quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
In november 2020 was de eerste bierproeverij, wie heeft zin om november 2022 weer een FOK! bierproeverij te doen?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen en ook wel mee helpen organiseren, maar dat lukt me alleen als we drinken op zaterdagavond. Op vrijdagavond kan ik niet drinken, want ik moet elke zaterdag vroeg op.
En hoe denken jullie over zaterdagavond?quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:24 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is er genoeg animo voor een nieuwe editie. Leuk!
[..]
Wat mij betreft is zaterdagavond geen probleem, maar ik weet niet of dat ook voor de anderen geldt.
Mijn voorkeur ging altijd al naar de zaterdagquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
En hoe denken jullie over zaterdagavond?
Echt?! Dan waarschijnlijk omdat ik die eerste maand afspraken had op zaterdag, maar ik vind zaterdag ook prima.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn voorkeur ging altijd al naar de zaterdag
Ik meen dat het destijds de vrijdagavond geworden is omdat dat bij jou en Prisha de voorkeur had
Echt jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Dan waarschijnlijk omdat ik die eerste maand afspraken had op zaterdag, maar ik vind zaterdag ook prima.
Iedereen nomineert 2 biertjes, daaruit worden er dan 8 (wanneer die maand 4 vrijdag/zaterdagen heeft) gekozen om die maand op vrijdag- of zaterdagavond 2 biertjes van te proeven. Ondertussen wordt gezellig in dit topic gepost, meningen over biertjes gegeven en @chufi plaatst zijn fameuze foto's van de biertjes.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
Maar hoe gaat het in z’n werk allemaal?
Toch geen webcam of iets? Of gewoon in dit topic posten? En dan 2 biertjes per avond?
Dan komt jou toch zaterdag vrijdag beter uit?quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
Zaterdag komt beter uit overigens. Ik moet om de week op zaterdag werken
Zie de OPquote:Op zondag 16 oktober 2022 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
Maar hoe gaat het in z’n werk allemaal?
Dat zegt ze toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komt jou toch zaterdag beter uit?
Ja nee ik bedoel vrijdag, dus ik heb het even aangepastquote:
Volgens mij bedoelt ze dat ze liever op zaterdag drinkt ipv vrijdag, omdat ze soms de dag erop moet werkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel vrijdag, dus ik heb het even aangepast
Ooooow dat las ik er niet inquote:Op zondag 16 oktober 2022 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze liever op zaterdag drinkt ipv vrijdag, omdat ze soms de dag erop moet werken
Gewoon slikken!!!quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:16 schreef Mazikeen het volgende:
En als je het biertje niet lust? Ik bedoel ik hou echt niet van donker bier. Dan ga ik kokhalzen
Stiekem weg mikken en iets pakken wat wel te drinken is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:16 schreef Mazikeen het volgende:
Als het vrijdag wordt dan is het minder fijn omdat ik de volgende dag moet werken.
Dus dan is zaterdagavond beter
En als je het biertje niet lust? Ik bedoel ik hou echt niet van donker bier. Dan ga ik kokhalzen
Wij mannen doen dat niet, wij zijn bikkelsquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Stiekem weg mikken en iets pakken wat wel te drinken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:15 schreef D. het volgende:
[..]
Wij mannen doen dat niet, wij zijn bikkelsJa ik meld het ook wel hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Thanks!!quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:00 schreef D. het volgende:
Even wat oud-deelnemers attenderen op activiteiten alhier
@:oma-nijn
@:espri
@:tonja
@:flory
@:sodeknetters
@:Gast_op_Afstand_GOA
Polls werken bij mij nooit, en dat is irritant. Mijn ‘zaterdag’ zou dus ‘vrijdag’ moeten zijn.quote:
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef D. het volgende:
Ik heb al welgeteld 0 nominaties ontvangen
Is het nodig/verstandig er een deadline aan te hangen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef D. het volgende:
Meer dan een jaar geleden inmiddels.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker wel. Maanden geleden al.
Wij durven echt niets meer aan te dragenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef D. het volgende:
Ik heb ze genoteerd, en jouw post even aangepastquote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Twee Amsterdamse biertjes van mij als nominatie
Ik meen me te herinneren dat jullie keuzes best meevielenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij durven echt niets meer aan te dragen![]()
Misschien moet ik er een disclaimer aanhangen: zuipen op eigen risico
Volgens mij vielen ze in het 'Jopengenre'quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jullie keuzes best meevielen
Of ik heb het verdrongen, dat kan ook
Straks even zoeken dan, heb alles bewaardquote:Op donderdag 20 oktober 2022 02:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Meer dan een jaar geleden inmiddels.
Dan heeft Pullup ze verdrongenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij vielen ze in het 'Jopengenre'
Kan gebeurenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij vielen ze in het 'Jopengenre'
quote:
Die witte ken ik, lekker biertjequote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Edit
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Hmm, ik heb er eentje genomineerd....
Ik zal SF het serveren als hij al ligt....... 10% alc.
Blue Edithquote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Edit
ja wat is dat nouquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Er moet meer gezopen worden in 2022![]()
ik probeer juist te minderenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Er moet meer gezopen worden in 2022![]()
Misschien een combi, een keer een vrijdag en dan weer een zaterdag, zodat iedereen een keer kan aanhaken?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Meedoen vinden we top. Ondanks, dat ik bier niet te zuipen vind.
Zoals velen van jullie weten kunnen wij nooit op zaterdag omdat SF dan moet werken.
Goed plan. Vrijdagen komen voor mij ook beter uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Misschien een combi, een keer een vrijdag en dan weer een zaterdag, zodat iedereen een keer kan aanhaken?
Dat zou top zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Misschien een combi, een keer een vrijdag en dan weer een zaterdag, zodat iedereen een keer kan aanhaken?
Dan nomineer ik twee Rotterdamse biertjesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Edit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan nomineer ik twee Rotterdamse biertjes
Goed plan en ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan nomineer ik twee Rotterdamse biertjes
Ja, het is belangrijker dat iedereen mee kan doen. Wat mij betreft kan het dan ook wel 1 keer per week, ipv 1 keer per twee weken, omdat het in de praktijk dan toch 1 keer in de twee weken wordt voor de mensen die niet op een bepaalde dag kunnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Proost..wat een leukequote:
Geen idee. Maar als november de biermaand is, dan mogen we wel opschieten. Vaak moet het toch bij Mr. Hop vandaan komen o.i.d.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, het is belangrijker dat iedereen mee kan doen. Wat mij betreft kan het dan ook wel 1 keer per week, ipv 1 keer per twee weken, omdat het in de praktijk dan toch 1 keer in de twee weken wordt voor de mensen die niet op een bepaalde dag kunnen.
Met 8 biertjes zijn het dan 4 weekenden. Maar met genoeg inzendingen kunnen het ook 5 of 6 weekenden worden.
Over die inzendingen gesproken, ik heb nog niks doorgegeven, is er een deadline?
Ja vandaag is de deadlinequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, het is belangrijker dat iedereen mee kan doen. Wat mij betreft kan het dan ook wel 1 keer per week, ipv 1 keer per twee weken, omdat het in de praktijk dan toch 1 keer in de twee weken wordt voor de mensen die niet op een bepaalde dag kunnen.
Met 8 biertjes zijn het dan 4 weekenden. Maar met genoeg inzendingen kunnen het ook 5 of 6 weekenden worden.
Over die inzendingen gesproken, ik heb nog niks doorgegeven, is er een deadline?
Jummie, die mag je nominerenquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen al om de naam heb ik deze genomen
Daarna deze gehad….
[ afbeelding ]
Bullebak
Leuke, zijn ze lekker ook?quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daarna deze gehad….
[ afbeelding ]
Bullebak
quote:
Hierna nog een lowlanderquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]Die ziet er minder lekker uit (weet mijn smaak)
Maar wederom proostKnap als je de camera recht kan houden voor de volgende
Dat kanquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vandaag is de deadlineToch @:D.?
Tuuuuurlijk lukt dat. Ik drink niet snel achter elkaar. En heb gegeten tussendoorquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]Die ziet er minder lekker uit (weet mijn smaak)
Maar wederom proostKnap als je de camera recht kan houden voor de volgende
De eeuwige jeugd...quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daarna deze gehad….
[ afbeelding ]
Bullebak
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een highlander om het af te leren![]()
[ afbeelding ]
Haha. Proostquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een highlander om het af te leren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:03 schreef D. het volgende:
Ik heb met de verkregen inzendingen een lijstje kunnen samenstellen
Zal morgen even de OP maken, dan is het boodschappenlijstje ook bekend
Zin inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:03 schreef D. het volgende:
Ik heb met de verkregen inzendingen een lijstje kunnen samenstellen
Zal morgen even de OP maken, dan is het boodschappenlijstje ook bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Brewery42 De AanhouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 november
Biertje 1
Brouwerij 't IJ IJwitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Brewdog Tiramisu TyrannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 november
Biertje 1
Wilderen Tripel KanunnikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Bird Brewery NogMeerkoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 november
Biertje 1
Texels Skuumkoppe (Blik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Zuyd Jura 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsgierig naar welke bieren de revue reeds gepasseerd zijn in eerdere edities?
De complete lijst kun je hier terugvinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 30-10-2022 10:58:07 ]![]()
Even het volgende
- Alle biertjes zijn verkrijgbaar Mr. Hop, behalve het IJwit, maar dat kun je vinden bij de meeste plaatselijke supermarkten.
- Enkele mensen hebben biertjes genomineerd die zowel bij Mr. Hop als bij de supermarkt NIET verkrijgbaar zijn, graag hier bij een eventueel vervolg rekening mee houden.
- Ik heb alle proeverijen nu op de zaterdagen gezet. Omdat niet iedereen (alle) zaterdagen kan is één of meerdere proeverijen verschuiven naar een vrijdag mogelijk. Zijn die wensen er, geeft dit aub aan!
edit: alle proeverijen staan (weer) op vrijdagen.
[ Bericht 3% gewijzigd door D. op 30-10-2022 10:59:11 ]![]()
Mooie biertjes, 2 Texelse![]()
@pullup heeft geluk dat mijn Jopen niet door de nominatie is gekomen
[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 29-10-2022 21:38:24 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
D. is vast ook een stiekeme Jopen haterquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
@:pullup heeft gelukt dat mijn Jopen niet door de nominatie is gekomenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik denk dat wel, want anders had er maar 1 Texelse in de lijst gestaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
D. is vast ook een stiekeme Jopen hater
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Aannamesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
D. is vast ook een stiekeme Jopen haterMr. Hop had 'm nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat wel, want anders had er maar 1 Texelse in de lijst gestaan![]()
![]()
Mr Hop
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
SF en ik hebben besloten om ook de hele mikmak aan te schaffen. Wij slaan die meuk op vrijdag achterover en schrijven op een kladje wat we er van vinden. Of we liggen lam op de bank
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Even het volgende
- Alle biertjes zijn verkrijgbaar Mr. Hop, behalve het IJwit, maar dat kun je vinden bij de meeste plaatselijke supermarkten.
- Enkele mensen hebben biertjes genomineerd die zowel bij Mr. Hop als bij de supermarkt NIET verkrijgbaar zijn, graag hier bij een eventueel vervolg rekening mee houden.
- Ik heb alle proeverijen nu op de zaterdagen gezet. Omdat niet iedereen (alle) zaterdagen kan is één of meerdere proeverijen verschuiven naar een vrijdag mogelijk. Zijn die wensen er, geeft dit aub aan!Ik kan zaterdag 5 november niet. Misschien als er meer zijn die het vrijdag 4 november prima vinden, dat we dat kunnen aanhouden?quote:Op zondag 30 oktober 2022 00:03 schreef oma-Nijn het volgende:
SF en ik hebben besloten om ook de hele mikmak aan te schaffen. Wij slaan die meuk op vrijdag achterover en schrijven op een kladje wat we er van vinden. Of we liggen lam op de bank![]()
Misschien heb ik het mis maar volgens mij kunnen de meesten juist op vrijdag wel, waarom is het dan op zaterdag gepland?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Even het volgende
- Ik heb alle proeverijen nu op de zaterdagen gezet. Omdat niet iedereen (alle) zaterdagen kan is één of meerdere proeverijen verschuiven naar een vrijdag mogelijk. Zijn die wensen er, geeft dit aub aan!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis maar volgens mij kunnen de meesten juist op vrijdag wel, waarom is het dan op zaterdag gepland?quote:![]()
![]()
Die had ik niet gezien, maar druk nu net per ongeluk op zaterdag (mobiel).quote:
Ik las juist in het topic dat bijvoorbeeld Domni en Shii vrijdag als voorkeur gaven,vandaar dat de uitslag mij verbaasd. Ik vind eigenlijk wel dat de voorkeur van 'oud gedienden' zwaarder mee tellen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dan zet ik alles wel weer op de vrijdagenquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar die poll klopt niet![]()
![]()
Als ik het goed begrijp kunnen oma en Silverfox er op zaterdag ook niet bij zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien, maar druk nu net per ongeluk op zaterdag (mobiel).
Ik las juist in het topic dat bijvoorbeeld Domni en Shii vrijdag als voorkeur gaven,vandaar dat de uitslag mij verbaasd. Ik vind eigenlijk wel dat de voorkeur van 'oud gedienden' zwaarder mee tellen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Sorry voor de onrust en mij maakt het in principe niet uit, maar het lijkt mij dat er op vrijdag meer mensen bij kunnen zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zet ik alles wel weer op de vrijdagenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
De poll sprak dat tegen, en niet iedereen sprak zich uit in het topic, dus moet ergens vanuit gaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry voor de onrust en mij maakt het in principe niet uit, maar het lijkt mij dat er op vrijdag meer mensen bij kunnen zijn.![]()
![]()
Nee klopt niet. Ik had in eerste instantie zaterdag ingevuld in de poll (maar ik was vergeten dat oma Nijn en Silverfox dan niet kunnen). Maar toevallig kan ik in november twee keer niet. Het maakt mij niet heel veel uit. Normaal gesproken heb ik op vrijdag minder gepland dan op zaterdag.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien, maar druk nu net per ongeluk op zaterdag (mobiel).
Ik las juist in het topic dat bijvoorbeeld Domni en Shii vrijdag als voorkeur gaven,vandaar dat de uitslag mij verbaasd. Ik vind eigenlijk wel dat de voorkeur van 'oud gedienden' zwaarder mee tellen.
Ik weet niet of de stemmers op de poll ook allemaal daadwerkelijk mee gaan doen.![]()
Volgende keren doen we een enquêtequote:Op zondag 30 oktober 2022 11:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Ik had in eerste instantie zaterdag ingevuld in de poll (maar ik was vergeten dat oma Nijn en Silverfox dan niet kunnen). Maar toevallig kan ik in november twee keer niet. Het maakt mij niet heel veel uit. Normaal gesproken heb ik op vrijdag minder gepland dan op zaterdag.
Ik weet niet of de stemmers op de poll ook allemaal daadwerkelijk mee gaan doen.![]()
![]()
Ach komt wel goed. Misschien dat we in de loop van de week kunnen polsen wie er ook daadwerkelijk mee gaan proeven.quote:![]()
Precies, de poll kan ook ingevuld zijn door een paar lolbroeken die niet eens van bier houdenquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Ik had in eerste instantie zaterdag ingevuld in de poll (maar ik was vergeten dat oma Nijn en Silverfox dan niet kunnen). Maar toevallig kan ik in november twee keer niet. Het maakt mij niet heel veel uit. Normaal gesproken heb ik op vrijdag minder gepland dan op zaterdag.
Ik weet niet of de stemmers op de poll ook allemaal daadwerkelijk mee gaan doen.
SF werkt iedere zaterdag in de kroeg. We kunnen moeilijk daar met die biertjes gaan zittenquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kunnen oma en Silverfox er op zaterdag ook niet bij zijn.
Met je laptop erbijquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF werkt iedere zaterdag in de kroeg. We kunnen moeilijk daar met die biertjes gaan zitten![]()
Kunnen we de bestelling aan D. doorgeven van mr. Hop?
En dat hij alles komt bezorgen?![]()
@D. Is dat een optie?
Dan heb ik zelf geen tijd meer om te proevenquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Kunnen we de bestelling aan D. doorgeven van mr. Hop?
En dat hij alles komt bezorgen?![]()
@:D. Is dat een optie?![]()
![]()
Ik hoor net, dat 't IJ bij de Appie verkocht wordtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Even het volgende
- Ik heb alle proeverijen nu op de zaterdagen gezet. Omdat niet iedereen (alle) zaterdagen kan is één of meerdere proeverijen verschuiven naar een vrijdag mogelijk. Zijn die wensen er, geeft dit aub aan!
edit: alle proeverijen staan (weer) op vrijdagen.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Geen Jopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
@:pullup heeft geluk dat mijn Jopen niet door de nominatie is gekomen![]()
Mijn biertjes zijn ook niet op de eindlijst
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb ik zelf geen tijd meer om te proeven
Ik ga vanmiddag even mijn bestelling plaatsen. Veel biertjes ook bij drankgigant overigens.
Moet ook wijn bestellen dus het kan mooi in 1 keer. de meeste heb ik al op. Dus ben benieuwd naar de rest![]()
We zijn bij de eerste editie bij Drankgigant begonnen, maar na een paar keer slechte service zijn we overgestapt naar Mr. Hopquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:36 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga vanmiddag even mijn bestelling plaatsen. Veel biertjes ook bij drankgigant overigens.
Moet ook wijn bestellen dus het kan mooi in 1 keer. de meeste heb ik al op. Dus ben benieuwd naar de rest![]()
![]()
Ow echt? Ik bestel altijd daar. Maar ben vaste klant volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn bij de eerste editie bij Drankgigant begonnen, maar na een paar keer slechte service zijn we overgestapt naar Mr. Hopnooit problemen. Snel geleverd ook.
![]()
Ow dat is jammer, ik heb namelijk wel vertrouwen in jouw biertjes, die Carolus was toch één van jouw biertjes?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen Jopen![]()
Mijn biertjes zijn ook niet op de eindlijstIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nee, helaas, was er wel erg nieuwsgierig naar, maar denk dat je niet op Mr. Hop gekeken hadquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen Jopen![]()
Mijn biertjes zijn ook niet op de eindlijst![]()
![]()
Bier besteld. Gewoon alles x 2.![]()
![]()
Of er zit iets tussen wat ik lekker vind of Silverfox heeft mazzel![]()
Benieuwd naar de loveletter van mr. Hop![]()
De IJwit besteld, die komt dinsdag met de boodschappen mee. De rest heb ik alvast in mijn winkelmandje gegooid, maar bestel ik morgen pas
Hier van de week ff naar de Appie. Gelijk wat bonus meuk uitzoeken. Onze kleinzoon werkt er. Dus iedere euro wat wij kopen krijgt hij 10% bij zijn salarisquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
De IJwit besteld, die komt dinsdag met de boodschappen mee. De rest heb ik alvast in mijn winkelmandje gegooid, maar bestel ik morgen pasAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Lijkt me nietquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik zie dat de prijzen bij drankgigant een stuk goedkoper zijn dan bij mr hop namelijk. En drankgigant heeft alleen flesjesquote:
3 biertjes moeten bestellen bij mr hop en nog 3 andere biertjes besteld.
De rest besteld bij drankgigant
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2022 10:55:44 ]![]()
Ow en vrijdag is misschien wel beter. Lekker biertje tijdens de masked singer.
Alleen 11 november wordt lastig dan heb ik een verjaardag en ben ik de Bob.![]()
Ik heb ondertussen mijn biertjes besteld
Er zaten best pittige tussen overigensBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja ben bang voor de Brewdog Tiramisu Tyranny
Denk dat dat iets te donker is voor mij
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2022 13:24:32 ]![]()
Ik heb ook al een plekje in de gootsteen gereserveerdquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:18 schreef Mazikeen het volgende:
Denk dat dat iets te donker is voor mijMaar beloof minstens 4 goede slokken
Niemand vind mijn keuzes lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:18 schreef Mazikeen het volgende:
Denk dat dat iets te donker is voor mij![]()
Dus het verbaast me niets..
Misschien is die wel beter dan de Jopenquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook al een plekje in de gootsteen gereserveerdMaar beloof minstens 4 goede slokken
Daar ga ik eigenlijk al van uitquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien is die wel beter dan de Jopen
Ik had zelfs een nieuwe Jopen een nette kans gegeven hoor
quote:veel slechter kan ook niet
Ik ben meer van de blondjes en tripelsquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niemand vind mijn keuzes lekker![]()
Dus het verbaast me niets..
Donker bier vind ik nooit lekker eigenlijk![]()
![]()
....ik zou zeggen, koop er eenquote:
Smaken verschillen...quote:
Zelfs Silverfox aka opaNijn vond die Jopen niets![]()
Terwijl normaal als je op zijn voet gaat staan, gaat zijn bek open en kan je alles naar binnen gieten/gooien
Zo heette die kerk waar ze de brouwerij in hebben gebouwd geloof ik, de Jopenkerkquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ahhh achso.... ik heb het nog nooit opquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo heette die kerk waar ze de brouwerij in hebben gebouwd geloof ik, de JopenkerkSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja ze zijn dan ook gespecialiseerd in het naar schimmel laten smaken van al hun bier dus houden maar zoquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh achso.... ik heb het nog nooit opBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
dus @Mazikeen heeft geen smaak?quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze zijn dan ook gespecialiseerd in het naar schimmel laten smaken van al hun bier dus houden maar zo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Of ze houd gewoon van schimmel natuurlijkquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik weet mijn inlog van mijn oude Untappd niet meer, dus weet meer hoe ik jopen heb beoordeeld
Maar zo heel slecht was het toch niet.
Echt nooit problemen bij drankgigant en nu? Opeens de wijn niet op voorraad en een biertje. Komt allemaal vrijdag binnen dus ze sturen het vrijdag of zaterdag op.
Echt hoor. Dus nu moet ik vrijdagochtend naar brother beer voor goudkoppe. Want mr hop is al onderweg.![]()
Gisteren besteld, vandaag alles binnenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja toch
Overigens ook gekut met mr.hop.
Mag ik geen bier drinken ofzo?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zou voor 13:45 geleverd worden. Nog niks en blijft op gesorteerd staan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren besteld, vandaag alles binnen
Echt PostNL ik word er niet goed van![]()
Irritant is dat, maar het kon nog erger, dpd of dhlquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zou voor 13:45 geleverd worden. Nog niks en blijft op gesorteerd staan.
Echt PostNL ik word er niet goed van
Nooit problemen met dhl eigenlijk. En dpd ook niet want mijn werk is dpd puntquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant is dat, maar het kon nog erger, dpd of dhl![]()
![]()
Het is al zo vaak gebeurd dat ik thuis op een pakje van dhl zit te wachten en dat ik dan ineens een mailtje krijg dat ze me niet thuis troffen. Eikelsquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nooit problemen met dhl eigenlijk. En dpd ook niet want mijn werk is dpd punt![]()
En bij dpd is al zo vaak iets kwijt geraakt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zou voor 13:45 geleverd worden. Nog niks en blijft op gesorteerd staan.
Echt PostNL ik word er niet goed vanInderdaad, die bestellingen bij mr Hop horen hier altijd tot de vlotst geleverde bestellingen die ik uitvoer
Ja hier hetzelfde hoor, ik ben altijd blij als er ietsmet Postnl komt want dan komt het altijd WEL aanquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al zo vaak gebeurd dat ik thuis op een pakje van dhl zit te wachten en dat ik dan ineens een mailtje krijg dat ze me niet thuis troffen. Eikels![]()
En bij dpd is al zo vaak iets kwijt geraakt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zondag besteld, maandag zou het bezorgd worden, maar wordt gewoon zonder aankondiging of excuus een dag later. Verwacht het wel zo, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren besteld, vandaag alles binnen![]()
Ik ga hem even openen om te kijken welk kaartje ik deze keer erbij heb gekregenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zondag besteld, maandag zou het bezorgd worden, maar wordt gewoon zonder aankondiging of excuus een dag later. Verwacht het wel zo, ben benieuwd.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Lolquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga hem even openen om te kijken welk kaartje ik deze keer erbij heb gekregen
Hi Pullup,
Ik sla je tot ridder in de Orde van de Bierbazen!
Proost!
- Mr Hop-Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat heb ik met PostNLquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al zo vaak gebeurd dat ik thuis op een pakje van dhl zit te wachten en dat ik dan ineens een mailtje krijg dat ze me niet thuis troffen. Eikels![]()
En bij dpd is al zo vaak iets kwijt geraakt.wij hebben u gemist.
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:42 schreef -Shii- het volgende:
Mijn kaartje:
Hoi Shii,
Wow! Gewoon wow! Wat een prachtige bestelling.
Proost!
- Mr. Hop -gezellie. Vind het wel weer leuk.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]gezellie. Vind het wel weer leuk.
En al helemaal nu het zo vroeg donker is. Lekker knus binnen met een biertje.
![]()
![]()
Ik vind die kaartjes er zo leuk bij, ik verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:42 schreef -Shii- het volgende:
Mijn kaartje:
Hoi Shii,
Wow! Gewoon wow! Wat een prachtige bestelling.
Proost!
- Mr. Hop -
Fijn dat het goed gekomen isquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:52 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb de biertjes die ik daar besteld heb ook binnen. Na veel gedoe met PostNL
[ afbeelding ]![]()
Gave doos hè
Besteld! Hopelijk komt het op tijd. Op mijn nieuwe adres ook nog.Silence breaks apart, Brightness comes to life
verkeerde topic!Silence breaks apart, Brightness comes to life
Mr. Hop weet je heus wel te vindenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:13 schreef Prisha het volgende:
Besteld! Hopelijk komt het op tijd. Op mijn nieuwe adres ook nog.
Ja zekerquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gekomen is![]()
Gave doos hè
Maar ik vind het wel prijzig hoor. Met drankgigant scheelde sommige biertjes wel 70 cent
Vrijdagochtend even naar brother bear om te kijken of ze Texels Goudkoppe hebben. Want drankgigant levert pas zaterdag of maandag om dat ze niet alles op voorraad hadden ( mijn don ramon wijn)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2022 21:27:15 ]![]()
Heb je de Goudkoppe niet bij Mr. Hop besteld?quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja zeker
Maar ik vind het wel prijzig hoor. Met drankgigant scheelde sommige biertjes wel 70 cent
Vrijdagochtend even naar brother bear om te kijken of ze Texels Goudkoppe hebben. Want drankgigant levert pas zaterdag of maandag om dat ze niet alles op voorraad hadden ( mijn don ramon wijn)
Nee bij drankgigantquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de Goudkoppe niet bij Mr. Hop besteld?
Die was wel op voorraad alleen omdat ze alles in 1 keer willen versturen wachten ze tot de wijn binnen is.
5 van de 8 biertjes bij drankgigant en 3 bij mr hop![]()
![]()
Maar ik weet hoe hij smaakt. Heb hem al vaker op. Dus 1 extra op voorraad straks is niet erg
En dan kan ik bij brother bear nog wat lekkere tripels meenemen![]()
![]()
Krek op tietquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Alle biertjes zijn binnen![]()
Hier is zo'n business center waar een Postnl ophaalpunt is, de man toen hij de tekst op de doos las "Zo dat is duidelijk"
Ik zou mijn bierpakket vandaag krijgen.
Staat er nu op de app van PostNL ineens : Zending is beschadigd en gaat retour afzender
Natte f#ck wine-doosquote:Op donderdag 3 november 2022 12:42 schreef Prisha het volgende:
Staat er nu op de app van PostNL ineens : Zending is beschadigd en gaat retour afzender
Ik haat bellenquote:arghhh.
Even mailen (of bellen) of ze de vervangende doos vandaag alvast kunnen sturen? Of vragen of je grkd terugkrijgt en dan nu snel opnieuw bestellen?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:42 schreef Prisha het volgende:
Staat er nu op de app van PostNL ineens : Zending is beschadigd en gaat retour afzender![]()
ja ga ik toch maar doen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Even mailen (of bellen) of ze de vervangende doos vandaag alvast kunnen sturen? Of vragen of je grkd terugkrijgt en dan nu snel opnieuw bestellen?Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op donderdag 3 november 2022 10:14 schreef Deisyy het volgende:
Alle biertjes zijn binnen![]()
Hier is zo'n business center waar een Postnl ophaalpunt is, de man toen hij de tekst op de doos las "Zo dat is duidelijk"![]()
Wij hebben 2 van alles. Moet je hier maar komen lurken.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:42 schreef Prisha het volgende:
Staat er nu op de app van PostNL ineens : Zending is beschadigd en gaat retour afzenderAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Spaar ff je centen voor een avondje Den Haagquote:Op donderdag 3 november 2022 17:45 schreef D. het volgende:
Ook alvast wat proberen voor een eventuele volgende keer
[ afbeelding ]![]()
En?en?quote:Op donderdag 3 november 2022 17:34 schreef D. het volgende:
Ik heb voor het eerst ook een kaartje erbij [ afbeelding ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:
Die derde van links is lekkerquote:Op donderdag 3 november 2022 17:45 schreef D. het volgende:
Ook alvast wat proberen voor een eventuele volgende keer
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2022 02:58 schreef chufi het volgende:
Veel plezier allen ... heb andere zaken aan mn hoofd morgen ... geen plaatjes van mij ook
Sterkte met ‘andere zaken’ dan![]()
![]()
Ik heb hem net ook weer gehaald.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, dan hoef ik die niet meer te proeven![]()
Die hadden ze toch gewoon bij Mr. Hop?quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goudkoppe heb ik niet kunnen vinden
[ afbeelding ]![]()
ik had het bij drankgigant besteld. Maar die is opeens niet binnen.quote:
Maar mama is de reddende engel. Gewoon bij de plus![]()
Die in het midden gaat tegenvallenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:12 schreef Mazikeen het volgende:
Goudkoppe heb ik niet kunnen vinden
[ afbeelding ]![]()
Dat is jammer. Maar veel plezier met je dochter, las ikquote:Op vrijdag 4 november 2022 02:58 schreef chufi het volgende:
Veel plezier allen ... heb andere zaken aan mn hoofd morgen ... geen plaatjes van mij ook
Oh ja even koud gezet
Gewone tijd aftrap zie ik.
Kan ik mooi nog even een bocoli tot mij nemen om mijn smaakpapillen te verdoven
Mijn bier komt dus morgen![]()
Blijkt dat er een fles was gebroken. Ze hebben een nieuw opgestuurd maar die komt dus morgen pas.
grrr.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Heb je wat anders in de koelkast?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef Prisha het volgende:
Blijkt dat er een fles was gebroken. Ze hebben een nieuw opgestuurd maar die komt dus morgen pas.
grrr.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Awwww neequote:Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef Prisha het volgende:
grrr.![]()
![]()
Proost alvast
Meh jammer, maar je komt toch wel bij?quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef Prisha het volgende:
grrr.
Jammer, maar veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2022 02:58 schreef chufi het volgende:
Hoe laat is gewoon?quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Gewone tijd aftrap zie ik.
Kan ik mooi nog even een bocoli tot mij nemen om mijn smaakpapillen te verdoven
Balen Prishaquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:15 schreef Prisha het volgende:
grrr.![]()
![]()
Lees de opquote:20.30 uur en 21.15 uur
Jawel maar mazikeen is aan het voordrinkenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wat een mooi biertjequote:![]()
Proost.
Ow hebben we een OPquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lees de op20.30 uur en 21.15 uur
![]()
![]()
Maar bedankt, dat ga ik wel halenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Beter!quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel maar mazikeen is aan het voordrinken
Ik heb rode wijn (Cabernet) of Grolsch pils
Beiden lekker. Ik heb Grolsch beugel ook koud staan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Prisha het volgende:
Ik heb rode wijn (Cabernet) of Grolsch pilsbest oké. Niet de beste tripel. Maar zeker niet slechtquote:![]()
![]()
Naja na dat bier kan vanavond alles alleen maar beter wordenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb na de 2 nominatie biertjes nog een tripel op het menu staanquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:19 schreef pullup het volgende:
Naja na dat bier kan vanavond alles alleen maar beter worden![]()
![]()
Wijntje ook lekker!quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Prisha het volgende:
Ik heb rode wijn (Cabernet) of Grolsch pils![]()
![]()
Ook primaquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Prisha het volgende:
Ik heb rode wijn (Cabernet) of Grolsch pilsBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Het ging mij om het 010..quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Beiden lekker. Ik heb Grolsch beugel ook koud staan.
[..]
best oké. Niet de beste tripel. Maar zeker niet slecht![]()
Bier is sowieso niet te zuipen
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb na de 2 nominatie biertjes nog een tripel op het menu staanKom je ook naar de meet?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het ging mij om het 010..![]()
Bier is sowieso niet te zuipen
Ja uiteraard gekocht omdat 010 en legioen
En ook beter dat het een tripel is. Want ik hou van tripels![]()
![]()
Den Haagquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
40+ / Meet in Den Haag - We doen er gewoon weer één.
10 dec. Misschien.![]()
![]()
Geen idee waar je vandaan moet komen.quote:![]()
Denk er ff rustig over na. De mensen zijn tof. Dit is mijn derde 'grote' meet die ik organiseer. Tussendoor zijn er ook wel eens mensen geweest. Prisha komt wel eens op de thee thuis.
Omgeving Rotterdamquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee waar je vandaan moet komen.![]()
Denk er ff rustig over na. De mensen zijn tof. Dit is mijn derde 'grote' meet die ik organiseer. Tussendoor zijn er ook wel eens mensen geweest. Prisha komt wel eens op de thee thuis.
Ik heb er maar 1 op het lijstje gemeet![]()
![]()
Ik ben praktisch je buurvrouw, dus dat is al anderhalfquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam
Ik heb er maar 1 op het lijstje gemeet
Owja dat is waarquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben praktisch je buurvrouw, dus dat is al anderhalf
En @Koen66 heb ik gemeet, maar ja wie niet
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2022 19:48:58 ]![]()
Koen heeft iedereen gemeetquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Owja dat is waar
En @:koen66 heb ik gemeet, maar ja wie niet
Oh, qua afstand wel te doen. Tenminste, als je gezondheid het toelaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam
Ik heb er maar 1 op het lijstje gemeetAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dat is echt een slenterslet..die meet alles en iedereenquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Owja dat is waar
En @:koen66 heb ik gemeet, maar ja wie niet
Gezondheid welquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, qua afstand wel te doen. Tenminste, als je gezondheid het toelaat natuurlijk.alleen ik drink graag
Maar goed. Ik zal er over na denken![]()
![]()
DeDe laatste bus vertrekt 23.40 uit Den Haag en dan ben je 01.05 bij je woonplaatsquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gezondheid welalleen ik drink graag
Maar goed. Ik zal er over na denken
Texels Goudkoppe
Reddende engel mijn mama. Vanmorgen kunnen scoren bij DirkIII
Deze heb ik nog nooit op. Ik ben benieuwd![]()
![]()
Jezusquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:01 schreef Deisyy het volgende:
De
[..]
De laatste bus vertrekt 23.40 uit Den Haag en dan ben je 01.05 bij je woonplaats![]()
![]()
Ik heb deze ook nog nooit geproefd, denk dat hij best ok zal zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef Mazikeen het volgende:
Texels Goudkoppe
Deze heb ik nog nooit op. Ik ben benieuwd
Blondies zijn altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb deze ook nog nooit geproefd, denk dat hij best ok zal zijn![]()
![]()
Ik proefde vorige week de Texels Vuurkoppe, die was erg smakelijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef Mazikeen het volgende:
Texels Goudkoppe
Deze heb ik nog nooit op. Ik ben benieuwd
Die Texelse bieren zijn wel lekker
Die Skuumkoppe zit hier in verschillende kroegen ook op de tap.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik proefde vorige week de Texels Vuurkoppe, die was erg smakelijk
Het is een goede brouwerBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nou, ze staan klaar hier ..
Vandaag zonder foto's.
Wel de mr. Hop glazen opgegraven
Is goed hoor. Voel je niet gepushed.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gezondheid welalleen ik drink graag
Maar goed. Ik zal er over na denken
Lolquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, ze staan klaar hier ..
Vandaag zonder foto's.
Wel de mr. Hop glazen opgegraven
Doet me er aan denken dat die van mij al na de eerste keer gebruik meteen in de afwas kapot ging
Ook geen foto's maar volgende keer is Chuf er wel weer bij voor de plaatjesBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Heb mijn lievelingsglas van brouwerij Pronck erbij gepaktBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Doet me er aan denken dat die van mij al na de eerste keer gebruik meteen in de afwas kapot ging
Ook geen foto's maar volgende keer is Chuf er wel weer bij voor de plaatjesflesje hier al open. Zit hele schuimkop op
quote:![]()
he,ouwe bierlurker. Gezellie
Ok voorzichtig schenken dusquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh jaflesje hier al open. Zit hele schuimkop op
Nou hij kan alvast el openBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:![]()
![]()
Proost mensen![]()
Oh ja.. de klok heeft kroeg tijd. loopt voorquote:
En ,nu al op?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ja.. de klok heeft kroeg tijd. loopt voor![]()
![]()
Proost![]()
Zij is mooi blondBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Neuh...quote:SF vindt hem lekker, maar dat zal niemand verbazen
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neuh...SF vindt hem lekker, maar dat zal niemand verbazen
![]()
Ik vind hem ook prima, lekker bittere doordrinkerBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik neem er maar een Baileys bij om het weg te spoelen
Ben jij blij dat je er geen Jopen op heb gezet zeker?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:gezellig
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem er maar een Baileys bij om het weg te spoelen![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem er maar een Baileys bij om het weg te spoelenBarbaar
Ik heb het voor het eerst op Texel gedronken en was meteen fan, behalve de Skuumkoppe en de Goudkoppe heb ik ook de Skiller Wit besteldquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Skuumkoppe zit hier in verschillende kroegen ook op de tap.
Het is een goede brouwer
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: