Ik weet niet of je currysaus in huis hebt?! Is erg lekker met cornedbeef en een plukje sla/andijvie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:41 schreef Karzai het volgende:
ook zwarte koffie
yoghurt met aardbeienjam en een banaan
straks nog een boterham met corned beef
nee geen currysaus in huis, wel ketchupquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet niet of je currysaus in huis hebt?! Is erg lekker met cornedbeef en een plukje sla/andijvie.
Jammer, dat is net weer anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee geen currysaus in huis, wel ketchup
Ik kom er aan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:32 schreef Karzai het volgende:
Wat lekkere dingetjes op de markt gehaald
[ afbeelding ]
Dit is ook wel 1 van de betere bakkers in Den Haagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
N.a.v. de tip:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou hij was idd verdraaid lekker![]()
Chocola heel goed en de slagroom was denk gemengd met eiwitschuim want zo smaakte het.
Potverdikkiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
N.a.v. de tip:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Chocola heel goed en de slagroom was denk gemengd met eiwitschuim want zo smaakte het.
Ohhhquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
N.a.v. de tip:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup, maar ik drink eerst m'n bockje op[ afbeelding ]
Ik had daar laatst de falafel van. Dikke prima behalve dan de gortdroge falafelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vanavond. Voor een kant en klaar maaltijd best prima en volgens mij nog best gezond.
Hamburger werd uiteindelijk een kroketquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:32 schreef Moass het volgende:
Vanavond bloemkoolsoep met rundvlees en broodje separatorvleeshamburger
Dat vind ik vaak een probleem met falafel, vreselijk.quote:
Zo'n saladebowl, bedoel je? Die vind ik ook best chill, al is de falafel dan inderdaad wel erg droog.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had daar laatst de falafel van. Dikke prima behalve dan de gortdroge falafel
Het werd dus goulashquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef marc0871 het volgende:
Voor morgen heb ik weer rundvlees meegenomen. Stoofpotje, dus. Draadjesvlees, hachee.
Of goulash (de soep).
In ieder geval, lekker.
Ooooeh, die ziet er goed uit! Waar is het en hoe heet die zaak?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Was weer een heerlijke dag
[ link | afbeelding ]
Starbucks cappuccino met sojamelk (zo lekker is de cappuccino daar!)
Bij een nieuw goedlopende ramenrestaurantje geweest:
[ link | afbeelding ]
Kip gyoza
[ link | afbeelding ]
Mijn ramen: spicy miso kip (spicy level 5, het hoogst)
[ link | afbeelding ]
Spicy miso cha siu (spicy level 4)
Toe softijs in een eetbare beker
Nieuwe ramentent is al heel populair, druk en is echt heel erg lekker. Mijn ramen was heerlijk, kip lekker mals en zo fijn met een zachtgekookt ei. Had nog wel heter gemogen van mij maar was goed pittig, de meeste kunnen dit level niet aan.
Werknemer wil zelf ook graag level 5 nog wijzigen maar het is nu zo druk dat ze nu hun focus moeten leggen op het allemaal aan kunnen en dan gaan ze het recept wijzigen
Currybierquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Eigen gebrouwen currybier, beetje vreemd maar wel lekker.
Weizen is het basisbier en deze ingrediënten gingen er bij de kook in:quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Currybier![]()
Basisbier?
Wanneer curry toevoegen? Maischen, koken, hoofd of nagisting?
Hoe voeg je het toe? Poeder, pasta of losse ingrediënten?
Die pannekoeken ga ik echt een keer proberen, maar ik zie er zo tegenop.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:04 schreef marc0871 het volgende:
Pannenkoeken.
[ afbeelding ]
Het filmpje kenden jullie, hè
Cool. Dankquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weizen is het basisbier en deze ingrediënten gingen er bij de kook in:
[ afbeelding ]
Meh. Je moet het idd ff doen, maar eigenlijk is het net een werkje van niks.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:49 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Die pannekoeken ga ik echt een keer proberen, maar ik zie er zo tegenop.
Tamago Ramen & Fried Chicken, Den Haag.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:34 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ooooeh, die ziet er goed uit! Waar is het en hoe heet die zaak?
Mooi gelukt!quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:33 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Net uit de oven.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken bistro krielaardappeltjes met lenteui. Daarbij een salade met ei, tomaat en komkommer met mosterd-honingdressing en gebakken gekruide biefstukspiezen.
Patat met goulash, ook lekker.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:18 schreef marc0871 het volgende:
Deel 2 van mijn goulash.
Mijn interne klok loopt nog niet goed, dus ik zat al voor half vijf te eten.
Gevolg is wel dat ik nu weer trek heb.
Ik ben patatjes aan het bakken![]()
Waarom al dat lekkers niet met capucijners?quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Bruine bonen, uitgebakken vetspek, speklap, appelmoes, ui, amsterdamse ui, augurk en natuurlijk veel mosterd
Ik vind bruine bonen net zo lekker hoor. Kan makkelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom al dat lekkers niet met capucijners?
Met bruine bonen of capucijners?quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanvond op het menu: Chili con carne
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond: opgebakken Italiaanse roerbakgroentes met gebakken bloemkoolrijst, ui en knoflook en een varkenshaas die eerst langzaam gegaard is in de sous vide-waterbak en daarna nog even hard aan de buitenkant aangebraden is.
Klinkt heel bijzonder, èn lekker.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:16 schreef NoCigar het volgende:
Soort soep met o.m. geweekte witte bonen, fijngesneden venkel en boerenkool, pecorino en citroensap (dat was het recept, zelf nog toegevoegd spekjes en pasta.)
Veel.
Geneer je niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Klinkt heel bijzonder, èn lekker.
O.T. Hier allerlei toestanden, waardoor het koken erbij inschoot dus het werd veel melbatoastjes met filet américain, brie, noten en een appel als diner
Geen gêne hier, anders zou ik het niet opschrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Geneer je niet.
Iedereen heeft weleens zo'n dag en menu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |