Het ging er net omheen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 03:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt net wakker van onweer hier. Woon hemelsbreed zo'n 50km van Lelystad, denk ik.
Ik ga geen lawaai lopen maken in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 03:33 schreef puzziepie het volgende:
Marciano weer aan het zeiken tegen Kim
quote:
Goffedommequote:
Is DT.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:20 schreef Thorelf het volgende:
he he ik ben er weer ik bleef error krijgen
Percentage waarvan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
Amai,Maddy heeft haar nog niet laten zien en nu willen ze een percentage.
Had je zomaar 30 punten opgeleverd weerquote:
Van de 1000 euro.quote:
Ik vind het kinderachtig als ze dat zouden doen, dat arme mens zit er helemaal doorheenquote:
Wie is jullie x3quote:
Ik krijg straks een positieve note.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had je zomaar 30 punten opgeleverd weer
waar is moraquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
Altijd zo leuk aan Jeff,eerst een grote bek,maar hij staat er wel wanneer nodig.
Jammer is dat he.Dit zijn momenten dat je het even leuk kan doen.Al is het er al maar om te zijn.quote:
Ah okay....krijgen ze een percentage als ze het niet helemaal halen of waarom is dat van belang?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van het bedrag wat ze verdienen?
Maddy opfokkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....krijgen ze een percentage als ze het niet helemaal halen of waarom is dat van belang?
Ahh op die manierquote:
zij is denkt ze..zij hoeft er niet te zijn!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer is dat he.Dit zijn momenten dat je het even leuk kan doen.Al is het er al maar om te zijn.
Je bent er.quote:
yeah!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent er.![]()
![]()
![]()
Zal ik hardstyle posten?
Jij bent er nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent er.![]()
![]()
![]()
Zal ik hardstyle posten?
GJ stuurt haar ook naar bed nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Voegt niks toe.
Ga maar.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:36 schreef engine het volgende:
[..]
Jij bent er nog![]()
![]()
![]()
Snel dan...voordat Dot wakker wordt![]()
earthquake en dan op je paaltjequote:
Kenner gespot.quote:
quote:
Al meer dan 4 uur ,en niemand zegt iets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:50 schreef engine het volgende:
Leila zegt geen woord en is alleen beetje bezig fikkie te stoken
als je moe wordt krijg je het koudquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:50 schreef engine het volgende:
Wat zit Jappie ingepakt trouwens...het is 15 graden buiten.
En Imading is gewoon nog wakker maar denkt fuck jullie op die paalquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:56 schreef FreshFruit het volgende:
Fok off met je corvee.Waar zijn die lui om te supporten?
Ik droom soms complete topics,dan gaat het echt niet goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:58 schreef engine het volgende:
Zoë: "sinds ik hier woon droom ik echt heel heftig".
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik droom soms complete topics,dan gaat het echt niet goed.
Doe ik dan ook.quote:
Mex was ziekjes opeens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:02 schreef Thorelf het volgende:
ik hoor nog steeds de namen mexx en mora niet
quote:
hij heeft gelijk... en zeker het zeiken want dat doen de luiaards welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:06 schreef engine het volgende:
Jeff zeuren over de groep dat niemand vrijwillig wakker blijft. Zeikerd
Denk je echt dat ze daar gaat zitten ter ondersteuning?quote:
true want er valt niks te halen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze daar gaat zitten ter ondersteuning?
Het is geen aardbeving in Groningen.
Het stoort mij een beetje dat Jeff geen kans onbenut laat om de groep/anderen af te zeiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij heeft gelijk... en zeker het zeiken want dat doen de luiaards wel
nee hij zegt wat hij denkt....soms zonder na te denken,maar er zijn personen die echt geen moer doen,,,maar wel commentaar hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het stoort mij een beetje dat Jeff geen kans onbenut laat om de groep/anderen af te zeiken.
Dan denkt hij vaak negatief. Even los van wat anderen wel/niet doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee hij zegt wat hij denkt....soms zonder na te denken,maar er zijn personen die echt geen moer doen,,,maar wel commentaar hebben
Nee laat die maar liggen.quote:
Wie dan?quote:
Berend ofzo...Jan Willem mag ook.quote:
Die bewaren voor het inkak moment freon.quote:
Dat leek me ondertussen wel aangebrokenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bewaren voor het inkak moment freon.
Over zijn 5 plas momenten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:22 schreef engine het volgende:
Ik snap even niet wat er gebeurde maar Jasper gaat naar de wc
[ afbeelding ]
Sow dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:23 schreef engine het volgende:
Jasper vraagt hoevaak hij nog naar de wc mag.
Scheids: "Moet je zelf bijhouden. Jij wilt geld verdienen"
Nou ja zeg.Waar komt dit vandaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en die dikke pruik heeft totaal nog niets gedaan buiten om eten bietsen
Dikke pruikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en die dikke pruik heeft totaal nog niets gedaan buiten om eten bietsen
omdat ik vind dat zij weinig tot niets toevoegtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.Waar komt dit vandaan?
Dat mag Elf.Hij doet best veel buiten beeld. En hij zit er nu ook toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
omdat ik vind dat zij weinig tot niets toevoegt
? wiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag Elf.Hij doet best veel buiten beeld. En hij zit er nu ook toch?
Ik ga even fout.quote:
quote:
Dank je.quote:
Vertrouwen is goed,controle is beter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:37 schreef engine het volgende:
Waarom loopt die scheids mee als ze naar de wc gaan?
Prima ,niks mis mee.quote:
Opzich niet maar het is wat weinig denk ik want hij is niet heel klein ofzo.quote:
Drank maakt je zo..Ik ben trots op hem.quote:
?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drank maakt je zo..Ik ben trots op hem.
[ afbeelding ]
Wil je dat echt weten?quote:
Trusten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:02 schreef Thorelf het volgende:
het is mooi geweest... truste allemaal
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:02 schreef Thorelf het volgende:
het is mooi geweest... truste allemaal
Dit gaat wel even duren.Ik was er al lang geweest.quote:
Als Maddy eerst gaat make uppen wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat wel even duren.Ik was er al lang geweest.
Wie?quote:
De woordkunstenaar.quote:
Zoe: Dat is Akwasi toch ook?quote:
Goedemorgen,nog een paar uurtjes.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:24 schreef Seattle het volgende:
Goeiemorgen! Eindelijk wat te zien in de ochtend. GJ en Kim K op dit moment nog de meeste praatjes. Isaac en Jappie behoorlijk stil
Goedemorgenquote:
Gert Jan zei iets over dat kunnen ze niet in de uitzending doen. Ik kreeg niet helemaal mee wat hij bedoelde.quote:
Nee ik snapte het ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Gert Jan zei iets over dat kunnen ze niet in de uitzending doen. Ik kreeg niet helemaal mee wat hij bedoelde.
Gelijk met de botte bijl.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:32 schreef engine het volgende:
De manager gaat even onder handen genomen worden.
Bah .. misselijk ditquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:32 schreef engine het volgende:
De manager gaat even onder handen genomen worden.
Gelijk afkappen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bah .. misselijk dit
Iemand nog verder in een hoek drukken
Gisteren was de discussie dat anderen er ook wel wilden zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:39 schreef Seattle het volgende:
Wat een onzin wat GJ zegt over dat de paalzitters een percentage van de opbrengst zouden moeten krijgen. Alle credits en een applaus. Maar geen geld
Ik word hier echt naar van . Met zijn allen tegen één ,quote:
Helemaal mee eens. Echt idioot gewoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word hier echt naar van . Met zijn allen tegen één ,
Kim voelt zich nu de bink door idiote eisen te gaan stellen over hun paalzit dag, wil iets extra's terwijl dit gewoon een groepsopdracht is .
Kim voelt zich helemaal de queen, staat sterk omdat ze met Marciano is , en loopt al dagen met haar clubje Maddy te beschuldigen en te vernederen .
Echt te triest voor woorden.
GJ gooit nog ff wat olie op het vuur met zijn vette bek
Ongelofelijk die twee
Jasper en Isaac zeggen niks. Dat zegt in dit geval genoeg.quote:
Niks aan toe te te voegen,dit is heel naar.Vooral omdat wij weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word hier echt naar van . Met zijn allen tegen één ,
Kim voelt zich nu de bink door idiote eisen te gaan stellen over hun paalzit dag, wil iets extra's terwijl dit gewoon een groepsopdracht is .
Kim voelt zich helemaal de queen, staat sterk omdat ze met Marciano is , en loopt al dagen met haar clubje Maddy te beschuldigen en te vernederen .
Echt te triest voor woorden.
GJ gooit nog ff wat olie op het vuur met zijn vette bek
Ongelofelijk die twee
Ik stop hier het gesprek.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef R0T29 het volgende:
Maddy zit erbij alsof ze heel de nacht heeft zitten cossen. Goedemorgen trouwens
Cossen had ze vast leuker gevondenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef R0T29 het volgende:
Maddy zit erbij alsof ze heel de nacht heeft zitten cossen. Goedemorgen trouwens
GM ,ik ben nog fris en fruitig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef R0T29 het volgende:
Erg he... ik zit me echt op te vretenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef Seattle het volgende:
En ook geen empathie he. Madeleine is voor hun nu geen mens meer, maar een manager
Ja dit is wel schrijnend om te zien weer. Ze heeft het zwaar maar ze gaat niet opgeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef puzziepie het volgende:
Die Maddy wordt nu al meer dan een week totaal kapot gemaakt en een wrak .
En ze gaan maar door en door en door .. tenenkrommend dit
Hoe doe je dat ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM ,ik ben nog fris en fruitig.
Deze man.quote:
Dacht ik ook al: of ze kunnen zich goed afsluiten of ze hebben het zwaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
Eeehm laten we Jappie en Isaac even in de gaten houden?
Het is jammer dat dit nu allemaal gebeurt met alleen deze mensen . Dat er niemand bij is die dit hoort en ziet .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit is wel schrijnend om te zien weer. Ze heeft het zwaar maar ze gaat niet opgeven.
Ik vind het slap dat Isaac niks zegt. Hij voelt zich altijd de herder van de groep. Dan is dit een moment om in te grijpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dacht ik ook al: of ze kunnen zich goed afsluiten of ze hebben het zwaar
De enige die ik nu niet hoor is Isaac, en Jappie houdt zich ook wat op de vlaktequote:
Maddy is een wrak , en dat buiten ze nu uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:00 schreef Seattle het volgende:
Ik zou weglopen en zeggen: kom eens met een goed uitgewerkt voorstel, jullie zitten hier toch wel even en dan zal ik nadenken of ik dat voorstel in de groep gooi. Later!
Volgens mij is Isaac zijn Gameplan om chaos te creeeren. Verdeel en Heers. Dat is nu niet nodig, want die chaos is er alquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het slap dat Isaac niks zegt. Hij voelt zich altijd de herder van de groep. Dan is dit een moment om in te grijpen.
Met zijn allen tegen één.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy is een wrak , en dat buiten ze nu uit
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij is Isaac zijn Gameplan om chaos te creeeren. Verdeel en Heers. Dat is nu niet nodig, want die chaos is er al
Ja ... en hij is ook vies bezig , altijd de beschermer uithangen en nu iemand helemaal murw laten praten door anderen .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het slap dat Isaac niks zegt. Hij voelt zich altijd de herder van de groep. Dan is dit een moment om in te grijpen.
manager is dan ook een individuele functie, dus jaquote:
Dan heb ik meer respect voor Maddy. Die het wel probeert goed te doen voor de hele groep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij is Isaac zijn Gameplan om chaos te creeeren. Verdeel en Heers. Dat is nu niet nodig, want die chaos is er al
Dat doet hij altijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ... en hij is ook vies bezig , altijd de beschermer uithangen en nu iemand helemaal murw laten praten door anderen .
Natuurlijk heeft Maddy ook haar aandeel , moet ze zelf wat duidelijker gaan handelen,
maar Isaac laat zich nu heel nasty en hypocriet zien
Die manager is onderdeel van de groep. Het is geen dictator.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
manager is dan ook een individuele functie, dus ja
Haar intenties zijn oprecht, dat geloof ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dan heb ik meer respect voor Maddy. Die het wel probeert goed te doen voor de hele groep.
Imi,quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:08 schreef Seattle het volgende:
En niemand van die mensen peinst er ook maar over om de volgende manager te zijn
Ik bedoelde die mensen die nu buiten zitten. Alleen ‘zwakkere’ mensen steken hun vinger op om manager te zijnquote:
dan kun je net zo goed geen manager hebben als die gelijk staat aan de groep. Zodra je een manager aanstelt is er sprake van hiërarchie. Noem het dan anders, coördinator of zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Die manager is onderdeel van de groep. Het is geen dictator.
Ja,dat is het ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:11 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik bedoelde die mensen die nu buiten zitten. Alleen ‘zwakkere’ mensen steken hun vinger op om manager te zijn
Wauw okay .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:05 schreef Charmian het volgende:
Madeleine had kunnen weten dat ze tegen dit soort dingen aan zou lopen als ze manager zou worden. Geen medelijden. Aan de andere kant zitten er wel zuigers in de groep. Goh tis net het echte leven.
Ja dat kun je ook net zo goed niet. Het is in dit geval een functie met weinig betekenis. Wat als iemand weigert naar de manager te luisteren? Dat mag gewoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed geen manager hebben als die gelijk staat aan de groep. Zodra je een manager aanstelt is er sprake van hiërarchie. Noem het dan anders, coördinator of zo.
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:08 schreef Seattle het volgende:
En niemand van die mensen peinst er ook maar over om de volgende manager te zijn
Wat toevalligquote:
Precies, je kunt het niet goed doen. Alleen verantwoordelijkheden, geen bevoegdheden. Enige beloning is dat je niet genomineerd of weggestemd kan worden een maand langquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kun je ook net zo goed niet. Het is in dit geval een functie met weinig betekenis. Wat als iemand weigert naar de manager te luisteren? Dat mag gewoon.
Je kan beter de spindoctor zijn.quote:
In het echte leven kun je uit de tent worden geschopt als je niet luistert naar de manager. Madeleine is gewoon niet geschikt en laat zich gek maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kun je ook net zo goed niet. Het is in dit geval een functie met weinig betekenis. Wat als iemand weigert naar de manager te luisteren? Dat mag gewoon.
Dat klopt, Madeleine is absoluut niet geschikt. Maar ze kan ook geen mensen de loods uit schoppen. Ze mag helemaal niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
In het echte leven kun je uit de tent worden geschopt als je niet luistert naar de manager. Madeleine is gewoon niet geschikt en laat zich gek maken.
O gezellig! Alle Cossers samen aan de koffiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
Eerst maar even koffie.
[ afbeelding ]
Ja dat klopt. Maar dat praat het gedrag van anderen niet goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
In het echte leven kun je uit de tent worden geschopt als je niet luistert naar de manager. Madeleine is gewoon niet geschikt en laat zich gek maken.
Geen cake?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
Eerst maar even koffie.
[ afbeelding ]
Dat is altijd het mooiste momentje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
O gezellig! Alle Cossers samen aan de koffie
quote:
Hij zit erover na te denken en hij gaat niets overleggen , als mensen voor hem kiezen, gaat het op zijn manier (voor zover dat kan mbt febo uiteraard )quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat zou echt tof zijn. Iemand die op zijn strepen gaat staan
1 keer kiezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij zit erover na te denken en hij gaat niets overleggen , als mensen voor hem kiezen gaat het op zijn manier (voor zover dat kan mbt febo uiteraard )
Ja, en één keer in de week overleg , sommige dingen laten stemmen maar het meeste gaat hij dan bepalen.quote:
Ik vind dat ze het nog goed volhouden idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zullen ze een ongelooflijk houten kont hebben
Dat hele managers verhaal vond /vind ik sowieso raar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:32 schreef Seattle het volgende:
Eigenlijk zou de manager een coach moeten krijgen van het programma
heyquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zullen ze een ongelooflijk houten kont hebben
Ja! Ik benijd het hen niet. Eens zie hoe handig ze nu met het geld omgaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het nog goed volhouden idd.
Vanuit de FEBO gezien is het een handige positie. Alleen het is naar voor degene die manager is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele managers verhaal vond /vind ik sowieso raar.
Je bent de puppet van de febo , maar daar kom je pas achter als je manager bent .
Je mag niet alles delen met de rest , dus dat zorgt ook al ervoor dat je alleen komt te staan
Zouden ze geleerd hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik benijd het hen niet. Eens zie hoe handig ze nu met het geld omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |