu kerstmuziek luisteren en meebrullen, knapt een mens van op
Straks Kamp van Koningsbrugge
Is daar trouwens ook een topic van?
Dank je wel Engelquote:Op donderdag 3 november 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Topic hier: TargaFlorio in TV / [NPO1] Kamp van Koningsbrugge #9 Special Edition
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
Heerlijk gekokkereld en gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit meid
Dat je niet alles per ongeluk van je bord schuift. Dat zie ik ook al de vorige keer dat je je prachtige servies liet zien![]()
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
Heerlijk gekokkereld en gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, nee dat is gelukkig nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 3 november 2022 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ziet er goed uit meid
Dat je niet alles per ongeluk van je bord schuift. Dat zie ik ook al de vorige keer dat je je prachtige servies liet zien
Hahahaha ik ben ook een lompe koe hoorquote:Op donderdag 3 november 2022 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, nee dat is gelukkig nog nooit gebeurd
Poeh heftig, lekker ontspannen jijquote:Op donderdag 3 november 2022 18:58 schreef Drass het volgende:
Onderweg naar huis. 12u werkdag is wel voldoende :p
Bikkel. Ik mag morgen 10 uurtjes maar daarna weer lekker 4 dagen vrij (hoop ikquote:Op donderdag 3 november 2022 18:58 schreef Drass het volgende:
Onderweg naar huis. 12u werkdag is wel voldoende :p
Proostquote:Op donderdag 3 november 2022 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, tijd voor een glaasje glühweinsoms moet een mens zichzelf even verwennen
Geen excuus voor
Morgen praadjequote:Op vrijdag 4 november 2022 06:11 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Een vroege gids want het wordt een latertje vandaag. Maak er een mooie dag van
Slaap lekker lieverdquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef praadje het volgende:
Ben er niet bij vanavond, morgen om 4.30 gaat de wekker weer. Niet gepland maar je moet wat over hebben voor je collega's
Fijne avond en tot morgen
Geen frikandellen vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef praadje het volgende:
Ben er niet bij vanavond, morgen om 4.30 gaat de wekker weer. Niet gepland maar je moet wat over hebben voor je collega's
Fijne avond en tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |