Die witte ken ik, lekker biertjequote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Twee Amsterdamse biertjes van mij als nominatie
Edit
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Hmm, ik heb er eentje genomineerd....
Ik zal SF het serveren als hij al ligt....... 10% alc.
Blue Edithquote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Edit
ja wat is dat nouquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Er moet meer gezopen worden in 2022![]()
ik probeer juist te minderenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Er moet meer gezopen worden in 2022![]()
Misschien een combi, een keer een vrijdag en dan weer een zaterdag, zodat iedereen een keer kan aanhaken?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Meedoen vinden we top. Ondanks, dat ik bier niet te zuipen vind.
Zoals velen van jullie weten kunnen wij nooit op zaterdag omdat SF dan moet werken.
Goed plan. Vrijdagen komen voor mij ook beter uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Misschien een combi, een keer een vrijdag en dan weer een zaterdag, zodat iedereen een keer kan aanhaken?
Dat zou top zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Misschien een combi, een keer een vrijdag en dan weer een zaterdag, zodat iedereen een keer kan aanhaken?
Dan nomineer ik twee Rotterdamse biertjesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Edit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan nomineer ik twee Rotterdamse biertjes
Goed plan en ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan nomineer ik twee Rotterdamse biertjes
Ja, het is belangrijker dat iedereen mee kan doen. Wat mij betreft kan het dan ook wel 1 keer per week, ipv 1 keer per twee weken, omdat het in de praktijk dan toch 1 keer in de twee weken wordt voor de mensen die niet op een bepaalde dag kunnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Proost..wat een leukequote:
Geen idee. Maar als november de biermaand is, dan mogen we wel opschieten. Vaak moet het toch bij Mr. Hop vandaan komen o.i.d.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, het is belangrijker dat iedereen mee kan doen. Wat mij betreft kan het dan ook wel 1 keer per week, ipv 1 keer per twee weken, omdat het in de praktijk dan toch 1 keer in de twee weken wordt voor de mensen die niet op een bepaalde dag kunnen.
Met 8 biertjes zijn het dan 4 weekenden. Maar met genoeg inzendingen kunnen het ook 5 of 6 weekenden worden.
Over die inzendingen gesproken, ik heb nog niks doorgegeven, is er een deadline?
Ja vandaag is de deadlinequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, het is belangrijker dat iedereen mee kan doen. Wat mij betreft kan het dan ook wel 1 keer per week, ipv 1 keer per twee weken, omdat het in de praktijk dan toch 1 keer in de twee weken wordt voor de mensen die niet op een bepaalde dag kunnen.
Met 8 biertjes zijn het dan 4 weekenden. Maar met genoeg inzendingen kunnen het ook 5 of 6 weekenden worden.
Over die inzendingen gesproken, ik heb nog niks doorgegeven, is er een deadline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |