quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
In november 2020 was de eerste bierproeverij, wie heeft zin om november 2022 weer een FOK! bierproeverij te doen?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen en ook wel mee helpen organiseren, maar dat lukt me alleen als we drinken op zaterdagavond. Op vrijdagavond kan ik niet drinken, want ik moet elke zaterdag vroeg op.
En hoe denken jullie over zaterdagavond?quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:24 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is er genoeg animo voor een nieuwe editie. Leuk!
[..]
Wat mij betreft is zaterdagavond geen probleem, maar ik weet niet of dat ook voor de anderen geldt.
Mijn voorkeur ging altijd al naar de zaterdagquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
En hoe denken jullie over zaterdagavond?
Echt?! Dan waarschijnlijk omdat ik die eerste maand afspraken had op zaterdag, maar ik vind zaterdag ook prima.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn voorkeur ging altijd al naar de zaterdag
Ik meen dat het destijds de vrijdagavond geworden is omdat dat bij jou en Prisha de voorkeur had
Echt jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Dan waarschijnlijk omdat ik die eerste maand afspraken had op zaterdag, maar ik vind zaterdag ook prima.
Iedereen nomineert 2 biertjes, daaruit worden er dan 8 (wanneer die maand 4 vrijdag/zaterdagen heeft) gekozen om die maand op vrijdag- of zaterdagavond 2 biertjes van te proeven. Ondertussen wordt gezellig in dit topic gepost, meningen over biertjes gegeven en @chufi plaatst zijn fameuze foto's van de biertjes.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
Maar hoe gaat het in z’n werk allemaal?
Toch geen webcam of iets? Of gewoon in dit topic posten? En dan 2 biertjes per avond?
Dan komt jou toch zaterdag vrijdag beter uit?quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
Zaterdag komt beter uit overigens. Ik moet om de week op zaterdag werken
Zie de OPquote:Op zondag 16 oktober 2022 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
Maar hoe gaat het in z’n werk allemaal?
Dat zegt ze toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komt jou toch zaterdag beter uit?
Ja nee ik bedoel vrijdag, dus ik heb het even aangepastquote:
Volgens mij bedoelt ze dat ze liever op zaterdag drinkt ipv vrijdag, omdat ze soms de dag erop moet werkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel vrijdag, dus ik heb het even aangepast
Ooooow dat las ik er niet inquote:Op zondag 16 oktober 2022 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze liever op zaterdag drinkt ipv vrijdag, omdat ze soms de dag erop moet werken
Gewoon slikken!!!quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:16 schreef Mazikeen het volgende:
En als je het biertje niet lust? Ik bedoel ik hou echt niet van donker bier. Dan ga ik kokhalzen
Stiekem weg mikken en iets pakken wat wel te drinken is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:16 schreef Mazikeen het volgende:
Als het vrijdag wordt dan is het minder fijn omdat ik de volgende dag moet werken.
Dus dan is zaterdagavond beter
En als je het biertje niet lust? Ik bedoel ik hou echt niet van donker bier. Dan ga ik kokhalzen
Wij mannen doen dat niet, wij zijn bikkelsquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Stiekem weg mikken en iets pakken wat wel te drinken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:15 schreef D. het volgende:
[..]
Wij mannen doen dat niet, wij zijn bikkelsJa ik meld het ook wel hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Thanks!!quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:00 schreef D. het volgende:
Even wat oud-deelnemers attenderen op activiteiten alhier
@:oma-nijn
@:espri
@:tonja
@:flory
@:sodeknetters
@:Gast_op_Afstand_GOA
Polls werken bij mij nooit, en dat is irritant. Mijn ‘zaterdag’ zou dus ‘vrijdag’ moeten zijn.quote:
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef D. het volgende:
Ik heb al welgeteld 0 nominaties ontvangen
Is het nodig/verstandig er een deadline aan te hangen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef D. het volgende:
Meer dan een jaar geleden inmiddels.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker wel. Maanden geleden al.
Wij durven echt niets meer aan te dragenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef D. het volgende:
Ik heb ze genoteerd, en jouw post even aangepastquote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Twee Amsterdamse biertjes van mij als nominatie
Ik meen me te herinneren dat jullie keuzes best meevielenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij durven echt niets meer aan te dragen![]()
Misschien moet ik er een disclaimer aanhangen: zuipen op eigen risico
Volgens mij vielen ze in het 'Jopengenre'quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jullie keuzes best meevielen
Of ik heb het verdrongen, dat kan ook
Straks even zoeken dan, heb alles bewaardquote:Op donderdag 20 oktober 2022 02:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Meer dan een jaar geleden inmiddels.
Dan heeft Pullup ze verdrongenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij vielen ze in het 'Jopengenre'
Kan gebeurenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij vielen ze in het 'Jopengenre'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |