Oh, dat zou wel heel leuk zijn. In de gids staat er een H achter. Zal wel een foutje zijn dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/artik(...)dag-te-zien-op-npo-1
Nieuw seizoen staat hier
De uitzendingenreeks wordt de hele week al met veel tamtam aangekondigd, dus geen herhalingen...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel heel leuk zijn. In de gids staat er een H achter. Zal wel een foutje zijn dan.
Tofquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De uitzendingenreeks wordt de hele week al met veel tamtam aangekondigd, dus geen herhalingen...
Lekker avondjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:13 schreef monkyyy het volgende:
AvondOogappels en Van Onschatbare Waarde
Succes morgen mopquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ga naar Mart op de Piste kijken. Van de week zag ik een voorstukje en het leek me eigenlijk heel erg leuk. En daarna lezen en naar bed. Morgen weer een pittig gesprek en medicijninjectie. Dus hopelijk lukt het me morgen goed actief te zijn. Lekker tekenen of haken of breien. We gaan het meemaken
Wel een herhaling.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel heel leuk zijn. In de gids staat er een H achter. Zal wel een foutje zijn dan.
Wijn proeven aan de Moezelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdBen je aan het doen daar?
Balen zeg. Net de eerste aflevering van 'het gouden uur' gekeken. Zit qua niveau wel op gelijke hoogte met De Kraak'.quote:
Je hoeft je echt niet te schamen lieve Child. Ik snap dat het heel heel belangrijk voor je is maar voor je vrienden zal het niet bovenaan de prioriteitenlijst staan. En ergens kun je ze dat ook niet kwalijk nemen, het is echt jouw gevoel en daar moet jij iets mee doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier kamp van Koningsbrugge
Laatste dag dat ik de hele tijd gesedereerd ben
Voor therapie moest ik bij mijn vrienden verzamelen wat ze positief aan me vinden (daarvanuit verder bouwen aan positieve imagineren) en mensen die zeggen "wacht komt vanavond, want ik wil een lijst maken" is ongelooflijk goed voor mijn egoSchaam em zelfs een beetje!
Vandaag lekker lui gelummeld. Mrogen haken en mijn nieuwe, dure kleurpotloden uitproberen.
Zo bedoel ik het niet! Ik vind het juist heel bijzonder dat ze er tijd voor vrij maken en ze neit gewoon "lief" appen, maar echt een lijsjte maken! AL doen ze er drie weken over of doen ze het niet, dan snap ik het. Alleen ze nemen het zo serieus dat mijn hart er warm van is gewordenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te schamen lieve Child. Ik snap dat het heel heel belangrijk voor je is maar voor je vrienden zal het niet bovenaan de prioriteitenlijst staan. En ergens kun je ze dat ook niet kwalijk nemen, het is echt jouw gevoel en daar moet jij iets mee doen.
En misschien je verwachtingen bijstellen. Verwachtingen eindigen vaak in een teleurstelling. Zij kunnen niet weten dat jij daar gelijk antwoord op wilt, anders had je dat moeten benoemen. Vanavond is voor heel veel mensen al snel. Dikke knuffel![]()
Hier ook KvK en vroeg naar bed. Vier dagen aan een werken. Drie dagen om 6.00 uur opstaan, 1 dag om 5.00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |