quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Ik ga Gouden Uur een kans geven
F&S / Het gouden uur (npo3)quote:
Zat flink wat spanning in. Ik vond het leukquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is eigenlijk te eng voor meWat ben ik toch een kneus, dit worden weer nachtmerries
Ja... niet iedereen kan een held zijn. Rampvlucht heb ik ook niet afgekeken omdat het te eng voor me wasquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zat flink wat spanning in. Ik vond het leuk
Graag gedaan moppie. Lekker, een stapel boeken en nog fijner dat er licht aan het einde van de tunnel komtquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieverds
Dank je wel weer @:praadje ! Wordt weer gewaardeerd!
Vanavond Hunted kijken
En ik heb mezelf verwend met een stapeltje nieuwe boeken(drie boeken is wel een stapel toch) Beetje lui dagje gehad, maar er komt weer licht aan het einde van de tunnel waarin ik zit/zat. Ben weer een beetje blij en herken mezelf weer een beetje
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan moppie. Lekker, een stapel boeken en nog fijner dat er licht aan het einde van de tunnel komt
Sterkte lieverdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:07 schreef praadje het volgende:
Vroegertje maar sebiet even een MRI'tje doen. Dus niet op tijd terug
Ahh nu moet ik blozen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte lieverdBedankt dat je ondanks alle drukte en toestanden in je leven alsnog een lijst maakt elke avond! Ik heb daar zoveel respect voor en ben je daar zo dankbaar voor. Je bent geweldig
Ja, gaat het de goede kant op met je? Dat zou echt zó fijn zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan moppie. Lekker, een stapel boeken en nog fijner dat er licht aan het einde van de tunnel komt
Ja, dat doet ze goed he? Onovertroffen, zoveel tijd als @praadje hier in steekt. Klassequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte lieverdBedankt dat je ondanks alle drukte en toestanden in je leven alsnog een lijst maakt elke avond! Ik heb daar zoveel respect voor en ben je daar zo dankbaar voor. Je bent geweldig
Joh, het is niet veel werk hoor. Heb gewoon notities staan en de dagelijkse dingen staan daar standaard in. Dan is het een kwestie om de linkjes erbij te zetten en de nieuwe/interessante programma's eraan toe te voegen. Maar heel lief van jequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze goed he? Onovertroffen, zoveel tijd als @:praadje hier in steekt. Klasse
Ja, alleen de komende drie dagen flink gesedeerd. 'k Heb in tien nachten drieënhalf geslapen. Ik heb heel veel energie en die wordt enorm onderdrukt De komende drie dagen verdoofd op de bank series kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gaat het de goede kant op met je? Dat zou echt zó fijn zijn![]()
Oh meissie toch. En slaap is nog wel zo belangrijk. Ik slik slaapmedicatie, zonder functioneer ik echt niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, alleen de komende drie dagen flink gesedeerd. 'k Heb in tien nachten drieënhalf geslapen. Ik heb heel veel energie en die wordt enorm onderdrukt De komende drie dagen verdoofd op de bank series kijken
Ik krijg drie dagen lang elk dagdeel een stevige benzo en 'snachts een stevige pil. Even tot rust komen Gelukkig zijn er dekenjtes en thee en beeldschermenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh meissie toch. En slaap is nog wel zo belangrijk. Ik slik slaapmedicatie, zonder functioneer ik echt niet.
Mijn vraag was eigenlijk voor jullie allebei bedoeld. Voor Child en voor jou. Wat naar dat je zo slecht slaapt. Gelukkig is daar medicatie voor, maar hopelijk herstel je snel en gaat het slapen ook weer makkelijker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh meissie toch. En slaap is nog wel zo belangrijk. Ik slik slaapmedicatie, zonder functioneer ik echt niet.
Ik hoop het ook. Heeft misschien ook wel met de leeftijd te maken hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn vraag was eigenlijk voor jullie allebei bedoeld. Voor Child en voor jou. Wat naar dat je zo slecht slaapt. Gelukkig is daar medicatie voor, maar hopelijk herstel je snel en gaat het slapen ook weer makkelijker.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Heeft misschien ook wel met de leeftijd te maken hoor
Sorry ik voelde me aangesprokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn vraag was eigenlijk voor jullie allebei bedoeld. Voor Child en voor jou. Wat naar dat je zo slecht slaapt. Gelukkig is daar medicatie voor, maar hopelijk herstel je snel en gaat het slapen ook weer makkelijker.
Het was ook voor jou bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry ik voelde me aangesproken
Beetje drukjes maar ik ben er weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar is mijn lieve PotjeGoedenavond lieverd
Ze hebben wat van me te heuren gekregen! Vanmiddag monteur langs geweest. De ontluchter van de pomp lekte. Vervangen, kutkachel werkt weer.quote:
Kan je weer lekker douchen voordat je naar de Spaanse gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze hebben wat van me te heuren gekregen! Vanmiddag monteur langs geweest. De ontluchter van de pomp lekte. Vervangen, kutkachel werkt weer.
Idemquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Opgenomen, kijk t later vanaaf. Er zijn zoveel leuke programma's om 20:30. Keuzestress
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |