Ik word hier echt naar van . Met zijn allen tegen één ,quote:
Helemaal mee eens. Echt idioot gewoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word hier echt naar van . Met zijn allen tegen één ,
Kim voelt zich nu de bink door idiote eisen te gaan stellen over hun paalzit dag, wil iets extra's terwijl dit gewoon een groepsopdracht is .
Kim voelt zich helemaal de queen, staat sterk omdat ze met Marciano is , en loopt al dagen met haar clubje Maddy te beschuldigen en te vernederen .
Echt te triest voor woorden.
GJ gooit nog ff wat olie op het vuur met zijn vette bek
Ongelofelijk die twee
Jasper en Isaac zeggen niks. Dat zegt in dit geval genoeg.quote:
Niks aan toe te te voegen,dit is heel naar.Vooral omdat wij weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word hier echt naar van . Met zijn allen tegen één ,
Kim voelt zich nu de bink door idiote eisen te gaan stellen over hun paalzit dag, wil iets extra's terwijl dit gewoon een groepsopdracht is .
Kim voelt zich helemaal de queen, staat sterk omdat ze met Marciano is , en loopt al dagen met haar clubje Maddy te beschuldigen en te vernederen .
Echt te triest voor woorden.
GJ gooit nog ff wat olie op het vuur met zijn vette bek
Ongelofelijk die twee
Ik stop hier het gesprek.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef R0T29 het volgende:
Maddy zit erbij alsof ze heel de nacht heeft zitten cossen. Goedemorgen trouwens
Cossen had ze vast leuker gevondenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef R0T29 het volgende:
Maddy zit erbij alsof ze heel de nacht heeft zitten cossen. Goedemorgen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |