Sow, dat hakt er even in. Hopelijk ben je dan wel weer vroeg thuis.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier ook KvK en vroeg naar bed. Vier dagen aan een werken. Drie dagen om 6.00 uur opstaan, 1 dag om 5.00 uur
Ohhh, dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet! Ik vind het juist heel bijzonder dat ze er tijd voor vrij maken en ze neit gewoon "lief" appen, maar echt een lijsjte maken! AL doen ze er drie weken over of doen ze het niet, dan snap ik het. Alleen ze nemen het zo serieus dat mijn hart er warm van is geworden
Avond lief Poppeltje.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allemaal
Na een paar drukke dagen weer tijd om de hele avond lui TV te kijken.
Drie dagen rond een uur of 16.00 en 1 dag rond een uur of 14.00 (hoop ikquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sow, dat hakt er even in. Hopelijk ben je dan wel weer vroeg thuis.
Dat valt dan wel weer mee. Hopelijk kun je morgen voor half 9 nog een tukkie doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje.Fijn dat je lekker de tijd hebt om te relaxen, geniet ervan.
[..]
Drie dagen rond een uur of 16.00 en 1 dag rond een uur of 14.00 (hoop ik)
Natuurlijk mag je in de lijst blijven moppie. Goed aan jezelf denken hoor en een fijne avond alvast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag
Meld me nu vast omdat ik in de avond niet meer online kom voorlopig ipv slaap. Hopelijk mag ik wel in de lijst blijven en blijven posten
Vanavond ga ik flikken kijken. Verder de avond lezen en kleuren
Thxquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:25 schreef praadje het volgende:
Sporza; Veldrijden 17.30-18.00 EEN https://www.tvgids.nl/sport/sporza-veldrijden
@:Van_Poppel
Nee, het is niet normaal met het weer. Ik merkte het ook tijdens het autorijden. Normaal gezien in deze tijd van het jaar staat de zon heel laag en helpt de zonneklep niet en nu nog wel omdat de zon nog steeds hoog staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thx![]()
Ga ik morgen zeker kijken.![]()
Straks slinger ik de schaatsstream aan (dat met deze temperaturen)
Hmm, dan beeld ik het me in denk ik. Naar mijn idee scheen hij altijd rond deze tijd onder de zonneklep door maar dat kan ook later in het jaar/begin van het jaar zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Bizar warm inderdaad (al valt het hier in het Noorden met 19 graden nog wel mee)
De zon staat toch even hoog als normaal in eind oktober...volgens mij hangt dat niet van de temperatuur af.
Volgende week staat de zon om 16h00 idd wel een stuk lagerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Hmm, dan beeld ik het me in denk ik. Naar mijn idee scheen hij altijd rond deze tijd onder de zonneklep door maar dat kan ook later in het jaar/begin van het jaar zijn.
Graag gedaan lief Poppeltje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje![]()
Bedankt voor de gids
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan lief Poppeltje.Volg je de tijd van ons leven?
Je kan ook niet alles kijken heyquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk niet(was het alweer helemaal vergeten)
Misschien kijk ik het terug als ik tijd/zin heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |