Hahahahaha prima tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:38 schreef praadje het volgende:
Er stond ineens 'open een nieuw deel'. Te moe voor inspiratie dus vandaar de tt
Dankje. Anders zit ik maar weer te zoekenquote:
Ik weet het niet helemaal zeker hoor, voor hetzelfde geld zitten we in een parallel universumquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dankje. Anders zit ik maar weer te zoeken
Dat zou ook nog eens heel goed mogelijk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker hoor, voor hetzelfde geld zitten we in een parallel universum
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dankje. Anders zit ik maar weer te zoeken
Ik denk dat die optie meer realistisch isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zou ook nog eens heel goed mogelijk kunnen zijn.
Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond weer strictly genot voor mij
BBC 100 jaar week
en omg Angela Rippon legende van come dancing vanavond ook in de studio, bij het eerbetoon optreden aan come dancing![]()
[ afbeelding ]
ziet er nog goed uit voor 78 jaar
Misschien wel, de kachel is al 11 jaar oud. Zit ook nog een onderhoudscontract op dus ik laat wel een mannetje komen. Ik moet eigenlijk eerst nog isoleren was het advies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dat is niet tof. Tijd voor een warmtepomp?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Misschien wel, de kachel is al 11 jaar oud. Zit ook nog een onderhoudscontract op dus ik laat wel een mannetje komen. Ik moet eigenlijk eerst nog isoleren was het advies.
Gecondoleerd.quote:
Avond lieve Cremequote:
Die zijn er veel de laatste dagen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:22 schreef praadje het volgende:
Ach jeetje. Weer een Amber alertHopelijk loopt het goed af.
vergeet ie de harder met de hars te mengenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier kijken naar de kleine treintjes
quote:Mr.Boat epoxy bestaat uit 2 componenten; hars en harder die 2:1 op gewicht gemengd worden.
De verwerkingstijd (pot life) is ca. 45 minuten bij 20 graden. Maak dus niet meer epoxy per keer aan dan je 45 minuten kunt verwerken.
Hahahah dat is niet slim... foutje kan gebeuren, alleen een beetje jammer daar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vergeet ie de harder met de hars te mengen
aha ha ha
ik snap het ook niet zegt
ha ha ha
https://www.mrboat.nl/mrb(...)Qboq7uoaAu5GEALw_wcB
[..]
Ja ze maken mooie dingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:48 schreef StephanL het volgende:
Treintjes vergeten. Nouja kijk nog ook nog even naar Ik hou van Holland, straks f1. Kan de treintjes competitie morgen ook terug kijken. Vind de Hollandse thema altijd wel leuk om te zien op een modelbaan.
Net gekeken .... zeer indrukwekkend, mooi gemaakt.quote:
Fijn dat hun zoektocht wat heeft opgeleverd. Hopelijk geeft dat meer rust.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Net gekeken .... zeer indrukwekkend, mooi gemaakt.
Bizar
Er was ook een topic over, maar jouw post was het eerste resultaat van "schijnstudent".
NWS / Dianne deed alsof ze studeerde, pleegt zelfmoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond alvast schatjes![]()
Deze dame duikt even onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte![]()
GoedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat Code van Coppens weer komt, weer zin in![]()
Die gedachte is geen seconde door mijn hoofd gegaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'n avond, hier ook!quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Ik ga Gouden Uur een kans geven
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Ik ben te moe om me te concentreren maar ik ben hem aan het opnemen. Lijkt me een goede serie.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
F&S / Het gouden uur (npo3)quote:
Zat flink wat spanning in. Ik vond het leukquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is eigenlijk te eng voor meWat ben ik toch een kneus, dit worden weer nachtmerries
Ja... niet iedereen kan een held zijn. Rampvlucht heb ik ook niet afgekeken omdat het te eng voor me wasquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zat flink wat spanning in. Ik vond het leuk
Graag gedaan moppie. Lekker, een stapel boeken en nog fijner dat er licht aan het einde van de tunnel komtquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieverds
Dank je wel weer @:praadje ! Wordt weer gewaardeerd!
Vanavond Hunted kijken
En ik heb mezelf verwend met een stapeltje nieuwe boeken(drie boeken is wel een stapel toch) Beetje lui dagje gehad, maar er komt weer licht aan het einde van de tunnel waarin ik zit/zat. Ben weer een beetje blij en herken mezelf weer een beetje
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan moppie. Lekker, een stapel boeken en nog fijner dat er licht aan het einde van de tunnel komt
Sterkte lieverdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:07 schreef praadje het volgende:
Vroegertje maar sebiet even een MRI'tje doen. Dus niet op tijd terug
Ahh nu moet ik blozen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte lieverdBedankt dat je ondanks alle drukte en toestanden in je leven alsnog een lijst maakt elke avond! Ik heb daar zoveel respect voor en ben je daar zo dankbaar voor. Je bent geweldig
Ja, gaat het de goede kant op met je? Dat zou echt zó fijn zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan moppie. Lekker, een stapel boeken en nog fijner dat er licht aan het einde van de tunnel komt
Ja, dat doet ze goed he? Onovertroffen, zoveel tijd als @praadje hier in steekt. Klassequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte lieverdBedankt dat je ondanks alle drukte en toestanden in je leven alsnog een lijst maakt elke avond! Ik heb daar zoveel respect voor en ben je daar zo dankbaar voor. Je bent geweldig
Joh, het is niet veel werk hoor. Heb gewoon notities staan en de dagelijkse dingen staan daar standaard in. Dan is het een kwestie om de linkjes erbij te zetten en de nieuwe/interessante programma's eraan toe te voegen. Maar heel lief van jequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze goed he? Onovertroffen, zoveel tijd als @:praadje hier in steekt. Klasse
Ja, alleen de komende drie dagen flink gesedeerd. 'k Heb in tien nachten drieënhalf geslapen. Ik heb heel veel energie en die wordt enorm onderdrukt De komende drie dagen verdoofd op de bank series kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gaat het de goede kant op met je? Dat zou echt zó fijn zijn![]()
Oh meissie toch. En slaap is nog wel zo belangrijk. Ik slik slaapmedicatie, zonder functioneer ik echt niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, alleen de komende drie dagen flink gesedeerd. 'k Heb in tien nachten drieënhalf geslapen. Ik heb heel veel energie en die wordt enorm onderdrukt De komende drie dagen verdoofd op de bank series kijken
Ik krijg drie dagen lang elk dagdeel een stevige benzo en 'snachts een stevige pil. Even tot rust komen Gelukkig zijn er dekenjtes en thee en beeldschermenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh meissie toch. En slaap is nog wel zo belangrijk. Ik slik slaapmedicatie, zonder functioneer ik echt niet.
Mijn vraag was eigenlijk voor jullie allebei bedoeld. Voor Child en voor jou. Wat naar dat je zo slecht slaapt. Gelukkig is daar medicatie voor, maar hopelijk herstel je snel en gaat het slapen ook weer makkelijker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh meissie toch. En slaap is nog wel zo belangrijk. Ik slik slaapmedicatie, zonder functioneer ik echt niet.
Ik hoop het ook. Heeft misschien ook wel met de leeftijd te maken hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn vraag was eigenlijk voor jullie allebei bedoeld. Voor Child en voor jou. Wat naar dat je zo slecht slaapt. Gelukkig is daar medicatie voor, maar hopelijk herstel je snel en gaat het slapen ook weer makkelijker.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Heeft misschien ook wel met de leeftijd te maken hoor
Sorry ik voelde me aangesprokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn vraag was eigenlijk voor jullie allebei bedoeld. Voor Child en voor jou. Wat naar dat je zo slecht slaapt. Gelukkig is daar medicatie voor, maar hopelijk herstel je snel en gaat het slapen ook weer makkelijker.
Het was ook voor jou bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry ik voelde me aangesproken
Beetje drukjes maar ik ben er weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar is mijn lieve PotjeGoedenavond lieverd
Ze hebben wat van me te heuren gekregen! Vanmiddag monteur langs geweest. De ontluchter van de pomp lekte. Vervangen, kutkachel werkt weer.quote:
Kan je weer lekker douchen voordat je naar de Spaanse gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze hebben wat van me te heuren gekregen! Vanmiddag monteur langs geweest. De ontluchter van de pomp lekte. Vervangen, kutkachel werkt weer.
Idemquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Opgenomen, kijk t later vanaaf. Er zijn zoveel leuke programma's om 20:30. Keuzestress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |