quote:Op donderdag 3 november 2022 11:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Nasi goreng met Indische speklapjes in ketjapsaus.Staat al lekker te pruttelen.
Lekker! Kom er zo aan met een bakjequote:Op donderdag 3 november 2022 11:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Altijd welkom hoor. Hier is er eten voor iedereenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lekker! Kom er zo aan met een bakje
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja en ik kokkerel graag op mijn vrije dagen. Ook makkelijk voor drukke dagen, trek ik zo een bakkie uit de diepvries.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]zelfs voor deze vega klinkt het lekker. Jij weet wat goed eten is
Slim!quote:Op donderdag 3 november 2022 11:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja en ik kokkerel graag op mijn vrije dagen. Ook makkelijk voor drukke dagen, trek ik zo een bakkie uit de diepvries.
Moet ook kunnen. Hier op faaldagen een stukje pizza.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
hier op faaldagen vaak een paar rijstwafels
Ook lekkerquote:Op donderdag 3 november 2022 11:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Moet ook kunnen. Hier op faaldagen een stukje pizza.
Ho wacht! Jij hebt geen faaldagen, jij werkt keihard en hebt je gezondheid niet mee *kijkt streng*quote:Op donderdag 3 november 2022 11:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Moet ook kunnen. Hier op faaldagen een stukje pizza.
Ook ik heb faaldagen hoor, echt waar.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho wacht! Jij hebt geen faaldagen, jij werkt keihard en hebt je gezondheid niet mee *kijkt streng*
Daar geloof ik niet inquote:Op donderdag 3 november 2022 11:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ook ik heb faaldagen hoor, echt waar.
Topic hier: TV / [NPO1] Kamp van Koningsbrugge #9 Special Editionquote:Op donderdag 3 november 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Hier niet zo'n goede dag, maar goed... iedereen is wel eens terecht verdrietig en vandaag ben ik aan de beurt. Nu kerstmuziek luisteren en meebrullen, knapt een mens van op
Straks Kamp van Koningsbrugge
Is daar trouwens ook een topic van?
Dank je wel Engelquote:Op donderdag 3 november 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Topic hier: TargaFlorio in TV / [NPO1] Kamp van Koningsbrugge #9 Special Edition
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
Heerlijk gekokkereld en gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit meid
Dat je niet alles per ongeluk van je bord schuift. Dat zie ik ook al de vorige keer dat je je prachtige servies liet zien![]()
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
Heerlijk gekokkereld en gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |