Het is een goede serie, maar ik werd er vorige week helemaal naar van, dus ik twijfel nog een beetje, misschien kijk ik met een half oogje, want ik wil wel weten heo het afloopt #sukkelquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond moppie. Niet leuk dat je er ziek van bent. Ik was alleen een beetje futloos voor een dagje. Als het te eng is kun je het beter niet kijken. Kijk je lekker de Code van Coppens, heerlijke humor en leuke deelnemers vanavond.
Ik heb alleen aflevering 1 gezien, de andere en die van vanavond moet ik later nog terugkijken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een goede serie, maar ik werd er vorige week helemaal naar van, dus ik twijfel nog een beetje, misschien kijk ik met een half oogje, want ik wil wel weten heo het afloopt #sukkel
Het is idd ook een idee om die overdag te kijken... opties... Die aanslagen waren echt te naar voor woorden...quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb alleen aflevering 1 gezien, de andere en die van vanavond moet ik later nog terugkijken.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:10 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
Code van Coppens voor een deel hier en om 21:00 Formule 1
quote:
quote:
Avond lieverdjesquote:
Absoluutquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:40 schreef praadje het volgende:
Wat een toffe koppels in de Code van Coppens
Eetsmakelijk lieverd en bedankt voor de gids weerquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Avondeten, een wrap met creme fraiche en chili con carne en gemengde geraspte kaas
Alpha Tauri laat ons te vaak in de steek.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:31 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar de hoop opgeven met Leclerc in mijn manager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |