hij heeft gelijk... en zeker het zeiken want dat doen de luiaards welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:06 schreef engine het volgende:
Jeff zeuren over de groep dat niemand vrijwillig wakker blijft. Zeikerd
Denk je echt dat ze daar gaat zitten ter ondersteuning?quote:
true want er valt niks te halen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze daar gaat zitten ter ondersteuning?
Het is geen aardbeving in Groningen.
Het stoort mij een beetje dat Jeff geen kans onbenut laat om de groep/anderen af te zeiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij heeft gelijk... en zeker het zeiken want dat doen de luiaards wel
nee hij zegt wat hij denkt....soms zonder na te denken,maar er zijn personen die echt geen moer doen,,,maar wel commentaar hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het stoort mij een beetje dat Jeff geen kans onbenut laat om de groep/anderen af te zeiken.
Dan denkt hij vaak negatief. Even los van wat anderen wel/niet doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee hij zegt wat hij denkt....soms zonder na te denken,maar er zijn personen die echt geen moer doen,,,maar wel commentaar hebben
Nee laat die maar liggen.quote:
Wie dan?quote:
Berend ofzo...Jan Willem mag ook.quote:
Die bewaren voor het inkak moment freon.quote:
Dat leek me ondertussen wel aangebrokenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bewaren voor het inkak moment freon.
Over zijn 5 plas momenten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:22 schreef engine het volgende:
Ik snap even niet wat er gebeurde maar Jasper gaat naar de wc
[ afbeelding ]
Sow dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:23 schreef engine het volgende:
Jasper vraagt hoevaak hij nog naar de wc mag.
Scheids: "Moet je zelf bijhouden. Jij wilt geld verdienen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |