Dit is ook wel 1 van de betere bakkers in Den Haagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
N.a.v. de tip:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou hij was idd verdraaid lekker![]()
Chocola heel goed en de slagroom was denk gemengd met eiwitschuim want zo smaakte het.
Potverdikkiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
N.a.v. de tip:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Chocola heel goed en de slagroom was denk gemengd met eiwitschuim want zo smaakte het.
Ohhhquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
N.a.v. de tip:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup, maar ik drink eerst m'n bockje op[ afbeelding ]
Ik had daar laatst de falafel van. Dikke prima behalve dan de gortdroge falafelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vanavond. Voor een kant en klaar maaltijd best prima en volgens mij nog best gezond.
Hamburger werd uiteindelijk een kroketquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:32 schreef Moass het volgende:
Vanavond bloemkoolsoep met rundvlees en broodje separatorvleeshamburger
Dat vind ik vaak een probleem met falafel, vreselijk.quote:
Zo'n saladebowl, bedoel je? Die vind ik ook best chill, al is de falafel dan inderdaad wel erg droog.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had daar laatst de falafel van. Dikke prima behalve dan de gortdroge falafel
Het werd dus goulashquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef marc0871 het volgende:
Voor morgen heb ik weer rundvlees meegenomen. Stoofpotje, dus. Draadjesvlees, hachee.
Of goulash (de soep).
In ieder geval, lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |