Die witte ken ik, lekker biertjequote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Twee Amsterdamse biertjes van mij als nominatie
Edit
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Hmm, ik heb er eentje genomineerd....
Ik zal SF het serveren als hij al ligt....... 10% alc.
Blue Edithquote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Edit
ja wat is dat nouquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Er moet meer gezopen worden in 2022![]()
ik probeer juist te minderenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Er moet meer gezopen worden in 2022![]()
Misschien een combi, een keer een vrijdag en dan weer een zaterdag, zodat iedereen een keer kan aanhaken?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Meedoen vinden we top. Ondanks, dat ik bier niet te zuipen vind.
Zoals velen van jullie weten kunnen wij nooit op zaterdag omdat SF dan moet werken.
Goed plan. Vrijdagen komen voor mij ook beter uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Misschien een combi, een keer een vrijdag en dan weer een zaterdag, zodat iedereen een keer kan aanhaken?
Dat zou top zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Misschien een combi, een keer een vrijdag en dan weer een zaterdag, zodat iedereen een keer kan aanhaken?
Dan nomineer ik twee Rotterdamse biertjesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
Edit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan nomineer ik twee Rotterdamse biertjes
Goed plan en ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan nomineer ik twee Rotterdamse biertjes
Ja, het is belangrijker dat iedereen mee kan doen. Wat mij betreft kan het dan ook wel 1 keer per week, ipv 1 keer per twee weken, omdat het in de praktijk dan toch 1 keer in de twee weken wordt voor de mensen die niet op een bepaalde dag kunnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Proost..wat een leukequote:
Geen idee. Maar als november de biermaand is, dan mogen we wel opschieten. Vaak moet het toch bij Mr. Hop vandaan komen o.i.d.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, het is belangrijker dat iedereen mee kan doen. Wat mij betreft kan het dan ook wel 1 keer per week, ipv 1 keer per twee weken, omdat het in de praktijk dan toch 1 keer in de twee weken wordt voor de mensen die niet op een bepaalde dag kunnen.
Met 8 biertjes zijn het dan 4 weekenden. Maar met genoeg inzendingen kunnen het ook 5 of 6 weekenden worden.
Over die inzendingen gesproken, ik heb nog niks doorgegeven, is er een deadline?
Ja vandaag is de deadlinequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, het is belangrijker dat iedereen mee kan doen. Wat mij betreft kan het dan ook wel 1 keer per week, ipv 1 keer per twee weken, omdat het in de praktijk dan toch 1 keer in de twee weken wordt voor de mensen die niet op een bepaalde dag kunnen.
Met 8 biertjes zijn het dan 4 weekenden. Maar met genoeg inzendingen kunnen het ook 5 of 6 weekenden worden.
Over die inzendingen gesproken, ik heb nog niks doorgegeven, is er een deadline?
Jummie, die mag je nominerenquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen al om de naam heb ik deze genomen
Daarna deze gehad….
[ afbeelding ]
Bullebak
Leuke, zijn ze lekker ook?quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daarna deze gehad….
[ afbeelding ]
Bullebak
quote:
Hierna nog een lowlanderquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]Die ziet er minder lekker uit (weet mijn smaak)
Maar wederom proostKnap als je de camera recht kan houden voor de volgende
Dat kanquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vandaag is de deadlineToch @:D.?
Tuuuuurlijk lukt dat. Ik drink niet snel achter elkaar. En heb gegeten tussendoorquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]Die ziet er minder lekker uit (weet mijn smaak)
Maar wederom proostKnap als je de camera recht kan houden voor de volgende
De eeuwige jeugd...quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daarna deze gehad….
[ afbeelding ]
Bullebak
En een highlander om het af te lerenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een highlander om het af te leren![]()
[ afbeelding ]
Haha. Proostquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En een highlander om het af te leren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:03 schreef D. het volgende:
Ik heb met de verkregen inzendingen een lijstje kunnen samenstellen
Zal morgen even de OP maken, dan is het boodschappenlijstje ook bekend
Zin inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:03 schreef D. het volgende:
Ik heb met de verkregen inzendingen een lijstje kunnen samenstellen
Zal morgen even de OP maken, dan is het boodschappenlijstje ook bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Brewery42 De AanhouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 november
Biertje 1
Brouwerij 't IJ IJwitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Brewdog Tiramisu TyrannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 november
Biertje 1
Wilderen Tripel KanunnikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Bird Brewery NogMeerkoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 november
Biertje 1
Texels Skuumkoppe (Blik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Zuyd Jura 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsgierig naar welke bieren de revue reeds gepasseerd zijn in eerdere edities?
De complete lijst kun je hier terugvinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 30-10-2022 10:58:07 ]![]()
Even het volgende
- Alle biertjes zijn verkrijgbaar Mr. Hop, behalve het IJwit, maar dat kun je vinden bij de meeste plaatselijke supermarkten.
- Enkele mensen hebben biertjes genomineerd die zowel bij Mr. Hop als bij de supermarkt NIET verkrijgbaar zijn, graag hier bij een eventueel vervolg rekening mee houden.
- Ik heb alle proeverijen nu op de zaterdagen gezet. Omdat niet iedereen (alle) zaterdagen kan is één of meerdere proeverijen verschuiven naar een vrijdag mogelijk. Zijn die wensen er, geeft dit aub aan!
edit: alle proeverijen staan (weer) op vrijdagen.
[ Bericht 3% gewijzigd door D. op 30-10-2022 10:59:11 ]![]()
Mooie biertjes, 2 Texelse![]()
@pullup heeft geluk dat mijn Jopen niet door de nominatie is gekomen
[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 29-10-2022 21:38:24 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
D. is vast ook een stiekeme Jopen haterquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Mooie biertjes, 2 Texelse![]()
@:pullup heeft gelukt dat mijn Jopen niet door de nominatie is gekomenThe rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference![]()
Ik denk dat wel, want anders had er maar 1 Texelse in de lijst gestaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
D. is vast ook een stiekeme Jopen hater
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Aannamesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
D. is vast ook een stiekeme Jopen haterMr. Hop had 'm nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat wel, want anders had er maar 1 Texelse in de lijst gestaan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: