Hamburger werd uiteindelijk een kroketquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:32 schreef Moass het volgende:
Vanavond bloemkoolsoep met rundvlees en broodje separatorvleeshamburger
Dat vind ik vaak een probleem met falafel, vreselijk.quote:
Zo'n saladebowl, bedoel je? Die vind ik ook best chill, al is de falafel dan inderdaad wel erg droog.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had daar laatst de falafel van. Dikke prima behalve dan de gortdroge falafel
Het werd dus goulashquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef marc0871 het volgende:
Voor morgen heb ik weer rundvlees meegenomen. Stoofpotje, dus. Draadjesvlees, hachee.
Of goulash (de soep).
In ieder geval, lekker.
Ooooeh, die ziet er goed uit! Waar is het en hoe heet die zaak?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Was weer een heerlijke dag
[ link | afbeelding ]
Starbucks cappuccino met sojamelk (zo lekker is de cappuccino daar!)
Bij een nieuw goedlopende ramenrestaurantje geweest:
[ link | afbeelding ]
Kip gyoza
[ link | afbeelding ]
Mijn ramen: spicy miso kip (spicy level 5, het hoogst)
[ link | afbeelding ]
Spicy miso cha siu (spicy level 4)
Toe softijs in een eetbare beker
Nieuwe ramentent is al heel populair, druk en is echt heel erg lekker. Mijn ramen was heerlijk, kip lekker mals en zo fijn met een zachtgekookt ei. Had nog wel heter gemogen van mij maar was goed pittig, de meeste kunnen dit level niet aan.
Werknemer wil zelf ook graag level 5 nog wijzigen maar het is nu zo druk dat ze nu hun focus moeten leggen op het allemaal aan kunnen en dan gaan ze het recept wijzigen
Currybierquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Eigen gebrouwen currybier, beetje vreemd maar wel lekker.
Weizen is het basisbier en deze ingrediënten gingen er bij de kook in:quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Currybier![]()
Basisbier?
Wanneer curry toevoegen? Maischen, koken, hoofd of nagisting?
Hoe voeg je het toe? Poeder, pasta of losse ingrediënten?
Die pannekoeken ga ik echt een keer proberen, maar ik zie er zo tegenop.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:04 schreef marc0871 het volgende:
Pannenkoeken.
[ afbeelding ]
Het filmpje kenden jullie, hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |