Ik weet niet of je currysaus in huis hebt?! Is erg lekker met cornedbeef en een plukje sla/andijvie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:41 schreef Karzai het volgende:
ook zwarte koffie
yoghurt met aardbeienjam en een banaan
straks nog een boterham met corned beef
nee geen currysaus in huis, wel ketchupquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet niet of je currysaus in huis hebt?! Is erg lekker met cornedbeef en een plukje sla/andijvie.
Jammer, dat is net weer anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee geen currysaus in huis, wel ketchup
Ik kom er aan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:32 schreef Karzai het volgende:
Wat lekkere dingetjes op de markt gehaald
[ afbeelding ]
Dit is ook wel 1 van de betere bakkers in Den Haagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
N.a.v. de tip:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou hij was idd verdraaid lekker![]()
Chocola heel goed en de slagroom was denk gemengd met eiwitschuim want zo smaakte het.
Potverdikkiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
N.a.v. de tip:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Chocola heel goed en de slagroom was denk gemengd met eiwitschuim want zo smaakte het.
Ohhhquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
N.a.v. de tip:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup, maar ik drink eerst m'n bockje op[ afbeelding ]
Ik had daar laatst de falafel van. Dikke prima behalve dan de gortdroge falafelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vanavond. Voor een kant en klaar maaltijd best prima en volgens mij nog best gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |