GM ,ik ben nog fris en fruitig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef R0T29 het volgende:
Maddy zit erbij alsof ze heel de nacht heeft zitten cossen. Goedemorgen trouwens
Erg he... ik zit me echt op te vretenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef Seattle het volgende:
En ook geen empathie he. Madeleine is voor hun nu geen mens meer, maar een manager
Ja dit is wel schrijnend om te zien weer. Ze heeft het zwaar maar ze gaat niet opgeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:55 schreef puzziepie het volgende:
Die Maddy wordt nu al meer dan een week totaal kapot gemaakt en een wrak .
En ze gaan maar door en door en door .. tenenkrommend dit
Hoe doe je dat ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM ,ik ben nog fris en fruitig.
Deze man.quote:
Dacht ik ook al: of ze kunnen zich goed afsluiten of ze hebben het zwaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
Eeehm laten we Jappie en Isaac even in de gaten houden?
Het is jammer dat dit nu allemaal gebeurt met alleen deze mensen . Dat er niemand bij is die dit hoort en ziet .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 06:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit is wel schrijnend om te zien weer. Ze heeft het zwaar maar ze gaat niet opgeven.
Ik vind het slap dat Isaac niks zegt. Hij voelt zich altijd de herder van de groep. Dan is dit een moment om in te grijpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dacht ik ook al: of ze kunnen zich goed afsluiten of ze hebben het zwaar
De enige die ik nu niet hoor is Isaac, en Jappie houdt zich ook wat op de vlaktequote:
Maddy is een wrak , en dat buiten ze nu uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:00 schreef Seattle het volgende:
Ik zou weglopen en zeggen: kom eens met een goed uitgewerkt voorstel, jullie zitten hier toch wel even en dan zal ik nadenken of ik dat voorstel in de groep gooi. Later!
Volgens mij is Isaac zijn Gameplan om chaos te creeeren. Verdeel en Heers. Dat is nu niet nodig, want die chaos is er alquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het slap dat Isaac niks zegt. Hij voelt zich altijd de herder van de groep. Dan is dit een moment om in te grijpen.
Met zijn allen tegen één.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy is een wrak , en dat buiten ze nu uit
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij is Isaac zijn Gameplan om chaos te creeeren. Verdeel en Heers. Dat is nu niet nodig, want die chaos is er al
Ja ... en hij is ook vies bezig , altijd de beschermer uithangen en nu iemand helemaal murw laten praten door anderen .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het slap dat Isaac niks zegt. Hij voelt zich altijd de herder van de groep. Dan is dit een moment om in te grijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |