Ja dat klopt. Maar dat praat het gedrag van anderen niet goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
In het echte leven kun je uit de tent worden geschopt als je niet luistert naar de manager. Madeleine is gewoon niet geschikt en laat zich gek maken.
Geen cake?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
Eerst maar even koffie.
[ afbeelding ]
Dat is altijd het mooiste momentje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
O gezellig! Alle Cossers samen aan de koffie
quote:
Hij zit erover na te denken en hij gaat niets overleggen , als mensen voor hem kiezen, gaat het op zijn manier (voor zover dat kan mbt febo uiteraard )quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat zou echt tof zijn. Iemand die op zijn strepen gaat staan
1 keer kiezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij zit erover na te denken en hij gaat niets overleggen , als mensen voor hem kiezen gaat het op zijn manier (voor zover dat kan mbt febo uiteraard )
Ja, en één keer in de week overleg , sommige dingen laten stemmen maar het meeste gaat hij dan bepalen.quote:
Ik vind dat ze het nog goed volhouden idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zullen ze een ongelooflijk houten kont hebben
Dat hele managers verhaal vond /vind ik sowieso raar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:32 schreef Seattle het volgende:
Eigenlijk zou de manager een coach moeten krijgen van het programma
heyquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zullen ze een ongelooflijk houten kont hebben
Ja! Ik benijd het hen niet. Eens zie hoe handig ze nu met het geld omgaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het nog goed volhouden idd.
Vanuit de FEBO gezien is het een handige positie. Alleen het is naar voor degene die manager is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele managers verhaal vond /vind ik sowieso raar.
Je bent de puppet van de febo , maar daar kom je pas achter als je manager bent .
Je mag niet alles delen met de rest , dus dat zorgt ook al ervoor dat je alleen komt te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |